AnonymBruker Skrevet 12. juni #1 Skrevet 12. juni Vi har 2 barn fra før 3 år og 14mnd, gravid igjen med barn nr 3 med termin i februar… Verken planlagt eller tenkt på da vi synes det er nok med to og samboer jobber 4uker på og 4uker av. Jeg er livredd for å ta meg vann over hodet med å få ett barn til… redd for å ikke takle det, rett og slett bli en mor jeg ikke ønsker å være og ødelegge familiedynamikken. Flere som har stått i samme situasjon og kan fortelle litt utfall og tanker nå i ettertid? Vet man aldri angrer på ett barn i lengden, men redd for fødselsdepresjon og andre ting jeg kunne vært foruten😅 Anonymkode: 06009...d1a
Ny Bruker Skrevet 12. juni #2 Skrevet 12. juni Jeg hadde leid inn hjelp de fire ukene når mannen er på jobb. Barnevakt, vaskehjelp osv.
AnonymBruker Skrevet 12. juni #3 Skrevet 12. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi har 2 barn fra før 3 år og 14mnd, gravid igjen med barn nr 3 med termin i februar… Verken planlagt eller tenkt på da vi synes det er nok med to og samboer jobber 4uker på og 4uker av. Jeg er livredd for å ta meg vann over hodet med å få ett barn til… redd for å ikke takle det, rett og slett bli en mor jeg ikke ønsker å være og ødelegge familiedynamikken. Flere som har stått i samme situasjon og kan fortelle litt utfall og tanker nå i ettertid? Vet man aldri angrer på ett barn i lengden, men redd for fødselsdepresjon og andre ting jeg kunne vært foruten😅 Anonymkode: 06009...d1a Joda, det er mange som angrer på barna sine. Anonymkode: 8fe99...751 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå