Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det funker, ellers synes jeg det fungerer like godt med en stavmikser om du har det😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker bare en stavmikser. Den der tar bare opp masse plass. 

Anonymkode: 0f171...fb9

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg moste ting med gaffel eller stavmikser, mye lettere å vaske opp enn en hel maskin :)  Stavmikser er jo uannsett kjekt å ha hvis du ikke har det fra før. 

Anonymkode: 32445...096

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Stavmikser er gull, har du en beregnet på varme så kan man mose rett i kjelen

Anonymkode: f9132...c0e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har den fra twistshake, den tar liten plass og er utrolig enkel. Klart stavmikser funker, men jeg synes det er mye lettere å lage babymat når jeg bare kan hive alt oppi maskinen. 

Anonymkode: e68f5...910

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har den fra twistshake, den tar liten plass og er utrolig enkel. Klart stavmikser funker, men jeg synes det er mye lettere å lage babymat når jeg bare kan hive alt oppi maskinen. 

Hvordan er det enklere? Det blir jo masse ekstra oppvask. 

F.eks i dag laget jeg gryte til babyen min med kjøtt, potet og grønnsaker. Kokte alt sammen med litt vann og moste det rett i kasserollen med en stavmikser. Voila, så var middagen ferdig, og heiv det i noen bokser og ned i fryseren. 

Anonymkode: 1158b...9cc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
uglejenta skrev (8 timer siden):

Ja det funker, ellers synes jeg det fungerer like godt med en stavmikser om du har det😊

Men blir det helt finmalt da? Og ikke sprut over alt?😅

Anonymkode: eee2b...be2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvordan er det enklere? Det blir jo masse ekstra oppvask. 

F.eks i dag laget jeg gryte til babyen min med kjøtt, potet og grønnsaker. Kokte alt sammen med litt vann og moste det rett i kasserollen med en stavmikser. Voila, så var middagen ferdig, og heiv det i noen bokser og ned i fryseren. 

Hvordan blir det mye ekstra oppvask? Jeg putter alt oppi samme beholderen, damper det og moser det. Ferdig på 10 min, skyller beholderen og har den i oppvaskemaskinen. Den tar mindre plass enn en kasserolle. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvordan blir det mye ekstra oppvask? Jeg putter alt oppi samme beholderen, damper det og moser det. Ferdig på 10 min, skyller beholderen og har den i oppvaskemaskinen. Den tar mindre plass enn en kasserolle. 

Hvor lenge ge må du dampe gulerøtter for at de skal bli møre og blandeklare egentlig?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er flere deler enn en kasserolle og en stavmikser. Og så er det lurt med tanke på miljøet og ikke kjøpe unødvendig stæsj. De fleste har en stålkasserolle og en stavmikser i hus allerede :)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du må jo ha stavmikseren nedi maten når du har den på, og så må du løfte den opp og ned uten at den kjører samtidig. Da blir det ikke sprut overalt. 

Skrevet

Ryddet for brukerdebatt,samt svar til dette.

Chantielle mod.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvis du har en god stavmikser så kan du male det helt fint, men veldig greit at baby får litt struktur også, særlig etter hvert. 

God stavmikser har vært et av mine beste kjøp før baby nr 2. Har fått brukt den masse i ettertid også. 

Anonymkode: 5287a...ad4

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvis du har en god stavmikser så kan du male det helt fint, men veldig greit at baby får litt struktur også, særlig etter hvert. 

God stavmikser har vært et av mine beste kjøp før baby nr 2. Har fått brukt den masse i ettertid også. 

Anonymkode: 5287a...ad4

Hvordan finner jeg ut hvilken som er gode og ikke? Går det på antall W, altså hastigheten den går opp i?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvordan finner jeg ut hvilken som er gode og ikke? Går det på antall W, altså hastigheten den går opp i?

Ja, jo høyere watt jo bedre motor.

Anonymkode: f5a1d...835

AnonymBruker
Skrevet

Vi ga stort sett baby det samme som vi fikk, i passe store biter. Myke ting moste vi bare med gaffel, eller i morter. Det er jo ikke store mengdene :)

Anonymkode: 618c4...c43

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke jeg hadde kjøpt den bare for å bruke den til babymat, da funker det fint med en vanlig stavmikser også 😊

Vi har en kraftig foodprosessor som vi bruker en del til oss selv i vanlig matlaging, så vi veksler mellom den og stavmikser til babymat - begge fungerer bra, men hadde som sagt ikke kjøpt foodprosessoren utelukkende til babyen.

Anonymkode: 1e901...26d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...