Gå til innhold

Finnes det sosiale arenaer/grupper hvor man kan bli kjent med andre med alkohol involvert?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sikkert rart spørsmål, og nei jeg er ikke alkoholiker bare så det er sagt. Jeg sliter en del med sosial angst, og i mine yngre år fikk jeg alle vennene mine på fester og lignende. Nå har jeg flyttet til en annen del av landet og er rimelig viggo venneløs. Jeg har prøvd ulike edruelige arenaer men jeg klarer ikke å åpne meg pga angsten. Har vært i terapi for dette men den er ganske fastsatt. Finnes det noen pubgrupper som møtes til ulike aktiviteter eller lignende? 

Anonymkode: e84ea...df5

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Må vel nesten legge til at dette gjelder Oslo området!

AnonymBruker
Skrevet

Mange puber har pubquiz.

Anonymkode: e36f6...eb5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Mange puber har pubquiz.

Anonymkode: e36f6...eb5

Takk for tips! Er det lett å bli kjent med folk på disse eller drar de fleste med en gjeng?

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes vel en ølklubb i hovedstaden? Du må jo være interessert i øl og ølbrygging for å ha glede av det, men det er bare et forslag.

Eller denne: https://norsk-akevitt.org/lokasjon/oslo-ost/

Anonymkode: 3a36c...5e8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det finnes vel en ølklubb i hovedstaden? Du må jo være interessert i øl og ølbrygging for å ha glede av det, men det er bare et forslag.

Eller denne: https://norsk-akevitt.org/lokasjon/oslo-ost/

Anonymkode: 3a36c...5e8

Takk for tips! 

Skrevet

Tråden er ryddet for innlegg som ble postet av utestengt bruker og tilhørende svar.

Rhodiola, adm.

Skrevet

Hmmm, delta på evt lønningspils med jobben? Gå på pub som har storskjerm og viser fotballkamper osv. 

AnonymBruker
Skrevet

Bedehuset.

Anonymkode: 2a1e7...8c6

AnonymBruker
Skrevet

Ta noen shots før du drar disse stedene, men ikke fortell noen. Kanskje det hjelper.

Anonymkode: 77381...4ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...