AnonymBruker Skrevet 13. juni #1 Skrevet 13. juni Jeg jobber nå på en plass hvor jeg omtrent like godt kunne ha kommet i pysjen uten at noen vil ha hevet et øyebryn (akademia). Jeg kler meg jo ordentlig, men ikke alltid voldsomt formelt (nesten aldri) Nå har jeg vært på andregangsintervju til en lederstilling et annet sted. Jeg tenker at hvis jeg får den, skal jeg belønne meg selv: da skal jeg begynne å kle meg skikkelig elegant og stilig, kanskje klippe håret og gå ned litt i vekt (jeg er normalvektig men man vil jo alltid bli bittelitt slankere). Hva syns dere er en kul og elegant del for en kvinnelig leder i 50- årene? Hvordan kler dere dere, som er i lignende jobber? Anonymkode: 22a77...d28 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni #2 Skrevet 13. juni Det varierer jo etter arbeidsplass. Elegant og stilig hadde ikke hatt den store klangbunnen på huset her. Det er lite dressjakker og pumps.En kler seg helt og rent, jeans og lammeullsgenset er vanlig. Ingeniørbedrift Anonymkode: 54aad...3fd
AnonymBruker Skrevet 13. juni #3 Skrevet 13. juni Bruker omtrent jeans, dressjakke og topp hver dag. Av sko så spørs det hva jeg skal Anonymkode: a99cb...914
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå