AnonymBruker Skrevet 13. juni #1 Skrevet 13. juni Sliter med følelsen av å være gammel og at livet er "slutt". At det er for sent å få til noe. Jeg har ektefelle og barn som jeg er fantastisk glad i. Men det er så mye annet jeg gjerne skulle fått til og føler at tiden renner ut. Tenår og tyveårene gikk i stor grad med i dragsuget grunnet sykdom. Så jeg føler vel ekstra på dette grunnet det. Hva tenker dere? Anonymkode: cf0ad...503
AnonymBruker Skrevet 13. juni #2 Skrevet 13. juni 132, da er det gammelt. 32 ,da har voksenlivet såvidt begynt. Anonymkode: ce19c...40e 5 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni #4 Skrevet 13. juni Å nei!! Ikke gjør det! Ikke føl deg gammel, du er PUR UNG! Jeg har også selv gjort den tabben å drive og føle meg gammel opp gjennom livet. Jeg ser jo nå at jeg virkelig ikke var det, og du må heller ikke tro at du er det. Det er så bortkastet!! Du kommer til å være ung lenge ennå! Og atter en gang kommer ( dessverre) dette uttrykket til sin rett: « Youth is waisted on the young “. Hilsen kvinne på 57 som nå føler seg (relativt, det er bare å sammenligne seg med de som er enda eldre) ung og sprek Anonymkode: 4af29...c6c 1 4 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni #5 Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hva tenker dere? Tenk deg om da! Det er under halvveis av et gjennomsnittlig liv. Nei, det er ikke gammalt!! AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Og atter en gang kommer ( dessverre) dette uttrykket til sin rett: « Youth is waisted on the young “. Helt enig! Anonymkode: a6283...310 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni #6 Skrevet 13. juni 32? Hallo, det er jo direkte ungt! Mange har ikke engang kommet i gang med livet på den tiden! Du føler deg kanskje litt låst pga ungene, men det vil endre seg! Du har virkelig nesten akkurat begynt på livet! Anonymkode: dbc80...86a 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni #7 Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Å nei!! Ikke gjør det! Ikke føl deg gammel, du er PUR UNG! Jeg har også selv gjort den tabben å drive og føle meg gammel opp gjennom livet. Jeg ser jo nå at jeg virkelig ikke var det, og du må heller ikke tro at du er det. Det er så bortkastet!! Du kommer til å være ung lenge ennå! Og atter en gang kommer ( dessverre) dette uttrykket til sin rett: « Youth is waisted on the young “. Hilsen kvinne på 57 som nå føler seg (relativt, det er bare å sammenligne seg med de som er enda eldre) ung og sprek Anonymkode: 4af29...c6c Takk for denne fine kommentaren 🥰 Ts Anonymkode: cf0ad...503
AnonymBruker Skrevet 13. juni #9 Skrevet 13. juni Da jeg var 15-16 syntes jeg 32 var ganske gammelt.. Nå er jeg dobbel så gammel som 32 og synes det er ungt! Så bare slapp av, du har det beste foran deg! Anonymkode: 5131f...075 1 2
Rosa Gnom Skrevet 13. juni #11 Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Sliter med følelsen av å være gammel og at livet er "slutt". At det er for sent å få til noe. Jeg har ektefelle og barn som jeg er fantastisk glad i. Men det er så mye annet jeg gjerne skulle fått til og føler at tiden renner ut. Tenår og tyveårene gikk i stor grad med i dragsuget grunnet sykdom. Så jeg føler vel ekstra på dette grunnet det. Hva tenker dere? Anonymkode: cf0ad...503 Det spørs jo hvem du spørr? Hadde du spurt min sønn, så hadde du vært utrolig gammel. Hadde du spurt meg så ville jeg sagt at du ikke er halveis i livet en gang.
AnonymBruker Skrevet 13. juni #12 Skrevet 13. juni Rosa Gnom skrev (47 minutter siden): Det spørs jo hvem du spørr? Hadde du spurt min sønn, så hadde du vært utrolig gammel. Hadde du spurt meg så ville jeg sagt at du ikke er halveis i livet en gang. Hvor gammel er din sønn?😬😂 Anonymkode: cf0ad...503
Rosa Gnom Skrevet 13. juni #13 Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor gammel er din sønn?😬😂 Anonymkode: cf0ad...503 13. Alle over 20 er eld gamle i følge han. 🤣 Ikke noe å bry seg om!
AnonymBruker Skrevet 13. juni #14 Skrevet 13. juni Nei. Det er forventet at du blir over dobbelt så gammel (og vel så det) i dagens levealder, så da er man ikke gammel når man er 32. Anonymkode: 49365...e12
Eric_B Skrevet 13. juni #15 Skrevet 13. juni Det er gammelt hvis man ser på det fra et barns ståsted. Ut over det så er det sånn på første langside i livet.
AnonymBruker Skrevet 13. juni #16 Skrevet 13. juni Ca 1/3 av livet bare forhåpentligvis. Anonymkode: 43eb5...8c2 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni #17 Skrevet 13. juni Rosa Gnom skrev (8 minutter siden): 13. Alle over 20 er eld gamle i følge han. 🤣 Ikke noe å bry seg om! Haha 😂 Jeg husker godt hvordan det var 😂 Anonymkode: cf0ad...503
Rosa Gnom Skrevet 13. juni #18 Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Haha 😂 Jeg husker godt hvordan det var 😂 Anonymkode: cf0ad...503 Selv er jeg 38 og føler meg ikke gammel i det hele tatt! 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni #19 Skrevet 13. juni Akk, den som kunne vere 32 igjen 😍 Anonymkode: 91330...08f 2 2
jukkapalme Skrevet 13. juni #20 Skrevet 13. juni Selvfølgelig er du ikke gammel. Du har jo forhåpentligvis 2/3 av livet ditt foran deg. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå