AnonymBruker Skrevet 13. juni #1 Skrevet 13. juni Blir stadig likt av menn i 30 årene, men klarer ikke å se på de som potensielle partnere. Er det særlig vits å matche med de? Anonymkode: 3f005...522
AnonymBruker Skrevet 13. juni #2 Skrevet 13. juni Spørs vel helt hva du er ute etter. Anonymkode: 14b24...adf 3 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni #3 Skrevet 13. juni Det kommer helt ann på hva du er ute etter. Anonymkode: a8698...892
norw Skrevet 13. juni #4 Skrevet 13. juni For sex er det vel greit. Alternativt bør du være bortimot Jennifer Lopez. 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni #5 Skrevet 13. juni Helt i orden, bare ikke forvent et fullverdig forhold. Vil du ha et seriøst forhold, så nei, men unntak kan skje. Selv er jeg snart i midten av 50 årene, avsluttet et 6 år langt "forhold" til en mye yngre mann i høst. Jeg er ferdig med menn I den forstand at jeg trives alene, og vil ikke forholde meg til forpliktelser. For noen mnd siden traff jeg en mann i slutten av 30 årene, og koser meg så lenge det varer. Anonymkode: dc915...583
AnonymBruker Skrevet 13. juni #6 Skrevet 13. juni Det er en del menn som er keen på uforpliktende sex og som enten ikke har sjans på jevnaldrende eller ikke gidder mas om forpliktelser som finner glede i å ha uforpliktende relasjoner til eldre kvinner som ikke har sjans på de få gode mennene på sin egen alder. Blir jo litt det samme som når eldre menn sikler etter unge damer, men jeg tror eldre kvinner har bedre sjans på yngre menn enn eldre menn har på yngre damer, med mindre de er fra Thailand. Men hvorfor spør du egentlig? Livet er kort. Du må da for all del gjøre det du er komfortabel med. Bare tenk litt langsiktig på hva du vil. Ikke gjør ting som gjør deg uattraktiv for de du egentlig ønsker å få relasjon med. Anonymkode: cf732...9d7 3
AnonymBruker Skrevet 13. juni #7 Skrevet 13. juni norw skrev (2 timer siden): For sex er det vel greit. Alternativt bør du være bortimot Jennifer Lopez. Eller Sofia Vergara😋 Anonymkode: f8815...d58
norw Skrevet 13. juni #8 Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Eller Sofia Vergara😋 Anonymkode: f8815...d58 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni #9 Skrevet 13. juni Det temperamentet der hadde jeg ikke turt å slippe inn i livet mitt 😱 Men hun er flott, da.. Anonymkode: cf732...9d7
AnonymBruker Skrevet 13. juni #10 Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Det er en del menn som er keen på uforpliktende sex og som enten ikke har sjans på jevnaldrende eller ikke gidder mas om forpliktelser som finner glede i å ha uforpliktende relasjoner til eldre kvinner som ikke har sjans på de få gode mennene på sin egen alder. Blir jo litt det samme som når eldre menn sikler etter unge damer, men jeg tror eldre kvinner har bedre sjans på yngre menn enn eldre menn har på yngre damer, med mindre de er fra Thailand. Men hvorfor spør du egentlig? Livet er kort. Du må da for all del gjøre det du er komfortabel med. Bare tenk litt langsiktig på hva du vil. Ikke gjør ting som gjør deg uattraktiv for de du egentlig ønsker å få relasjon med. Anonymkode: cf732...9d7 Haha, dette er nok det mest passivt-aggressive innlegget jeg har lest på en stund. Og med den underforståtte forutsetningen: ALLE menn ønsker det samme. INGEN menn kan falle for en kvinnes utstråling, personlighet eller et utseende som ikke nødvendigvis er Barbies. INGEN vil egentlig ha damer over 50. Nyhetsvarsel: Det er ikke bare menn som ikke kan få jevnaldrende eller yngre kvinner som ønsker en som er 10-15 år eldre. Noen tenner genuint på kvinner som er eldre enn dem. Noen faller for ro, selvtillit og overskudd, og hvor godt de blir tatt vare på. Noen har aldri reflektert over aldersforskjell eller tenkt at de kunne falle for en som er så pass mye eldre, men så møter de kanskje en som matcher dem på alle punkter og blir stupforelska. Det samme gjelder naturligvis også for aldersforskjell andre veien. Verden er komplisert, og heldigvis for det. Anonymkode: f1a8b...c14 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni #11 Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (4 timer siden): Haha, dette er nok det mest passivt-aggressive innlegget jeg har lest på en stund. Og med den underforståtte forutsetningen: ALLE menn ønsker det samme. INGEN menn kan falle for en kvinnes utstråling, personlighet eller et utseende som ikke nødvendigvis er Barbies. INGEN vil egentlig ha damer over 50. Nyhetsvarsel: Det er ikke bare menn som ikke kan få jevnaldrende eller yngre kvinner som ønsker en som er 10-15 år eldre. Noen tenner genuint på kvinner som er eldre enn dem. Noen faller for ro, selvtillit og overskudd, og hvor godt de blir tatt vare på. Noen har aldri reflektert over aldersforskjell eller tenkt at de kunne falle for en som er så pass mye eldre, men så møter de kanskje en som matcher dem på alle punkter og blir stupforelska. Det samme gjelder naturligvis også for aldersforskjell andre veien. Verden er komplisert, og heldigvis for det. Anonymkode: f1a8b...c14 Dette! Noen ganger blir jeg litt matt av å lese inne på KG. Mange har en sjablongforståelse av verden, som feks at en mann i 20-årene og en kvinne i 40-årene kun kan lede til svidd laken. K50 på nett og en kvinne på 50 i virkeligheten er ikke det samme! Anonymkode: cb4f1...bf0 2
Mandalorianxx Skrevet 15. juni #12 Skrevet 15. juni Som flere skriver her så kommer det kanskje litt an på hva du er ute etter 😃
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå