AnonymBruker Skrevet 13. juni #1 Skrevet 13. juni Noen som har erfaring med å gjøre dette? Røkte sommerkoteletter fra Coop😄 Skal servere de på sommerfest og tenker det hadde vært fint å steke de i dag og så varme de på grillen i morgen på festen?? Hjelp 😎 Anonymkode: cf74c...f1b
AnonymBruker Skrevet 13. juni #2 Skrevet 13. juni Håper du skal servere annen grillmat også? Røkte sommerkoteletter er noe veldig mange ikke spiser. Anonymkode: 0434e...c54
AnonymBruker Skrevet 13. juni #3 Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (4 timer siden): Håper du skal servere annen grillmat også? Røkte sommerkoteletter er noe veldig mange ikke spiser. Anonymkode: 0434e...c54 Signerer denne. Jeg, og veldig mange andre, liker IKKE røkte sommerkoteletter på grillen. Så håper ts har annen mat i tillegg. Anonymkode: 7535a...6af
AnonymBruker Skrevet 13. juni #4 Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (6 timer siden): Noen som har erfaring med å gjøre dette? Røkte sommerkoteletter fra Coop😄 Skal servere de på sommerfest og tenker det hadde vært fint å steke de i dag og så varme de på grillen i morgen på festen?? Hjelp 😎 Anonymkode: cf74c...f1b Kjapt innpå for å minne om at sommerkoteletter ikke behøver så mye varmebehandling nettopp fordi de er røkte, så langtidssteking er kanskje ikke tingen for akkurat disse? Med mindre du har svært lite tid når du skal ha festen da ☺️ Anonymkode: bc500...9bf 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni #5 Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (16 timer siden): Signerer denne. Jeg, og veldig mange andre, liker IKKE røkte sommerkoteletter på grillen. Så håper ts har annen mat i tillegg. Anonymkode: 7535a...6af Røkte sommerkoteletter er det jeg liker best av grillmat. Håper TS har gjester som ikke er så sære i kosten som enkelte her inne 🙄 Anonymkode: 6f0b7...660 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni #6 Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (22 timer siden): Noen som har erfaring med å gjøre dette? Røkte sommerkoteletter fra Coop😄 Skal servere de på sommerfest og tenker det hadde vært fint å steke de i dag og så varme de på grillen i morgen på festen?? Hjelp 😎 Anonymkode: cf74c...f1b Ja de blir supertørre selv med en liter smeltet smør! De trenger hverken så mye varme eller lang steketid som feks svinekoteletter som kan være 3 timer i ovn på 120grader. Anonymkode: 55f58...0ac
AnonymBruker Skrevet 14. juni #7 Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (20 timer siden): Håper du skal servere annen grillmat også? Røkte sommerkoteletter er noe veldig mange ikke spiser. Anonymkode: 0434e...c54 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Signerer denne. Jeg, og veldig mange andre, liker IKKE røkte sommerkoteletter på grillen. Så håper ts har annen mat i tillegg. Anonymkode: 7535a...6af Dere klarer ikke å ta dere sammen og spise litt likevel når dere faktisk er invitert bort hos noen andre? Særlig med tanke på hvor mange måltider dere spiser igjennom livene deres der dere kan spise akkurat det dere selv ønsker, for det er jo slett ikke sånn at dere må spise røkte sommerkoteletter resten av livet. I tillegg slipper dere både matlaging og oppvask, og bare det er jo en liten luksus i seg selv innimellom. Jeg er takknemlig når jeg inviteres bort. Man er heldig som har et nettverk som inviterer, og man er heldig som har noen som ts som ordner til sommerkoteletter til en sommerfest. Nå vet jeg ikke hva slags sommerfest det er snakk om, om det er ts som har invitert eller om det er snakk om en sommerfest gjennom feks. jobb, skole eller organisasjon der alle tar med en rett som deles. Men er det sånn at det er ts som har invitert til sommerfest, så tenk hvilken innsats hun legger ned både før og etter festen. Da spiser man det som blir servert, og setter pris på det gode selskapet og at man er så heldig at man har noen som inviterer, istedenfor å grine på nesen og si at man ikke liker det verten serverer. Dette har jeg lært barna mine, og jeg blir litt matt over at det finnes voksne med slike holdninger. Er man så utakknemlig over innsatsen andre legger ned i en middagsinvitasjon, får man heller bare holde seg hjemme, så får dere i det minste spise akkurat det dere selv ønsker. Ts: kotelettene griller du 2-3 min på indirekte varme, så 5-10 min på indirekte varme. Så langtidssteking er ikke nødvendig. Anonymkode: 8bfe7...101 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni #8 Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dere klarer ikke å ta dere sammen og spise litt likevel når dere faktisk er invitert bort hos noen andre? Særlig med tanke på hvor mange måltider dere spiser igjennom livene deres der dere kan spise akkurat det dere selv ønsker, for det er jo slett ikke sånn at dere må spise røkte sommerkoteletter resten av livet. I tillegg slipper dere både matlaging og oppvask, og bare det er jo en liten luksus i seg selv innimellom. Jeg er takknemlig når jeg inviteres bort. Man er heldig som har et nettverk som inviterer, og man er heldig som har noen som ts som ordner til sommerkoteletter til en sommerfest. Nå vet jeg ikke hva slags sommerfest det er snakk om, om det er ts som har invitert eller om det er snakk om en sommerfest gjennom feks. jobb, skole eller organisasjon der alle tar med en rett som deles. Men er det sånn at det er ts som har invitert til sommerfest, så tenk hvilken innsats hun legger ned både før og etter festen. Da spiser man det som blir servert, og setter pris på det gode selskapet og at man er så heldig at man har noen som inviterer, istedenfor å grine på nesen og si at man ikke liker det verten serverer. Dette har jeg lært barna mine, og jeg blir litt matt over at det finnes voksne med slike holdninger. Er man så utakknemlig over innsatsen andre legger ned i en middagsinvitasjon, får man heller bare holde seg hjemme, så får dere i det minste spise akkurat det dere selv ønsker. Ts: kotelettene griller du 2-3 min på indirekte varme, så 5-10 min på indirekte varme. Så langtidssteking er ikke nødvendig. Anonymkode: 8bfe7...101 Jeg er helt enig med deg. Anonymkode: 55f58...0ac 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå