AnonymBruker Skrevet 13. juni #1 Skrevet 13. juni Jeg elsker Stig men han har tapt seg sykt mye musikalsk. Er skikkelig skuffa over alt han har gitt ut etter han bytta artistnavn, og nå med ny singel i dag. Den er sykt stygg. Beklager Stig, det smerter mitt hjerte å si dette. Høres bare ut som platt la la la musikk som kopierer gamle melodier, helt uten sjel. Ikje bra! Anonymkode: aa73f...de2
AnonymBruker Skrevet 13. juni #3 Skrevet 13. juni Mezzosoprena skrev (2 minutter siden): Da lar du vel bare være å høre på det da? Ja, men når man liker en artist har man forventninger når de kommer med noe nytt. Anonymkode: aa73f...de2
AnonymBruker Skrevet 13. juni #4 Skrevet 13. juni Har aldri hørt om fyren engang, så alt han har gitt ut er nok ganske rævva... Anonymkode: 58146...883 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni #5 Skrevet 13. juni Hvis han brenner musikken ræva, så burde han vurdere å bytte brenneplater. Ev. bytte til en real SCSI-brenner! Anonymkode: 27214...6e5 1 1
JimmyOlsen Skrevet 25. juni #7 Skrevet 25. juni Aldri hørt om. Jeg synes det meste ble ræva etter at vi bikket 2000.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå