AdonisFFM Skrevet 19. juni 2025 #61 Skrevet 19. juni 2025 Boeing holdes kunstig oppe ved hjelp av MIC og finansielle manipulasjoner. Selvsagt er det fortsatt lite farlig å fly, men jeg sørger iallfall for å fly uten å bruke Boeing. Finnair, Lufthansa og ThaiAir er bra med hensyn til det.
NatNat Skrevet 19. juni 2025 #62 Skrevet 19. juni 2025 (endret) AdonisFFM skrev (1 time siden): Boeing holdes kunstig oppe ved hjelp av MIC og finansielle manipulasjoner. Selvsagt er det fortsatt lite farlig å fly, men jeg sørger iallfall for å fly uten å bruke Boeing. Finnair, Lufthansa og ThaiAir er bra med hensyn til det. vet ikke.. se på de 737, de er rundt i hele verden, "workhorse" av mange flyselskaper og de er veldig trygge. Vi vet ikke om det var noe galt med fly i seg selv i denne ulykken eller om AIR INDIA har ikke gjørt nødvendige veldikehold Endret 19. juni 2025 av NatNat
AdonisFFM Skrevet 21. juni 2025 #63 Skrevet 21. juni 2025 NatNat skrev (På 19.6.2025 den 8.30): vet ikke.. se på de 737, de er rundt i hele verden, "workhorse" av mange flyselskaper og de er veldig trygge. Vi vet ikke om det var noe galt med fly i seg selv i denne ulykken eller om AIR INDIA har ikke gjørt nødvendige veldikehold Når det gjelder Boeing sine produkter virker de jo å bli tiltagende mer og mer upålitelige. Kina lanserer nå snart sin egen linje med fly og det blir spennende å se. Selvsagt kommer Norge til å fortsette å handle USA sine produkter. Vi har vel ikke mye valg
NatNat Skrevet 21. juni 2025 #64 Skrevet 21. juni 2025 AdonisFFM skrev (Akkurat nå): Når det gjelder Boeing sine produkter virker de jo å bli tiltagende mer og mer upålitelige. Kina lanserer nå snart sin egen linje med fly og det blir spennende å se. Selvsagt kommer Norge til å fortsette å handle USA sine produkter. Vi har vel ikke mye valg ja, jeg så en video ikke så lenge siden om den første Kina jet Det er også Airbus forresten..
AdonisFFM Skrevet 21. juni 2025 #65 Skrevet 21. juni 2025 NatNat skrev (4 minutter siden): ja, jeg så en video ikke så lenge siden om den første Kina jet Det er også Airbus forresten.. Begge vil nok gi Boeing kraftigere konkurranse i framtida. Støre er vel uansett allerede i gang med å åpne lommeboka for flere midler til Boeing. 1
Adrenalina1 Skrevet 23. juni 2025 #66 Skrevet 23. juni 2025 Vendetta skrev (På 12.6.2025 den 21.54): Grusom ulykke. Har sett film av krasjen og intervju med overlevende person. Hvordan i huleste noen kan overleve en sånn eksplosjon? Og attpåtil uten livstruende skader. Fordi hans tid her på jorden ikke var omme ennå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå