AnonymBruker Skrevet 12. juni #1 Skrevet 12. juni Hei dere! Pus var minst i kullet, og er nå rukket å bli 8 måneder. Han veier 3.3 kg, så han er fremdeles liten av vekst. Han er veldig en veldig aktiv herremann, sover sjeldent. Pus har vært kresen fra start, mistenker det kan være fordi hjemmet som hadde kullet ga butikkfôr.. Mat/ting jeg har prøvd: - Har vært hos veterinær, han er frisk og fin. - Kosttilskudd med høyt kaloriinnhold for kattunger (samt ALLE typer våtfôr - Schezir, Purenatural, Smaak, Hills, Royal Canin, Brit Care.. dere skjønner greia. Har tilvendt han alle typene selvsagt, ikke gitt uten videre). Han lukter på det og går, har prøvd over flere mnd. og brukt flere tusen på mat jeg kaster.. - Har prøvd å koke kylling, varme maten og hatt kyllingkraft over. Han spiser litt tørrfôr og kokt fisk, men dette er ikke kaloritett nok for å få han opp i vekt. Han er ikke undervektig, men ligger og vipper. Tenkte å høre om tips før jeg drar til en annen veterinær for second opinion! Setter pris på alle forslag Anonymkode: 006e8...f97
AnonymBruker Skrevet 12. juni #2 Skrevet 12. juni Glemte å legge til at han selvsagt er kasterert og har fått ormekur ❤️ -TS Anonymkode: 006e8...f97
AnonymBruker Skrevet 15. juni #3 Skrevet 15. juni Jeg har en kresen pus. Er vel tvilsomt at du får opp vekta så veldig mye når den ikke vil ha kattemat. Iallefall har ikke min kresen pus hatt så veldig høy vekt, kanskje 3,5 kg på det meste. Hun er skipskatt, og ikke så veldig stor av vekst. Hun var også den minste i sitt kull, og var vel egentlig prematur når hun ble født. Hun lå 14 dager etter i alt i sitt kull. Hun spiser fisk, grillet kylling, reker, kokt skinke eller kyllinpålegg. Hun får kattemelk, laktosefri matfløte, laktosefri kremfløte. Hun drikker vann også da. Av godteri spiser hun kun tørket fisk eller tørket kylling. Har prøvd med melkefrie produkter, men det falt ikke i smak. Hun ser ut som en kattunge, men hun er nå 17 år. Du får bare fortsette å prøve deg fram. Om kattematen ikke faller i smak, så får du heller gi det bort til noen andre eller til et kattehjem. Anonymkode: 302cd...74a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå