AnonymBruker Skrevet 12. juni #1 Skrevet 12. juni Jeg enten får, eller ikke får, en pakke i morgen. Men jeg aner ikke hvordan jeg skal finne ut av det. Anonymkode: 580a9...e44
AnonymBruker Skrevet 12. juni #2 Skrevet 12. juni Er det ikke tirsdag i allefall? Og fredag mener jeg Anonymkode: 84755...638
Sykepleierinnen Skrevet 12. juni #3 Skrevet 12. juni I posten sin app kan du se hvilke dager de leverer hos deg. 11 2
uglejenta Skrevet 12. juni #4 Skrevet 12. juni Last ned posten sin app, der står det hvilke dager det er levering på ditt postnummer😊 3
K.B. Skrevet 12. juni #5 Skrevet 12. juni Hvis du får en pakke, så har du vel et sporingsnummer? Eventuelt, så ring kundeservice å hør hvilke dager det er postlevering i ditt område.
Daria Skrevet 12. juni #7 Skrevet 12. juni Her kam du søke på postnummeret ditt og se leveringsdager - du får post mandag, onsdag og fredag den ene uks og tirsdag og torsdag den andre (men pakker leveres hver dag mange steder). 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni #8 Skrevet 12. juni Pakker leveres ikke bare av postbudet, de leverer pakker hver dag (avhengig av sted ) Anonymkode: 65be3...930 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni #9 Skrevet 12. juni Daria skrev (27 minutter siden): Her kam du søke på postnummeret ditt og se leveringsdager - du får post mandag, onsdag og fredag den ene uks og tirsdag og torsdag den andre (men pakker leveres hver dag mange steder). Dette var gull! Tusen takk. Da får jeg ingenting i morgen...boohoo. Anonymkode: 580a9...e44 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni #10 Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (7 timer siden): Dette var gull! Tusen takk. Da får jeg ingenting i morgen...boohoo. Anonymkode: 580a9...e44 Pakker kan komme på dager det ikke er postlevering. Anonymkode: 43bf9...858 1
Margeritt Skrevet 13. juni #11 Skrevet 13. juni Jeg fikk beskjed på posten sin app at pakken min skulle komme onsdag, den kom tirsdag….
Hoppetaujenta Skrevet 13. juni #12 Skrevet 13. juni Det opplegget er noe skikkelig surr. De kan komme med vanlig postmann på dagtid, eller med spesialpostmann på ettermiddag. Noe kan komme tidlig kveld også. Det kommer an på...og vi skal ikke vite hva de går ut fra, for da blir det liksom så mye mer spennende for oss. Jeg har snakket mye med kundebehandlere og forsøkt å finne ut av mysteriene, men det finnes visst ikke èn sikker måte. En bør befinne seg hjemme noen døgn i alle fall. Lykke til, trådstarter. 🌹 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni #13 Skrevet 13. juni Last ned appen. Øverst ligger da evt pakker du venter på, hvor de er, og når de er beregnet å bli levert. Der kommer det også opp at de er levert. Scroll litt ned, så står det når det er utkjøring av post. Enklere blir det ikke 🙂 Anonymkode: 2b069...8ec 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni #14 Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Pakker kan komme på dager det ikke er postlevering. Anonymkode: 43bf9...858 Ikke her dog. All utlevering skjer med de samme folka. Anonymkode: 580a9...e44
luxifine Skrevet 13. juni #15 Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg enten får, eller ikke får, en pakke i morgen. Men jeg aner ikke hvordan jeg skal finne ut av det. Anonymkode: 580a9...e44 Du kan søke det opp på postens sider..du skriver inn postnummeret ditt og så får du oversikt over levering. https://www.posten.no/kundeservice/sendinger-i-norge/sporsmal-om-levering-av-post
AnonymBruker Skrevet 13. juni #16 Skrevet 13. juni uglejenta skrev (9 timer siden): Last ned posten sin app, der står det hvilke dager det er levering på ditt postnummer😊 Nettopp! Tenk at enkelte er så lite opplyste at de ikke har fått med seg det. Anonymkode: 671af...66a
AnonymBruker Skrevet 13. juni #17 Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Nettopp! Tenk at enkelte er så lite opplyste at de ikke har fått med seg det. Anonymkode: 671af...66a Tenk at du så at du hadde et behov for å hovere. Fascinerende. Anonymkode: dd7b3...e1b 2 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni #18 Skrevet 13. juni Vet ikke hvordan det er med Posten, men PostNord må levere pakker selv om de ikke har postlevering den dagen. Hos meg er det f.eks post i dag, men om jeg skulle ha fått pakke i går så hadde den kommet i går. Anonymkode: d2012...234
AnonymBruker Skrevet 13. juni #19 Skrevet 13. juni På posten.no kan du legge inn ditt postnummer,så kommer det opp hvilke dager det er postlevering hos dere. Anonymkode: b9e93...0be
AnonymBruker Skrevet 13. juni #20 Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (9 timer siden): Er det ikke tirsdag i allefall? Og fredag mener jeg Anonymkode: 84755...638 Enten mandag, onsdag og fredag en uke,og tirsdag og torsdag uken etter hos oss. Anonymkode: b9e93...0be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå