Gå til innhold

Barn nr 3 eller ikke?!?!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har 2 barn fra før 3 år og 14mnd, gravid igjen med barn nr 3 med termin i februar… 

Verken planlagt eller tenkt på da vi synes det er nok med to og samboer jobber 4uker på og 4uker av. Jeg er livredd for å ta meg vann over hodet med å få ett barn til… redd for å ikke takle det, rett og slett bli en mor jeg ikke ønsker å være og ødelegge familiedynamikken. 

Flere som har stått i samme situasjon og kan fortelle litt utfall og tanker nå i ettertid?

Vet man aldri angrer på ett barn i lengden, men redd for fødselsdepresjon og andre ting jeg kunne vært foruten😅

Anonymkode: 06009...d1a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde leid inn hjelp de fire ukene når mannen er på jobb. Barnevakt, vaskehjelp osv.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi har 2 barn fra før 3 år og 14mnd, gravid igjen med barn nr 3 med termin i februar… 

Verken planlagt eller tenkt på da vi synes det er nok med to og samboer jobber 4uker på og 4uker av. Jeg er livredd for å ta meg vann over hodet med å få ett barn til… redd for å ikke takle det, rett og slett bli en mor jeg ikke ønsker å være og ødelegge familiedynamikken. 

Flere som har stått i samme situasjon og kan fortelle litt utfall og tanker nå i ettertid?

Vet man aldri angrer på ett barn i lengden, men redd for fødselsdepresjon og andre ting jeg kunne vært foruten😅

Anonymkode: 06009...d1a

Joda, det er mange som angrer på barna sine.

Anonymkode: 8fe99...751

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...