Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han liker egentlig ikke strand så fleste dager gikk jeg med på andre eventyr med bilen rundt eller fotturer😁jeg elsker stranden.

så en dag skulle vi på strand for jeg hadde veldig lyst.

han hata sand, å ville ikke ligge på håndkle der, ok jeg betaler for solseng.det var virkelig ikke nødvendig fikk jeg høre.

Det ble håndkle.han klagde over kaldt vann, ingen plass vaske føttene og grums så han så i vannkanten.

jeg ville gi han et kyss etter ha bada å tørket meg litt men var så fuktig han skyvde meg bort å sa det var ekkelt når jeg var våt🤣

så nekta han bade plutselig han ville ikke vasse uti, han ville være en plass å hoppe for vasse var det værste..ok så ble det nok for meg og jeg sa fra og han tok bilen stakk🤣

så ville han at vi skulle da gå på en annen strand som han tenkte var bedre senere .

han bada aldri i Spania kun på Kreta for der var det bedre 🤣

stranda skulle også inneholde svært lite mennnesker

Anonymkode: 6853c...bdc

AnonymBruker
Skrevet

En annen kveld skulle vi til en nydelig italiensk restaurant vi har prøvd før med veldig god mat. 
pastaretten hans og min pizza smakte nydelig.men han hata om noen ville smake på hans mat. Å dessuten var pastaen akkurat litt for mye kokt mente han.han fikk også Pepsi istede for cola å det taklet han ikke så bra 🤣

han kan ikke være i samme rom som folk som spiser banan, vannmelon eller snuser for da brekker han seg. 
og spiser vi mat som ikke var helt etter de vi så for oss så er det å mase om det i lang tid etterpå 🙈 stede for tenke «ok så var ikke de helt sånn vi så for oss men ja ja.»spist et spist

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg datet en sånn fyr i fjor, og aldri igjen. Enten var det for varmt, eller for kaldt, eller for tørt, eller for vått. Hver bidige relasjon i livet var det noe negativt med og "alle" hadde issues unntatt ham. Sex med kondom var forferdelig, kos uten sex var en pinsel, popcorn uten smørsmak var grusomt, and the list goes on. Aldri møtt noen SÅ negativ før, og skjønner ikke hvordan jeg holdt ut i flere måneder. Alle de restaurantbesøkene hvor noe alltid var galt og alle de fjellturene hvor det var for mye folk, for lite folk, for lyst eller for mørkt - at jeg orket det der😵‍💫 Midt i sommerferien takket jeg for meg, og først da ble det en fin sommer. Var overraskende lett å gå videre når jeg slapp å dra rundt på Mr. Negativitet.

Anonymkode: 7a7f1...65d

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg datet en sånn fyr i fjor, og aldri igjen. Enten var det for varmt, eller for kaldt, eller for tørt, eller for vått. Hver bidige relasjon i livet var det noe negativt med og "alle" hadde issues unntatt ham. Sex med kondom var forferdelig, kos uten sex var en pinsel, popcorn uten smørsmak var grusomt, and the list goes on. Aldri møtt noen SÅ negativ før, og skjønner ikke hvordan jeg holdt ut i flere måneder. Alle de restaurantbesøkene hvor noe alltid var galt og alle de fjellturene hvor det var for mye folk, for lite folk, for lyst eller for mørkt - at jeg orket det der😵‍💫 Midt i sommerferien takket jeg for meg, og først da ble det en fin sommer. Var overraskende lett å gå videre når jeg slapp å dra rundt på Mr. Negativitet.

Anonymkode: 7a7f1...65d

Off tenk at han må overleve med lys og mørke 🤣🤣🤣off her sleit han med sove på brakke på jobb.fikk hotell.men nekta enkeltseng for kan dette utav.fikk dobbel men klaga over at det kunne nå vært en plass hatt et lite kjøkken laga mat 

Skrevet

Flere historier!!! Jeg digger å høre om disse folkene som fins 😂

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
got2go skrev (1 time siden):

Ha ha ja det er ganske morsomt høre hva folk kan få seg til klage på…jeg gikk litt fra være frustrert til å begynne le meg forderva 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
got2go skrev (1 time siden):

Haha! Fint våre erfaringer kan glede noen. Jeg har noen selv, dessverre, men som andre her sier, en dodger jo en bullet da, med disse turene. 

Dro på campingferie med exen, det var velt forferdelig, fra vi satte oss i bilen og til vi kom hjem så ble han som en stor tykk baby med førerkort.

Vi kunne bare stoppe der og der, fordi det var viktig for ham, vi måtte kjøre den ruta og ferdig med det, jeg måtte krangle meg til å kjøre en annen, finere vei med utsikt, han skulle bare fort frem. Han tok med bare den maten han selv spiste og lot min være igjen, han mente jeg overlevde det, heldigvis var det ikke snakk om allergier og sånt, men han droppet å ta med pålegg og mat han ikke spiste og da var det ikke vits. Vi kunne bare dra på steder han ville, for han var innstilt på at sånn og sånn skulle vi gjøre det, og ferdig med det. Han bestemte temperaturen i bilen, musikken, og klaga om vi måtte stoppe fordi jeg skulle på do feks. 

Da vi kom hjem tok han all maten til seg selv (selv om jeg hadde betalt halvparten) fordi "du er jo ikke så glad i det likevel". 

4 rareste dagene på ferie ever 😂

Anonymkode: 72b14...aaf

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.6.2025 den 13.22):

Hei 😊

Jeg har data en fyr nå rundt 4 mnd.

han reiste ned til Spania i friperioden sin to uker, siste uka inviterte han meg med ned 😊 han er veldig snill og omsorgsfull med meg og jeg liker han godt men..

på turen var det så mye negativt ..altså ølet var for varmt, for kaldt..drinken hadde for lite smak av ditt og datt.

var vi ute spiste finner han det negative med alt vi spiser.han er i tilegg ganske kresen på mat.

jeg ville en dag på Strand ( vet han ikke liker så godt det) .han hata sand å ville ikke ligge med håndkle.men ville heller ikke betale for solseng🙈 han ville ikke bade .det gjorde han kun i Kreta sa han og ikke i Spania for der er for kaldt 🙈

kjente de ble mye hele veien da jeg er et menneske som er veldig taknemmelig for alt og glad for det jeg får oppleve 😊prøver finne det positive rundt meg.

nå vil han ta meg med på kjøretur til Italia (nedover Europa) han har bygget en sånn bil man kan sove i.

men kjenner det frister lite om alt skal være noe pirke på hele tiden 🙈

Er jeg urimelig ? 
Det funka dårlig ta det opp også da han mener han er åpen og positiv og lite kresen 

Hvorfor tror du han der var single da du møtte han.......slike sytemenn blir DUMPET

Anonymkode: 543c1...77b

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
got2go skrev (3 timer siden):

Jeg dro på date med en sånn fyr! Mon tro om det er "eksen" til TS? Han skrev følgende på sin profil "En glad og fornøyd fyr som ser det positive i livet!"

Vi gikk tur. OG det eneste han gjorde var å snakke skit. Han snakka skit om sjefen. Kollegaene. Venner. Familie. Eksen! folk som gikk forbi! Det var klaging og surmulig og skeptisk til alt jeg sa. Jeg liker kunst sa jeg. Er det noe å like da? Rulle med øynene. Sitter du å tegner liksom? Ja. Maler? Ja. Er ikke det sånn som barn gjør a ? 

Altså han var så negativ at jeg rømte til slutt fra daten. Hørte aldri noe fra han, og jeg skrev ikke noe tilbake heller. 🤣  MEn hvorfor i alle dager skriver han at han er så glad og fornøyd når han er bare sur da?!? JEg forstår det ikke.

En annen jeg dro på EN DATE MED, sendte meg meldinger hver dag uka etter for å snakke drit om eksen sin. Hun bodde i deres leilighet mens han bodde hos hennes foreldre. Hun slet masse psykisk.  Når det gjaldt fyren, så hadde vi noe nfelles interesser, så Jeg hadde faktsik veldig lyst å bli kjent. Men den klaginga orker jeg ikke, og den der "alle andre er sånn og sånn" og så sitter man selv i ei suppe fordi man ikke gidder å ta tak i ting. Og så bor hos foreldrene til eksen og sender meg selfies der han "har det så utrolig mega" fordi han slipper å lage egen mat osv.  Full utnytting.

Og den klaginga om andre gjør meg egnetlig bare engstelig fordi jeg vet jo at han klager like mye om meg til de andre folka. Hvorfor skulle de ikke gjøre det?!?

Klart de gjør det!!

Anonymkode: 1b5ae...acd

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg dro på date med en sånn fyr! Mon tro om det er "eksen" til TS? Han skrev følgende på sin profil "En glad og fornøyd fyr som ser det positive i livet!"

Vi gikk tur. OG det eneste han gjorde var å snakke skit. Han snakka skit om sjefen. Kollegaene. Venner. Familie. Eksen! folk som gikk forbi! Det var klaging og surmulig og skeptisk til alt jeg sa. Jeg liker kunst sa jeg. Er det noe å like da? Rulle med øynene. Sitter du å tegner liksom? Ja. Maler? Ja. Er ikke det sånn som barn gjør a ? 

