AnonymBruker Skrevet 13. juni #1 Skrevet 13. juni Sikkert rart spørsmål, og nei jeg er ikke alkoholiker bare så det er sagt. Jeg sliter en del med sosial angst, og i mine yngre år fikk jeg alle vennene mine på fester og lignende. Nå har jeg flyttet til en annen del av landet og er rimelig viggo venneløs. Jeg har prøvd ulike edruelige arenaer men jeg klarer ikke å åpne meg pga angsten. Har vært i terapi for dette men den er ganske fastsatt. Finnes det noen pubgrupper som møtes til ulike aktiviteter eller lignende? Anonymkode: e84ea...df5 3
AnonymBruker Skrevet 13. juni #2 Skrevet 13. juni Må vel nesten legge til at dette gjelder Oslo området! Anonymkode: e84ea...df5
AnonymBruker Skrevet 13. juni #4 Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mange puber har pubquiz. Anonymkode: e36f6...eb5 Takk for tips! Er det lett å bli kjent med folk på disse eller drar de fleste med en gjeng? Anonymkode: e84ea...df5
AnonymBruker Skrevet 16. juni #5 Skrevet 16. juni Det finnes vel en ølklubb i hovedstaden? Du må jo være interessert i øl og ølbrygging for å ha glede av det, men det er bare et forslag. Eller denne: https://norsk-akevitt.org/lokasjon/oslo-ost/ Anonymkode: 3a36c...5e8
AnonymBruker Skrevet 16. juni #6 Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det finnes vel en ølklubb i hovedstaden? Du må jo være interessert i øl og ølbrygging for å ha glede av det, men det er bare et forslag. Eller denne: https://norsk-akevitt.org/lokasjon/oslo-ost/ Anonymkode: 3a36c...5e8 Takk for tips! Anonymkode: e84ea...df5
Rhodiola Skrevet 18. juni #7 Skrevet 18. juni Tråden er ryddet for innlegg som ble postet av utestengt bruker og tilhørende svar. Rhodiola, adm.
Eneri Skrevet 18. juni #8 Skrevet 18. juni Hmmm, delta på evt lønningspils med jobben? Gå på pub som har storskjerm og viser fotballkamper osv.
AnonymBruker Skrevet 20. juni #10 Skrevet 20. juni Ta noen shots før du drar disse stedene, men ikke fortell noen. Kanskje det hjelper. Anonymkode: 77381...4ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå