AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:02 #1 Skrevet fredag kl 09:02 Jeg har lenge funnet ut at det som tenner meg er en sub/dom relasjon. Har prøvd å være med menn uten denne interessen og finner det vanskelig.. Blir veldig tent av at en mann bestemmer over meg og har nå vurdert å finne en mann som liker dette og som kanskje er litt eldre. Men er også interessert i å finne en å ha et forhold med og få barn med. Er dette mulig å finne? Og tror dere det er mulig å kombinere sammen i et forhold? Hvordan går jeg frem for å finne en litt eldre mann? Anonymkode: 53d0d...893
DominantHr Skrevet fredag kl 09:06 #2 Skrevet fredag kl 09:06 Du kan begynne med et innlegg i Kvinneguiden. 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:07 #3 Skrevet fredag kl 09:07 Søk make på Facebook, fortell hva du søker. Spør mamma og pappa om hjelp? Lag en plakat og stell deg opp utenfor Oslo s? Anonymkode: c344d...522 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:11 #4 Skrevet fredag kl 09:11 DominantHr skrev (4 minutter siden): Du kan begynne med et innlegg i Kvinneguiden. Sånn som det innlegget jeg startet med? Anonymkode: 53d0d...893 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:12 #5 Skrevet fredag kl 09:12 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Søk make på Facebook, fortell hva du søker. Spør mamma og pappa om hjelp? Lag en plakat og stell deg opp utenfor Oslo s? Anonymkode: c344d...522 Haha Anonymkode: 53d0d...893
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:41 #6 Skrevet fredag kl 09:41 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg har lenge funnet ut at det som tenner meg er en sub/dom relasjon. Har prøvd å være med menn uten denne interessen og finner det vanskelig.. Blir veldig tent av at en mann bestemmer over meg og har nå vurdert å finne en mann som liker dette og som kanskje er litt eldre. Men er også interessert i å finne en å ha et forhold med og få barn med. Er dette mulig å finne? Og tror dere det er mulig å kombinere sammen i et forhold? Hvordan går jeg frem for å finne en litt eldre mann? Anonymkode: 53d0d...893 Jeg har vært i et slikt forhold selv og har som dominant mann satt pris på at damen har vært noen år yngre enn meg. Du må bare være klar over at om du er 35 og søker en mann som kanskje er 10+ år eldre enn deg så er det ikke sikkert han vil ha barn. Jeg har ikke hatt barn med de som jeg har vært i et slikt forhold med. Dersom du ønsker et 100% dom/sub-forhold så tror jeg det kan være vanskelig med barn. Det går sikkert likevel an å finne ut av det, men som alle med barn vet så snus livet helt på hodet når dere blir flere. Anonymkode: b83ed...d9c
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:43 #7 Skrevet fredag kl 09:43 Hvordan er selvfølelsen din TS? Elsker du deg selv og respekterer deg selv? Anonymkode: f320b...6f4 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:53 #8 Skrevet fredag kl 09:53 Det er fullt mulig å finne en slik mann. Det er to hovedstrategier: finne en du kommer over ens med og så presentere ditt ønske om D/S forhold, eller å oppsøke miljøer og nettsteder hvor du finner mannfolk som er åpen om at de ønsker D/S forhold, og så bli kjent for å finne ut om dere kommer over ens med hverandre. Begge strategiene har sine ulemper, men det er greit å vite at det med BDSM ønsker tar lengre tid å finne seg en kjærest. Generelt er litt eldre mannfolk stort sett veldig åpne for å ha ei dame som er yngre enn seg. Anonymkode: 8ff6b...781 1 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:59 #9 Skrevet fredag kl 09:59 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hvordan er selvfølelsen din TS? Elsker du deg selv og respekterer deg selv? Anonymkode: f320b...6f4 Hva mener du? Anonymkode: b83ed...d9c
AnonymBruker Skrevet fredag kl 10:00 #10 Skrevet fredag kl 10:00 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg har vært i et slikt forhold selv og har som dominant mann satt pris på at damen har vært noen år yngre enn meg. Du må bare være klar over at om du er 35 og søker en mann som kanskje er 10+ år eldre enn deg så er det ikke sikkert han vil ha barn. Jeg har ikke hatt barn med de som jeg har vært i et slikt forhold med. Dersom du ønsker et 100% dom/sub-forhold så tror jeg det kan være vanskelig med barn. Det går sikkert likevel an å finne ut av det, men som alle med barn vet så snus livet helt på hodet når dere blir flere. Anonymkode: b83ed...d9c Takk for råd. Er det noen grunn til at du tror barn ikke er ønskelig for litt eldre menn? Og hvorfor tror du det kan bli vanskelig med barn? Anonymkode: 53d0d...893
AnonymBruker Skrevet fredag kl 10:02 #11 Skrevet fredag kl 10:02 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er fullt mulig å finne en slik mann. Det er to hovedstrategier: finne en du kommer over ens med og så presentere ditt ønske om D/S forhold, eller å oppsøke miljøer og nettsteder hvor du finner mannfolk som er åpen om at de ønsker D/S forhold, og så bli kjent for å finne ut om dere kommer over ens med hverandre. Begge strategiene har sine ulemper, men det er greit å vite at det med BDSM ønsker tar lengre tid å finne seg en kjærest. Generelt er litt eldre mannfolk stort sett veldig åpne for å ha ei dame som er yngre enn seg. Anonymkode: 8ff6b...781 Takk for råd. Skal prøve meg litt frem og antar det kan ta litt tid med tanke på at det sikkert ikke er for alle. Er det noen miljøer/nettsteder du kan anbefale? Anonymkode: 53d0d...893
AnonymBruker Skrevet fredag kl 10:18 #12 Skrevet fredag kl 10:18 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hva mener du? Anonymkode: b83ed...d9c Jeg mener akkurat det jeg spør om... 😅 Har du en god, stødig selvtillit og selvfølelse? Det er viktig mtp hvilken fremgangsmåte du går for. Så de tipsene jeg har, avhenger av hvor på skalaen du ligger i selvfølelsen - svært god eller svært dårlig er to helt ulike utgangspunkt, naturlig nok. Anonymkode: f320b...6f4 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl 10:22 #13 Skrevet fredag kl 10:22 Litt eldre menn er da tretten på dusinet? Burde ikke være spesielt vanskelig å finne en sånn. Anonymkode: 917ee...803 3
AnonymBruker Skrevet fredag kl 10:46 #14 Skrevet fredag kl 10:46 Slutt med kink-shaming, folkens! Det er bare jævlig flaut. Anonymkode: 9a7fb...797 3 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl 10:51 #15 Skrevet fredag kl 10:51 Kanskje du kunne tatt tak i daddy issuesene dine før du får barn? Anonymkode: 6321d...6ea 3 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 12:02 #16 Skrevet fredag kl 12:02 AnonymBruker skrev (1 time siden): Slutt med kink-shaming, folkens! Det er bare jævlig flaut. Anonymkode: 9a7fb...797 Feil. Det er jævla viktig å finne ut om folk har issues, slik at man kan vurdere om kinket er selvskading eller ikke. Anonymkode: 85ca8...8b2 4
Erfarenmann Skrevet fredag kl 12:57 #17 Skrevet fredag kl 12:57 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har lenge funnet ut at det som tenner meg er en sub/dom relasjon. Har prøvd å være med menn uten denne interessen og finner det vanskelig.. Blir veldig tent av at en mann bestemmer over meg og har nå vurdert å finne en mann som liker dette og som kanskje er litt eldre. Men er også interessert i å finne en å ha et forhold med og få barn med. Er dette mulig å finne? Og tror dere det er mulig å kombinere sammen i et forhold? Hvordan går jeg frem for å finne en litt eldre mann? Anonymkode: 53d0d...893 Ja på alle spørsmål, unntatt det siste. Slike par finner hverandre på samme måter som alle andre finner hverandre. Min kone og jeg traff hveranrdre litt tilfeldig, så fant vi hverandres profiler på nett og begynte å chatte. Vi er bare sub/dom på soverommet da, ikke 24/7.
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:10 #18 Skrevet fredag kl 13:10 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Takk for råd. Er det noen grunn til at du tror barn ikke er ønskelig for litt eldre menn? Og hvorfor tror du det kan bli vanskelig med barn? Anonymkode: 53d0d...893 Rett og slett fordi litt eldre menn kan være ferdig med barn. Men det er ingen regel så kan hende du finner det. Hvorfor det kan være vanskelig å ha et dom/sub-forhold med barn rundt seg. Det kommer selvfølgelig an på hvor langt dere vil dra dette. Jeg har mange års erfaring med dette, jeg har til tider levd dette 24/7, men jeg ville aldri utsette barn for å se at jeg bestemmer over moren. Dette er en sak mellom voksne noe som betyr at rollene vil måtte legges litt på is med barn i nærheten. Anonymkode: b83ed...d9c 1
Master1 Skrevet søndag kl 18:36 #19 Skrevet søndag kl 18:36 Du får søke litt rundt vettu så finner du nok noen... M@ster.
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:24 #20 Skrevet søndag kl 20:24 AnonymBruker skrev (På 13.6.2025 den 15.10): Rett og slett fordi litt eldre menn kan være ferdig med barn. Men det er ingen regel så kan hende du finner det. Hvorfor det kan være vanskelig å ha et dom/sub-forhold med barn rundt seg. Det kommer selvfølgelig an på hvor langt dere vil dra dette. Jeg har mange års erfaring med dette, jeg har til tider levd dette 24/7, men jeg ville aldri utsette barn for å se at jeg bestemmer over moren. Dette er en sak mellom voksne noe som betyr at rollene vil måtte legges litt på is med barn i nærheten. Anonymkode: b83ed...d9c Jeg skjønner. Jeg kunne gjerne tenkt meg å prøve 24/7 i en periode og uten om det hovedsakelig holde det til soverommet. Om barn hadde vært inne i bilde skjønner jeg at 24/7 blir uaktuelt og at de ikke skal få innblikk i dette. Da blir det kun soverommet. Anonymkode: 53d0d...893
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå