Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så jeg var på date med en dame i går. Det var hyggelig, men hun regelrett slet meg ut med å prate i ett kjør. Vi er åpenbart på to ulike frekvenser, og jeg ser ikke hvordan vi kunne passet sammen.

Men hun var jo fin, 😂så jeg tenkte at jeg kunne spørre henne om snap etter daten. Det takket hun pent nei til «jeg har bare nære venner på snap» fair enough. Ingen av oss følte det da! Selv om jeg alltid kjenner det litt i egoet når noen ikke liker meg, skal innrømme det.

Hun snakket non stop om hvor mye hun jobber for å tjene penger til å reise. Hun fortalte også hvordan hun hadde solgt unna en haug på Finn de siste dagene.

Likevel enset hun ikke en mine da jeg dro kortet ved to ulike barer og endte opp med å betale all drikke. Den siste gangen brukte jeg ekstra lang tid også, bare for å gi henne tid til å skyte inn at hun burde betale. Jeg ønsker jo å være en gentleman.

Kan ikke huske sist at en jente ikke engang tilbød seg å betale. Hun takket heller aldri for at jeg betalte heller. Altså, jeg kan fint betale alt, men da trenger jeg i det minste at det settes pris på.

Det var noe seriøst usjarmerende ved det. 

Anonymkode: e4e1d...c37

• Liker 27
  • Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som om det ble feil på alle måter. Så ikke tenk mer på det og kom deg videre. 

Men jeg leser jo mellom linjene her at du håpet du ville få et ligg utav kvelden, og at det var derfor du spanderte. Og først i ettertid at det ikke ble noe så reagerer du. 

Anonymkode: 93dd4...690

• Liker 30
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Dump henne

Anonymkode: 72c0a...395

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Høres ut som om det ble feil på alle måter. Så ikke tenk mer på det og kom deg videre. 

Men jeg leser jo mellom linjene her at du håpet du ville få et ligg utav kvelden, og at det var derfor du spanderte. Og først i ettertid at det ikke ble noe så reagerer du. 

Anonymkode: 93dd4...690

Da leser du feil. Jeg reagerer ikke på det. Jeg ser ikke på drinker-sex som en transaksjon.

Jeg reagerte på at hun ikke enset eller på noen som helst måte anerkjente at jeg betalte alt. Det fikk meg til å heve øyenbrynene under selve daten, bokstavelig talt, når hun ikke så meg.

La meg nå bare få lov til å uttrykke dette jeg føler på uten at jeg blir tillagt andre mønstre.

• Liker 24
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det var noe seriøst usjarmerende ved det. 

Men hun var fin da, så det var tydeligvis ikke såååå viktig for deg. 

Anonymkode: 98a0c...cd8

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet

Men hun var fin da, så det var tydeligvis ikke såååå viktig for deg. 

Anonymkode: 98a0c...cd8

Jamen i helvede da, siste gang jeg poster noe her😂bare motstand å få jo!

Ikke fortell meg at det ikke finnes menn her som kan sympatisere med dette scenarioet: «vi passer ikke sammen og hun manglet manerer men hun er fin så jeg hadde ikke hatt noe imot å ha sex med henne en passende kveld».

Og det var akkurat slik i mitt hode. Fortsatt usjarmerende. Det finnes damer man ønsker å date og bli sammen med. Så finnes det damer man kun ønsker et ligg med.

• Liker 12
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes hun var frekk. Samtidig kunne du ha sagt noe. «skal vi be om å splitte, eller skal en vipse» etc… 

Anonymkode: bacc5...256

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes hun var frekk. Samtidig kunne du ha sagt noe. «skal vi be om å splitte, eller skal en vipse» etc… 

Anonymkode: bacc5...256

Takk. Ja jeg kunne ha sagt noe, men jeg føler jeg ga henne såå stor sjanse til å frivillig tilby å betale den siste regningen, uten at hun tok den sjansen.

Jeg trives med å være raus og betaler gjerne, men jeg trenger hvert fall et takk ☺️ 

Jeg føler hvert fall at 9/10 jenter er flinke på det da, og stort sett føles ting helt fair og fint, og jeg sitter igjen med en god følelse. Jeg har vært på ganske mange dates etter hvert, og dette var en «outlier».

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Slitsom drittkjerring.

Værsegod neste.

Anonymkode: 990ee...070

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jaja, du får prøve på nytt med annen dame da.

Anonymkode: 4dedf...b9a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Var hun norsk? 

Anonymkode: 56e53...a2f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Takk. Ja jeg kunne ha sagt noe, men jeg føler jeg ga henne såå stor sjanse til å frivillig tilby å betale den siste regningen, uten at hun tok den sjansen.

Jeg trives med å være raus og betaler gjerne, men jeg trenger hvert fall et takk ☺️ 

Jeg føler hvert fall at 9/10 jenter er flinke på det da, og stort sett føles ting helt fair og fint, og jeg sitter igjen med en god følelse. Jeg har vært på ganske mange dates etter hvert, og dette var en «outlier».

Herregud så passiv-aggressivt og stusselig! Enten betaler du fordi det er greit for deg å betale, eller så ber du henne betale for sine egne drinker, ikke sånn hinte-piss, og «ga henne en såååå stor sjangse til å betale». Du trives jo helt klart ikke med å være raus.

Anonymkode: f3aae...1ab

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner flest forventer å bli spandert på ved første date. 

Anonymkode: 5c266...771

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Ikke fortell meg at det ikke finnes menn her som kan sympatisere med dette scenarioet: «vi passer ikke sammen og hun manglet manerer men hun er fin så jeg hadde ikke hatt noe imot å ha sex med henne en passende kveld».

Og det var akkurat slik i mitt hode. Fortsatt usjarmerende. Det finnes damer man ønsker å date og bli sammen med. Så finnes det damer man kun ønsker et ligg med.

Jeg er dame og jeg synes damer som du beskriver- er helt forkastelige. Jeg har aldri på noen måte latt en mann åpne lommeboka si såpass og ikke bli spandert på tilbake. Er sånn jeg fant mannen min, han var drittlei av damer som så det som største selvfølge at de skal spanderes på uten noe takknemlighet. Vi var på byen etter en fest hvor han kjøpte 2 drinker til oss, jeg ble glad og takket masse og senere puttet jeg penger for utlegg rett i lomma. Vi dro hjem til han etter byturen og 15 år senere er vi gift med hus og 2 små barn 😊

Anonymkode: 5311d...1ec

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er dame og jeg synes damer som du beskriver- er helt forkastelige. Jeg har aldri på noen måte latt en mann åpne lommeboka si såpass og ikke bli spandert på tilbake. Er sånn jeg fant mannen min, han var drittlei av damer som så det som største selvfølge at de skal spanderes på uten noe takknemlighet. Vi var på byen etter en fest hvor han kjøpte 2 drinker til oss, jeg ble glad og takket masse og senere puttet jeg penger for utlegg rett i lomma. Vi dro hjem til han etter byturen og 15 år senere er vi gift med hus og 2 små barn 😊

Rett i lomma hans mente jeg 😅 glemte et ord i den setningen.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Men hvorfor gikk du ikke etter en drink, hvis hun var så slitsom. Dere var jo i 2 forskjellige barer og.

Anonymkode: 9b88d...de4

• Liker 9
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Enig med deg TS, sånne kvinnfolk bare forventer og krever sitt, litt som at selvsagt 100% forventa at du skulle betale og den forventingen har vært i dette kvinnemenneske lenge før hun møtte deg. Beklageligvis finnes det sånne folk. Likestilling skal vi ha, men ikke faen at det gjelder dette feltet. Merkelig? 

Anonymkode: c00e6...cfc

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Velkommen til Kvinneguiden 😂

Jeg syns hun hørtes kjip og slitsom ut, men du høres litt konfliktsky ut som ikke bare foreslo å splitte regningen. 

Anonymkode: 09842...e5b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Herregud så passiv-aggressivt og stusselig! Enten betaler du fordi det er greit for deg å betale, eller så ber du henne betale for sine egne drinker, ikke sånn hinte-piss, og «ga henne en såååå stor sjangse til å betale». Du trives jo helt klart ikke med å være raus.

Anonymkode: f3aae...1ab

Du høres ut som en sånn dame som TS nevner her 🤣🤣

Anonymkode: c00e6...cfc

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Er hun veldig pen? Da regner man kanskje å bli påstandert.  Jeg er gjennomsnittlig utseende dame, og har alltid betalt for meg. K 47

Anonymkode: 7ef8e...fc8

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...