Gå til innhold

Er jeg unormal som har flere nære venner, men ikke gjengen eller oss som gjør alt i fellesskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har mange nære  venner og venninner som jeg kan dele alt med, men jeg har ingen gjeng. Jeg møter de enkeltvis fordi de tilhører forskjellige miljø og det varierer veldig hvor og hvordan vi ble kjent. Jeg har ikke den gjengen. Unntaket er bursdagen min hvor alle er invitert. 

Jeg ser det så ofte. Gjengen min, mine kjære, vet ikke hva jeg skulle gjort uten disse,  gruppeklem, champagne lunch, New York together etc.....

Er jeg rar som ikke har en gjeng? Jeg føler at alle har det bortsett fra meg. Hvis jeg skulle samlet alle jeg står nær av venninner, hadde det ikke blitt noen gjeng. Og vi hadde definitivt ikke dratt til Paris og tatt gruppeselfie ved Eiffeltårnet. Jeg føler litt på at du ikke er "normal" hvis du ikke har the gang, my buddies eller kall det hva du vil. 

Endret av Laraa
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig vanlig!! De aller fleste har ikke en gjeng sånn, spesielt ikke i voksen alder. Du er normal 💕

• Liker 3
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har heller ikke en sånn gjeng, men har som deg, flere nære venner på hver sin kant likevel. Noen fra jobb, noen fra barndommen og fra studietiden.

Anonymkode: 1d34a...147

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet

Gjengene gjør mye ut av seg.

Du kan jo prøve å ta med en ekstra venn i noen sammenhenger du selv arrangerer slik at dere blir 3? 

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Foretrekker det faktisk sånn jeg. Orker ikke grupper, gir meg flashback til jentegruppene på skolen. Synes det er mye bedre med en til en.

Vær takknemlig for at du faktisk har venner. Ikke bare venner, men nære venner💕

Anonymkode: bbbeb...ade

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Sånne venninnegjenger hører hjemme på ungdomsskolen og på film. 

Har aldri hatt en venninnegjeng og kommer aldri til å få det😄

AnonymBruker
Skrevet

Aldri hatt, jeg er som deg der ts. 4 nære venninner helt separat fra hverandre .

Anonymkode: c68f4...bdb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...