Gå til innhold

Dere som ikke spiser brød og knekkebrød.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva spiser dere i stedet for?

Anonymkode: 0809e...0ef

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Yoghurt, cottage cheese, oppskjærte grønnsaker, tortilla eller rundstykker av cottage cheese, egg og litt havregryn. 

Anonymkode: 81bb3...abe

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Proteinwraps

Anonymkode: c0c31...b87

AnonymBruker
Skrevet

Pålegg. Salat. Egg. Lager egglapper og har pålegg på de. 

Anonymkode: 4cd23...46b

AnonymBruker
Skrevet

Yoghurt, tortilla, omelett, havregrøt eller riskaker. 

Det vil si, jeg spiser brød og knekkebrød også, men det er svært sjeldent. Hovedsakelig når jeg er på besøk hos andre, eller ute på reise. 

Anonymkode: 19d75...e6c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kostholdet har endret seg drastisk de siste par tiårene. Mye mer proteiner og næringsrik mat!

Anonymkode: 1efba...125

AnonymBruker
Skrevet

Spiser poteter, gresskar, søtpoteter....lager også "blingser" av poteter. Skjærer en liten potet i to, eller en stor potet i skiver på langs, og har på løk, salat, hvitløk, chili, avocado, bønner....man kan grille dem i ovnen også før man har på pålegg. Eller lage små "pizzabåter" av dem. Mye man kan gjøre med poteter!

Anonymkode: bd27c...4ce

AnonymBruker
Skrevet

Yoghurt eller egg og bacon

Anonymkode: c115a...d86

AnonymBruker
Skrevet

Chiapudding, havregrøt med ekstra protein, rester fra middag dagen før, ovnsbaks gresskar, cottage cheese, frukt/bær, masse grønnsaker, gresk yoghurt med honning og nøtter. 

Anonymkode: d75c7...2ef

AnonymBruker
Skrevet

Yoghurt/cc med topping, havregrøt, salat.

Anonymkode: 72ed9...ff4

AnonymBruker
Skrevet

Boller?😋

Anonymkode: 70ae7...f21

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Fritatta, omeletter, quiche, kyllingsalater, quinoasalater, bulgurhvete med grønnsaker, wok, laks med brokkoli, shakchuka, burritos i alle varianter, tunfiskssalat, søtpotetvafler med hummus, gratenger, supper, egg roll, falafler med tilbehør, smoothies, okonyimaki... er vel det mest vanlige.

Og veldig mye annet. 

Anonymkode: 1d6fe...113

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har OCD og har en del mat jeg ikke spiser på grunn av tvangstanker. Frø i brødmat får jeg panikk av (hodet får ikke til å skille et frø fra et insekt eller skitt)  

Av brødmat så spiser jeg bare fin loff med lys skrope, fine myke rundstykker og boller. 

Anonymkode: 31b85...e33

Skrevet

Karbonade og grønnsaker, eggerøre og bacon/røkelask, potetlefse eller lompe med smøreost og spekeskinke/laks og grønt, salat, middagsrester, gresk yoghurt med topping, havregrøt, kjøleskapsgrøt, matmuffins, omelett, smoothies med proteinpulver, grove vafler med hvite bønner og gulrot  

AnonymBruker
Skrevet

Til frokost har jeg byttet brødskive/knekkebrød ut med smoothie, om jeg trenger kvelds spiser jeg havregryn med biola. Innimellom spiser jeg rundstykker, men kan ha en åttepakning i fryseren i et par måneder.

Anonymkode: e881f...632

AnonymBruker
Skrevet

Cottage Cheese, Yoghurt, Lavkarbo tortillas/brød/rundstykker, havregrøt, omelett, mye kjøtt og grønnsaker

Anonymkode: 7866a...55f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...