Fiona.Sandstad Skrevet 12. juni 2025 #1 Skrevet 12. juni 2025 Hei, jeg har slitt med selvbilde siden slutten av barneskolen, men det var ikke før snart ett år siden at jeg merket at dette begynte å utvikle seg til noe usunt. Jeg har slitt mye med utseende, men da jeg begynte å ta grep for å endre på min misnøye ble det raskt en ond sirkel jeg ikke har kommet ut av og som fortsatt preger hverdagen min mye. Jeg lurer på om det er noen som har noen erfaringer de vil dele eller råd og veiledning? Det kan være alt fra egne opplevelser, vaner, hvordan det stoppet, oppsøking av hjelp osv… Hvis det er noen som går gjennom noe liknende og kunne tenke seg å snakke om det eller utveksle tanker og følelser for å bli sunnere sammen, så er jeg åpen for det! (Gjerne i aldersgruppen fra 16-20)
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2025 #3 Skrevet 12. juni 2025 Når du blir eldre kommer du til å angre på at du brukte så mye tid på å være opphengt i eget utseende, som mest sannsynligvis er mer enn bra nok på alle måter. Du er fin og ung med hele livet foran deg. Finn en hobby eller noe som byr på mestring og gode følelser og fokuser heller på det. Og som brukeren over sier, oppsøk psykolog som kan hjelpe deg gjennom dette. Anonymkode: 7bed2...a05
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå