Gå til innhold

Sliter hver gang barnet skal reise !

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Minsten min skal på 5 dagers tur nå til helgen med sin pappa og nye frue. De ble sammen rett etter det ble slutt mellom oss, han var utro med henne. Enda 4år etter sitter dette. Ikke at jeg ikke er kommet over han men hun "tok" familien og lever med de. Hvor lenge skal det gjøre vondt? Ingen ny kjæreste på meg, virker bare kjipt akkurat nå selvom jeg skal ut å kose meg i helgen. Mest av alt, savner minstegutt helt enormt akkurat nå og gruer meg til han skal reise..Han er 8år. Andre som kjenner seg igjen? 

Anonymkode: bd1b6...13d

• Hjerte 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har opplevd akkurat det samme, bare at jeg fikk ikke vite om utroskapen før tre år etter skilsmissen. Nå er jeg kommet dit at de kan værsågod å ha hverandre. 

Men ja, med barna er det ikke lett. Jeg forsøker distansere meg mentalt fra det og fyller dagene jeg er alene med andre ting så godt jeg kan. Er bevisst på at jeg ikke kan forandre fortiden, jeg må bygge meg videre opp. Og ikke minst, jeg har bare ett liv og det må jeg ta vare på. Fokuser på at nå skal du også ha det bra. 

Anonymkode: 0bd41...f77

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har opplevd akkurat det samme, bare at jeg fikk ikke vite om utroskapen før tre år etter skilsmissen. Nå er jeg kommet dit at de kan værsågod å ha hverandre. 

Men ja, med barna er det ikke lett. Jeg forsøker distansere meg mentalt fra det og fyller dagene jeg er alene med andre ting så godt jeg kan. Er bevisst på at jeg ikke kan forandre fortiden, jeg må bygge meg videre opp. Og ikke minst, jeg har bare ett liv og det må jeg ta vare på. Fokuser på at nå skal du også ha det bra. 

Anonymkode: 0bd41...f77

Takk, dette trengte jeg! Så utrolig dårlig😌

Er over den verste kneika men kjenner på en innvendig irritasjon på at jeg hele tiden må stå i det, late som ingenting og "smile". Jeg fikk også høre om utroskapen via et vennepar lenge etter skilsmissen. Jeg prøver også å distansere meg mentalt og tenke at jeg får det bedre. Det verste er uansett tanken på at barnet mitt skal reise langt bort, ingen tilgang til å treffe han.  

De vokser til og plutselig en dag er de store, så får vi se tilbake på tiden vonde tiden vi måtte være uten de små. 

Anonymkode: bd1b6...13d

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...