Gå til innhold

Solbriller- merke eller billige fra hm?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hva bruker dere? Og hva er egentlig forskjellen på dyre og billige solbriller, bortsett fra design (som jeg ofte synes er like fin hos f.eks. hm)-

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker billige. Kunne ikke tenkt meg å kjøpe dyre utgaver som jeg måtte passe veldig godt på, så de ikke ble ødelagt eller stjålet for den delen. Jeg har vært heldig og funnet briller som jeg har blitt veldig fornøyd med. Betalt toppen 150,- for dem. Disse merkene på brillene har jeg over hodet ikke bruk for.

Brillene må dekke hele synsfeltet, være av det slaget som mørkner, jo mere lys de utsettes for. I hovedsak må de være gode å kjøre bil med. Jeg har et par som ikke ser ut i måneskinn, men jøss så gode de er å kjøre med !

Da får jeg heller se litt dum ut med dem på. ;)

Skrevet

Billige solbriller beskytter visst like godt som dyre, sier de. Jeg kunne ikke tenkt meg å kjøpe dyre, men det er mest fordi jeg mister de så fort. Eller så blir de ødelagt med en gang.

Skrevet

Jeg har lagt meg midt i mellom - ikke de billigste, for de sitter sjelden godt på meg - men heller ikke de dyreste, fordi jeg synes det er bortkastede penger å bruke 2-3 tusen på et par solbriller. Jeg har derfor endt opp med briller av merket Fossil, kjøpte dem i England, og de kostet rundt 500 kr. Jeg er kjempefornøyd med dem! Fine og gode å ha på.

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg bruker billige. Er vimsete, så jeg glemmer brillene støtt og stadig på cafe, osv.

Gjest Gjesta
Skrevet

Både-og, sier nå jeg. Billige briller kan være fine, men det er dyre briller også. I fjor kjøpte jeg mine første designersolbriller, fra Burberry. Men pyntesolbriller kan like gjerne være billige; utseendet avgjør. :)

I tillegg har jeg hatt mine gamle Oakleys i evigheter, men de er forsvunnet. :murvegg: Så planen er å kjøpe midprice-briller på sportsbutikk til sportsbruk, for der er det viktig at brillene sitter skikkelig godt på hodet, og det gjør ikke billigbriller, i hvertfall ikke på mitt lille hode.

Skrevet

Billige!

fordi jeg alltid ender opp med å tråkke på dem av en eller annen grunn.. :klaske:

Gjest Gjest
Skrevet

Noen som kan tipse om et godt, billig merke? Er Polaroid noe bra?

Synes de fra H&M går så fort i stykker..

Skrevet

Billige solbriller beskytter like godt som dyre, ifølge en test som ble publisert for et par år siden. Men de fleste dyre har mer solide innfatninger enn de fleste billige. Selv har jeg et dyrt par RL-briller kjøpt i Bogstasdveien og et kjempebillig par fra en dansk Statoilstasjon, av alle steder. Disse syns jeg er like fine og bruker dem om hverandre.

Gjest Virvel
Skrevet

Jeg har det med å miste solbriller, så sånne som jeg bruker til daglig om sommeren, de være billige. Har et par ordentlige som jeg bruker når jeg går på ski på fjellet osv, de kostet 7-800, og de er jeg livredd for. :ler:

Skrevet

Kjøper billige merker. Fant noen kule på Prix ifjor til 30 kroner f.eks. :) Da kan man jo kjøpe mange forskjellige, og variere litt! :)

Gjest Purple
Skrevet

Jeg pleier å kjøpe ganske billige, men ikke HM-billige liksom. Har vel pleid å ligge på 2-300 kr.

Syns det er vanskelig å finne noen jeg liker, så hvis jeg finner noen, så kjøper jeg dem. Klarte derfor å ende opp med et par til 1800 kr fra Dolce & Gabbana, siden jeg likte dem så godt, og bestemte meg for dem før jeg så prisen og merket... ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg hr 3 par dyre solbriller. Har et par Chanel-brillr jeg betalte 2300 kr for. De er råkule!

Gjest Donna
Skrevet

Jeg har solbrillene mine i årevis - har aldri mistet eller ødelagt et eneste par enda. Men jeg kjøper ikke solbriller fordi de er motebriller, jeg kjøper solbriller som sitter godt på meg, solbriller med litt tyngde i og som er behagelige i sterkt sollys. Har hatt Ray Ban, Chanel og de siste jeg kjøpte er fra Vouge ... de har jeg vært absolutt mest fornøyd med - dyre, men verd hver eneste krone.

Skrevet

Jeg har aldri mistet eller ødelagt solbriller, men jeg synes likevel det er litt bortkastet og totalt utelukket for meg å bruke flere tusen på solbriller. Jeg kjøper billige/middels dyre briller, de er både like stilige/pene, sitter like godt og beskytter like bra som dyrere briller.

Skrevet

Jeg kjøper de billige solbrillene, for da kan jeg kjøpe maaaange par og variere.

Gjest camillo
Skrevet

Jeg kjøper til et par hundre kroner. Jeg knuser dem alltid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...