Altså han var så negativ at jeg rømte til slutt fra daten. Hørte aldri noe fra han, og jeg skrev ikke noe tilbake heller. 🤣  MEn hvorfor i alle dager skriver han at han er så glad og fornøyd når han er bare sur da?!? JEg forstår det ikke.

En annen jeg dro på EN DATE MED, sendte meg meldinger hver dag uka etter for å snakke drit om eksen sin. Hun bodde i deres leilighet mens han bodde hos hennes foreldre. Hun slet masse psykisk.  Når det gjaldt fyren, så hadde vi noe nfelles interesser, så Jeg hadde faktsik veldig lyst å bli kjent. Men den klaginga orker jeg ikke, og den der "alle andre er sånn og sånn" og så sitter man selv i ei suppe fordi man ikke gidder å ta tak i ting. Og så bor hos foreldrene til eksen og sender meg selfies der han "har det så utrolig mega" fordi han slipper å lage egen mat osv.  Full utnytting.

Og den klaginga om andre gjør meg egnetlig bare engstelig fordi jeg vet jo at han klager like mye om meg til de andre folka. Hvorfor skulle de ikke gjøre det?!?

Klart de gjør det!!

Ha ha takk for deling😊blir så frustrert og full av latter..tenk skryte over at en ikke lager mat til seg selv .kanskje det er samme fyr ja 😂

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Haha! Fint våre erfaringer kan glede noen. Jeg har noen selv, dessverre, men som andre her sier, en dodger jo en bullet da, med disse turene. 

Dro på campingferie med exen, det var velt forferdelig, fra vi satte oss i bilen og til vi kom hjem så ble han som en stor tykk baby med førerkort.

Vi kunne bare stoppe der og der, fordi det var viktig for ham, vi måtte kjøre den ruta og ferdig med det, jeg måtte krangle meg til å kjøre en annen, finere vei med utsikt, han skulle bare fort frem. Han tok med bare den maten han selv spiste og lot min være igjen, han mente jeg overlevde det, heldigvis var det ikke snakk om allergier og sånt, men han droppet å ta med pålegg og mat han ikke spiste og da var det ikke vits. Vi kunne bare dra på steder han ville, for han var innstilt på at sånn og sånn skulle vi gjøre det, og ferdig med det. Han bestemte temperaturen i bilen, musikken, og klaga om vi måtte stoppe fordi jeg skulle på do feks. 

Da vi kom hjem tok han all maten til seg selv (selv om jeg hadde betalt halvparten) fordi "du er jo ikke så glad i det likevel". 

Det er det største jeg har hørt 😂snakk om ikke kunne strekke seg litt🤣 huff her var det enveiskjøring gitt.skjønner ikke at det går an å skulle ha det så etter sin pipe .men man lager jo seg noen gode historier da så man kan dele i ettertid 

Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Klart de gjør det!!

Døøør 😂😂😂

Skrevet

HAHAHAHA fy fan 😂😂😂

AnonymBruker
Skrevet

Har du gjort det slutt med han enda?

Anonymkode: a2a50...b76

AnonymBruker
Skrevet

Min eks klagde en god del også. Spesielt over meg. Vet han holder fortsatt på sånn ovenfor sin egen familie. 

Moren hans er helt lik, bare klaging og irritasjoner over ting. De to er veldig like, både i måten de ser ut, og måten de forholder seg til ting, så har lurt på om de har litt lik hjerne. Samme diagnose kansje...de har et par autistiske trekk. 

Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

ja, TS har det. Det står på side 2.

AnonymBruker
Skrevet

Min eks klagde en god del også. Spesielt over meg. Vet han holder fortsatt på sånn ovenfor sin egen familie. 

Moren hans er helt lik, bare klaging og irritasjoner over ting. De to er veldig like, både i måten de ser ut, og måten de forholder seg til ting, så har lurt på om de har litt lik hjerne. Samme diagnose kansje...de har et par autistiske trekk. 

Ha ha samme hjerne 🤣🙈

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nå lo jeg høyt før jeg leser resten av innlegget ditt, det er typisk folk som beskriver seg sånn at de er det rent motsatte 😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

ja, TS har det. Det står på side 2.

Nei, det er en annen bruker som sier på side 2 at hennes forhold er over.

AnonymBruker
Skrevet

Å dette er starten. Han vil bare bli verre. Bare si klart og tydelig i fra hva du mener. Lykke til. Har bare erfart slike typer selv…🌞

Anonymkode: f8e1f...d35

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...