Gå til innhold

Virker som han er avhengig av å høre meg onanere

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har opplevd at han som bor under meg alltid oppholdt seg i rom under meg da jeg onanerte. Så jeg byttet rom og i det jeg skal starte hører jeg knirking under meg (som vanligvis ikke er der). Og mister lysten til å gjøre det. Trodde som sagt tidligere at det ikke var så lytt, og etter at jeg hadde onanert og skulle ut, skulle han alltid møte meg i døren og stoppe for å snakke. Mister lysten til å onanere når jeg merker at han følger med. Når man bor tett er det jo litt vanskelig å unngå å høre ting. Men syns det er litt ubehagelig om man går aktivt inn for å lytte..

Anonymkode: 980be...bd6

AnonymBruker
Skrevet

Fikk du ikke nok svar i forrige tråden din? 

Drit i naboen!! Skal du gå et helt liv uten å kunne gjøre hva du vil fordi du er paranoid for naboene?

Anonymkode: 49d5b...a46

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fikk du ikke nok svar i forrige tråden din? 

Drit i naboen!! Skal du gå et helt liv uten å kunne gjøre hva du vil fordi du er paranoid for naboene?

Jeg får helt hetta 😅 du har jo rett, men føler det blir helt feil om jeg fortsetter mens jeg hører at noen andre hører.. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg får helt hetta 😅 du har jo rett, men føler det blir helt feil om jeg fortsetter mens jeg hører at noen andre hører.. 

Når du hører andre som hører, så har du nok større problemer enn å få til onaneringen.

Anonymkode: abe82...004

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Når du hører andre som hører, så har du nok større problemer enn å få til onaneringen.

Merkelig at noen tar den vendingen på det, men du om det 😊

Skrevet

Hva holder du på med egentlig? Er det så mye stønning og offing og jukking at hele huset holder på å falle ned eller?

Du får blande inn det mentale bildet av at han slapper monkeyen til det du holder på med, eller gi faen, eller flytte da.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
RaulAngelsk skrev (1 minutt siden):

Hva holder du på med egentlig? Er det så mye stønning og offing og jukking at hele huset holder på å falle ned eller?

Du får blande inn det mentale bildet av at han slapper monkeyen til det du holder på med, eller gi faen, eller flytte da.

Absolutt ikke, prøver å være så stille som mulig. Det som kan lage litt lyd er vibratoren. 
Litt rart å svare irritert, akkurat som du føler deg truffet. At det skulle være en rett for menn å lytte til kvinner som onanerer. Men det er det ikke. I dette tilfellet er vel det utrolig merkelig å gå inn for å lytte til noen 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Absolutt ikke, prøver å være så stille som mulig. Det som kan lage litt lyd er vibratoren. 
Litt rart å svare irritert, akkurat som du føler deg truffet. At det skulle være en rett for menn å lytte til kvinner som onanerer. Men det er det ikke. I dette tilfellet er vel det utrolig merkelig å gå inn for å lytte til noen 

Lufta er for alle, og er veggene tynne, blir det sånn, da kan folk gjøre hva de vil i egen leilighet, på samme måte som du gjør ditt i din leilighet. 

Skal du kunne kose deg, men det er forbud i blokka mens det foregår? 
Vurdert å sette opp skilt? "Nabovarsel: Det onaneres på Tirsdag mellom kl 16:30 og 17:00, derfor henstilles det til at alle i blokken holder hendene borte fra snabb og busk i dette tidsrommet. Hilsen <x>"

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor høylytt er det mulig å være når naboen hører det 😅 

Anonymkode: 50968...52b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Merkelig at noen tar den vendingen på det, men du om det 😊

Det kan du kanskje synes.

For meg, og nok en del andre, er det merkelig å "høre andre høre".

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å sette på TV eller noe musikk? Om det er så lav lyd og du er såpass stille, så burde det være nok til å dekke over lydene :) 

Og mulig jobbe litt med det mentale her. Jeg tenker en del ganger at jeg merker hva andre tenker. Slikt er som oftest skivebom, og "bekreftelser" er som regel tilfeldigheter.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hva blir "feil"? .. da får du dirty minds, av at han ronker når han hører på deg🤔 Det finnes ingen annen unnskyldning eller annen forklaring på det🤭

AnonymBruker
Skrevet

Onaner og kos deg du 😊 Sett på litt bakgrunnsstøy imens, så hører du ikke han, og kanskje han ikke hører deg 😊

Anonymkode: 0bec8...049

AnonymBruker
Skrevet

Skrive på internett om at naboen er opptatt av onanivanene dine, der snakker vi kreativt kink.

Anonymkode: b3ae5...382

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Flytt. Man hører ikke en vibrator gjennom tak/gulv, med mindre man vil bli hørt eller bor i pappvegger.

Anonymkode: b4992...8b5

• Liker 1
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Hun er ikke irritert, men hun er oppgitt over deg. Og du setter himmel og jord i bevegelse for egentlig ingenting. Ligger du under dyne med en vibrator er det INGEN som hører deg om du ikke stønner. Jeg stønner når jeg onanerer, men det er ingen som hører meg. Jeg skriker ikke. 

Anonymkode: a5d95...212

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan senser naboen at du skal til å onanere? Du må vel holde på en liten stund før han skjønner at det er det du holder på med? 

Jeg spør helt oppriktig her altså, for hvis han har så kontroll på når du onanerer så hadde jeg vært redd for om du er kameraovervåket...

Anonymkode: fa63b...ce5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvordan senser naboen at du skal til å onanere? Du må vel holde på en liten stund før han skjønner at det er det du holder på med? 

Jeg spør helt oppriktig her altså, for hvis han har så kontroll på når du onanerer så hadde jeg vært redd for om du er kameraovervåket...

Anonymkode: fa63b...ce5

Fordi han bor under meg og hører kanskje hvor jeg går i huset? Han har vært hjemmeværende over lengre perioder. 
Hvordan finner man ut om man er kameraovervåket?…

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hvordan finner man ut om man er kameraovervåket?

Herregud du må virkelig skaffe deg et liv. Hiv fra deg de vibratorene og gjør noe vettugt som får tankene dine over på noe annet. Morsomt At du har lagt denne tråden under seksualitet, dette har jo virkelig ikke noe med seksualitet å gjøre. Handler om at du er paranoid som faen og den stakkars naboen din blir hengt ut som kåt gris. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Herregud du må virkelig skaffe deg et liv. Hiv fra deg de vibratorene og gjør noe vettugt som får tankene dine over på noe annet. Morsomt At du har lagt denne tråden under seksualitet, dette har jo virkelig ikke noe med seksualitet å gjøre. Handler om at du er paranoid som faen og den stakkars naboen din blir hengt ut som kåt gris. 

Så merkelig at man blir så irritert og føler man må ta naboen sin side som prøver å invadere andre sitt liv. Eneste logiske forklaringen på det er at du driver med den samme perverse atferden. Veldig klar over når noen følger med og ikke. Opplevd det flere ganger med menn og er vel hovedsakelig et kjennetegn ved dem. Er det rart kvinner velger å onanere istedenfor å ha sex med dem? Haha. Stakkars deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...