AnonymBruker Skrevet 13. juni #1 Skrevet 13. juni Har noen tips til hvordan jeg kan lage det? Glemte å bestille før tur. Anonymkode: 5d857...23b
AnonymBruker Skrevet 14. juni #2 Skrevet 14. juni Id armbånd? Som i "jeg heter Kari og mamma, Synne, har telefonnummer 78787878"? En venninne pleier å skrive på sportsteip som hun fester på innsiden av t-skjorta til ungen når de er i dyrepark/fornøyelsesparker etc.. 🤷🏼♀️ Anonymkode: dcd06...3ee 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni #3 Skrevet 14. juni Har sett reklame for de armbåndene. Men ungen har jo klistremerker på alle klær og sko med sitt navn + mitt tlfnr på... Noe jeg ser mange barn har, barnehagen ber oss jo merke alt. Men folk som ikke er foreldre selv tenker kanskje ikke på å sjekke det? Anonymkode: 86fa8...81c
AnonymBruker Skrevet 14. juni #4 Skrevet 14. juni Hvis du vil lage et armbånd så tenker jeg liten bit papir, teip på begge sider så det tåler litt fukt, hyssing/garn Skriv "ID" på ene siden og navn + nummer på andre siden av papirbiten. Anonymkode: 86fa8...81c 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni #5 Skrevet 14. juni Jeg brukte bare vanlig navnelapp, som jeg festet veldig synlig, på armen eller magen på tshorten. Anonymkode: 0a92f...ab4 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni #6 Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (På 13.6.2025 den 9.21): Har noen tips til hvordan jeg kan lage det? Glemte å bestille før tur. Anonymkode: 5d857...23b Skriv med penn på armen, eller ryggen. Og lær barnet navnet dit og telefonnummeret, dersom hen er gammel nok til det. Tape fungerer og, dersom du har et barn som aksepterer tape, og ikke river det av. Anonymkode: c3922...b6c
AnonymBruker Skrevet 15. juni #7 Skrevet 15. juni Vet ikke om det er til generelt feriebruk eller dere skal inn i en park (Dyreparken, Tusenfryd e.l.)? For jeg tror at en del parker har armbånd man kan kjøpe der. Anonymkode: 9e99e...574
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå