Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Boeing holdes kunstig oppe ved hjelp av MIC og finansielle manipulasjoner.

Selvsagt er det fortsatt lite farlig å fly, men jeg sørger iallfall for å fly uten å bruke Boeing.  Finnair, Lufthansa og ThaiAir er bra med hensyn til det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
AdonisFFM skrev (1 time siden):

Boeing holdes kunstig oppe ved hjelp av MIC og finansielle manipulasjoner.

Selvsagt er det fortsatt lite farlig å fly, men jeg sørger iallfall for å fly uten å bruke Boeing.  Finnair, Lufthansa og ThaiAir er bra med hensyn til det.

vet ikke.. se på de 737, de er rundt i hele verden, "workhorse" av mange flyselskaper og de er veldig trygge. Vi vet ikke om det var noe galt med fly i seg selv i denne ulykken eller om AIR INDIA har ikke gjørt nødvendige veldikehold 

Endret av NatNat
Skrevet
NatNat skrev (På 19.6.2025 den 8.30):

vet ikke.. se på de 737, de er rundt i hele verden, "workhorse" av mange flyselskaper og de er veldig trygge. Vi vet ikke om det var noe galt med fly i seg selv i denne ulykken eller om AIR INDIA har ikke gjørt nødvendige veldikehold 

Når det gjelder Boeing sine produkter virker de jo å bli tiltagende mer og mer upålitelige. 

Kina lanserer nå snart sin egen linje med fly og det blir spennende å se. Selvsagt kommer Norge til å fortsette å handle USA sine produkter. Vi har vel ikke mye valg 

Skrevet
AdonisFFM skrev (Akkurat nå):

Når det gjelder Boeing sine produkter virker de jo å bli tiltagende mer og mer upålitelige. 

Kina lanserer nå snart sin egen linje med fly og det blir spennende å se. Selvsagt kommer Norge til å fortsette å handle USA sine produkter. Vi har vel ikke mye valg 

ja, jeg så en video ikke så lenge siden om den første Kina jet :) 

Det er også Airbus forresten..

Skrevet
NatNat skrev (4 minutter siden):

ja, jeg så en video ikke så lenge siden om den første Kina jet :) 

Det er også Airbus forresten..

Begge vil nok gi Boeing kraftigere konkurranse i framtida. Støre er vel uansett allerede i gang med å åpne lommeboka for flere midler til Boeing. 

• Liker 1
Skrevet
Vendetta skrev (På 12.6.2025 den 21.54):

Grusom ulykke. Har sett film av krasjen og intervju med overlevende person. Hvordan i huleste noen kan overleve en sånn eksplosjon? Og attpåtil uten livstruende skader. 

Fordi hans tid her på jorden ikke var omme ennå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...