AnonymBruker Skrevet 13. juni #1 Skrevet 13. juni Hei 😊 Jeg har data en fyr nå rundt 4 mnd. han reiste ned til Spania i friperioden sin to uker, siste uka inviterte han meg med ned 😊 han er veldig snill og omsorgsfull med meg og jeg liker han godt men.. på turen var det så mye negativt ..altså ølet var for varmt, for kaldt..drinken hadde for lite smak av ditt og datt. var vi ute spiste finner han det negative med alt vi spiser.han er i tilegg ganske kresen på mat. jeg ville en dag på Strand ( vet han ikke liker så godt det) .han hata sand å ville ikke ligge med håndkle.men ville heller ikke betale for solseng🙈 han ville ikke bade .det gjorde han kun i Kreta sa han og ikke i Spania for der er for kaldt 🙈 kjente de ble mye hele veien da jeg er et menneske som er veldig taknemmelig for alt og glad for det jeg får oppleve 😊prøver finne det positive rundt meg. nå vil han ta meg med på kjøretur til Italia (nedover Europa) han har bygget en sånn bil man kan sove i. men kjenner det frister lite om alt skal være noe pirke på hele tiden 🙈 Er jeg urimelig ? Det funka dårlig ta det opp også da han mener han er åpen og positiv og lite kresen Anonymkode: 6853c...bdc 5 10
AnonymBruker Skrevet 13. juni #2 Skrevet 13. juni Hva svarer han når du prøver å ta det opp? Anonymkode: a5c6c...e47 5
AnonymBruker Skrevet 13. juni #3 Skrevet 13. juni Den der fyren hadde jeg aldri giddet 🤯 Anonymkode: 73aef...d8d 38 10
AnonymBruker Skrevet 13. juni #4 Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva svarer han når du prøver å ta det opp? Anonymkode: a5c6c...e47 Han svarer at han er ikke kresen og er åpen og positiv til det meste Anonymkode: 6853c...bdc 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni #5 Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (8 minutter siden): nå vil han ta meg med på kjøretur til Italia (nedover Europa) han har bygget en sånn bil man kan sove i. Bare å si nei takk. Men dater du han enda da? Fikk du ikke avsmak etter den uka i Spania?? AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det funka dårlig ta det opp også da han mener han er åpen og positiv og lite kresen Det er lite håp for en sånn en... Anonymkode: 47c18...1eb 14 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni #6 Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han svarer at han er ikke kresen og er åpen og positiv til det meste Anonymkode: 6853c...bdc 🤣🤣🤣 Anonymkode: 64b7b...194 7
AnonymBruker Skrevet 13. juni #7 Skrevet 13. juni Han bestilte den gode mango mojhitoen til meg så jeg elska å bad han smake så sier han «for lite mango smak og ikke kald nok» jeg har før tidligere datet en gourmet kokk som aldri klaga på noe Anonymkode: 6853c...bdc 5 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni #8 Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hei 😊 Jeg har data en fyr nå rundt 4 mnd. han reiste ned til Spania i friperioden sin to uker, siste uka inviterte han meg med ned 😊 han er veldig snill og omsorgsfull med meg og jeg liker han godt men.. på turen var det så mye negativt ..altså ølet var for varmt, for kaldt..drinken hadde for lite smak av ditt og datt. var vi ute spiste finner han det negative med alt vi spiser.han er i tilegg ganske kresen på mat. jeg ville en dag på Strand ( vet han ikke liker så godt det) .han hata sand å ville ikke ligge med håndkle.men ville heller ikke betale for solseng🙈 han ville ikke bade .det gjorde han kun i Kreta sa han og ikke i Spania for der er for kaldt 🙈 kjente de ble mye hele veien da jeg er et menneske som er veldig taknemmelig for alt og glad for det jeg får oppleve 😊prøver finne det positive rundt meg. nå vil han ta meg med på kjøretur til Italia (nedover Europa) han har bygget en sånn bil man kan sove i. men kjenner det frister lite om alt skal være noe pirke på hele tiden 🙈 Er jeg urimelig ? Det funka dårlig ta det opp også da han mener han er åpen og positiv og lite kresen Anonymkode: 6853c...bdc tror du har strukket strikken utrolig langt med både å date i 4 måneder og på reise i sør-europa. Du er ikke redd dere kommer for tett innpå hverandre, og den date perioden du har hatt nå har gitt deg nok svar til å si hadet? Anonymkode: 48e94...4e6 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni #9 Skrevet 13. juni Sa jeg ikke ønska meg en ny tur..fordi han vil jeg skal engasjere meg i tur gjennom Europa og foreslå hva jeg vil, men når man har med person gjøre som finner negativt med alt så stopper det seg for meg å komme med forslag Anonymkode: 6853c...bdc 3 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni #10 Skrevet 13. juni Bare slå opp. Han kommer aldri til å endre seg, og det der kommer bare til å irritere deg mer jo lenger tid som går. Anonymkode: 942e7...f4b 19 3
AnonymBruker Skrevet 13. juni #11 Skrevet 13. juni Dette hadde jeg aldri gidda Anonymkode: 434f3...d73 8 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni #12 Skrevet 13. juni Han sliter også med det sosiale, og ser ingen grunn til møte mine venner da vi bor langt fra hverandre ..jeg har et stort nettverk, han har ingen rundt seg. han ville ikke si hei til min mor i går da vi skulle hente min hund hos henne da han mente han så litt for trett ut etter reis Anonymkode: 6853c...bdc 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni #13 Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Han svarer at han er ikke kresen og er åpen og positiv til det meste Anonymkode: 6853c...bdc Han er som eksen min (men han hadde mange andre gode sider altså). Det som skjedde var at han var stressa, sliten, og mista liksom filteret sitt. Kan du møte ham med det, vise til at du ikke opplever det samme, og spørre om det er noe som plager ham. Det kan hende han fortsetter in denial, og dere går hver deres vei, men da er han i hvert fall klar over at det kan være et problem. Anonymkode: a5c6c...e47 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni #14 Skrevet 13. juni Livet er for kort til å kaste bort på negative mennesker. Hadde aldri orket det der. Han hadde sugd ut alt av livsgleden min. Anonymkode: 48e91...83e 13 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni #15 Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Sa jeg ikke ønska meg en ny tur..fordi han vil jeg skal engasjere meg i tur gjennom Europa og foreslå hva jeg vil, men når man har med person gjøre som finner negativt med alt så stopper det seg for meg å komme med forslag Anonymkode: 6853c...bdc Bare avslutt hele greia. Hans ønsker trumfer ikke din. Anonymkode: 47c18...1eb 5 1
Ulven Skrevet 13. juni #16 Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (17 minutter siden): nå vil han ta meg med på kjøretur til Italia (nedover Europa) han har bygget en sånn bil man kan sove i. Anonymkode: 6853c...bdc Det å være på langtur med bobil er stressende nok for oss som har noen sesonger i bobil med alle fasiliteter. Å reise nedover i Europa i en campervan er oppskrift på katastrofe med en slik mann. 3 1
Miaiai Skrevet 13. juni #18 Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Han svarer at han er ikke kresen og er åpen og positiv til det meste Anonymkode: 6853c...bdc 😅 han er nok en sånn type og for han er det helt normalt og han tanker nok han eg sånn. Men tro meg det vil nok ikke bli bedre og mest sannsynelig ikke gå i lengden, fordi du vil nok erge deg over det så ille. Jeg har møtt typen men da som venninne eller kollega og aldri i verden om jeg hadde orket og date ennå mindre flytte sammen med sånt. Jeg er ikke en sånn type og dem må finne noen likesinnede. Jeg tror jeg hadde avsluttet forholdet nå, det har gått 4 mnd før du sitter der og bor sammen og et barn på vei 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni #19 Skrevet 13. juni Ulven skrev (2 minutter siden): Det å være på langtur med bobil er stressende nok for oss som har noen sesonger i bobil med alle fasiliteter. Å reise nedover i Europa i en campervan er oppskrift på katastrofe med en slik mann. Ja tenker litt det samme at det kan by på utfordringer . Jeg er et veldig medgjørlig mennneske som liker livet og det det har by på.får jeg mat som ikke er så god eller betaler for en opplevelse som ikke er så bra så tenker jeg..ja ja men han henger seg så opp i det og dyrker det som er negativt Anonymkode: 6853c...bdc
AnonymBruker Skrevet 13. juni #20 Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Han sliter også med det sosiale, og ser ingen grunn til møte mine venner da vi bor langt fra hverandre ..jeg har et stort nettverk, han har ingen rundt seg. han ville ikke si hei til min mor i går da vi skulle hente min hund hos henne da han mente han så litt for trett ut etter reis Anonymkode: 6853c...bdc Herregud, bare nei… Gjør deg selv en tjeneste og avslutt datingen. Jeg har barn med en som er kronisk negativ og det suger til slutt all livsgnist ut av deg. Anonymkode: a2a50...b76 5 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå