AnonymBruker Skrevet 13. juni #1 Skrevet 13. juni Hei, jeg har en innedør hvor det mangler skruer til låsen. Jeg har lagt ved bilde. Skruen skal egentlig være messing/bronse-farget, men den er så slitt at fargen har nesten helt slitt av. Som det kanskje er mulig å se bildet så har skruen ingen spiss og den har har svært tette riller. Skruehodet har en enkel strek og ikke noe kryss. Skruen er 4 cm lang om man måler hele skruen og tar med skruehodet. Jeg er usikker på hva jeg skal søke etter når jeg skal finne tilsvarende skruer. Jeg ønsker messing/bronse-farge slik at den går i ett med resten av dørlåsen. Anonymkode: 073b9...8b9 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni #2 Skrevet 13. juni Ta med skruen til et byggvarehus. Anonymkode: e40cd...346 3
AnonymBruker Skrevet 13. juni #3 Skrevet 13. juni Herregud, du tar med skruen til et byggvarehus???? Anonymkode: b456e...729
Apis Skrevet 13. juni #4 Skrevet 13. juni Biltema, Jula, Byggmakker, byggmax, OBS Bygg, er noen som kan ha. https://www.biltema.no/bygg/beslag/dorbeslag/lasedetaljer/kappeskrue-m5-x-90-mm-2-stk-2000057366 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni #5 Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Ta med skruen til et byggvarehus. Anonymkode: e40cd...346 Takk! Apis skrev (1 time siden): Biltema, Jula, Byggmakker, byggmax, OBS Bygg, er noen som kan ha. https://www.biltema.no/bygg/beslag/dorbeslag/lasedetaljer/kappeskrue-m5-x-90-mm-2-stk-2000057366 Takk! TS Anonymkode: 073b9...8b9
AnonymBruker Skrevet 13. juni #6 Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hei, jeg har en innedør hvor det mangler skruer til låsen. Jeg har lagt ved bilde. Skruen skal egentlig være messing/bronse-farget, men den er så slitt at fargen har nesten helt slitt av. Som det kanskje er mulig å se bildet så har skruen ingen spiss og den har har svært tette riller. Skruehodet har en enkel strek og ikke noe kryss. Skruen er 4 cm lang om man måler hele skruen og tar med skruehodet. Jeg er usikker på hva jeg skal søke etter når jeg skal finne tilsvarende skruer. Jeg ønsker messing/bronse-farge slik at den går i ett med resten av dørlåsen. Anonymkode: 073b9...8b9 Låsesmed, eller et sted de selger låser. Sannsynligvis er verden blitt slik at løse skruer ikke selges, og du må kjøpe en hel låsemekanisme for å få de rette skruene. Anonymkode: 6e895...4f0
AnonymBruker Skrevet 13. juni #8 Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Låsesmed, eller et sted de selger låser. Sannsynligvis er verden blitt slik at løse skruer ikke selges, og du må kjøpe en hel låsemekanisme for å få de rette skruene. Anonymkode: 6e895...4f0 Det var det jeg endte med. Var mer lettvint å bytte hele låsen. Anonymkode: 073b9...8b9
AnonymBruker Skrevet 13. juni #9 Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Spør ChatGPT Anonymkode: 6ea4f...f41 Takk, jeg burde bli flinkere til å sjekke med ChatGPT. Anonymkode: 073b9...8b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå