AnonymBruker Skrevet 12. juni #1 Skrevet 12. juni Mine er ofte røde og irriterte. Føler de også har et hint av både grått og gult i seg. Anonymkode: 2bfe2...584
AnonymBruker Skrevet 12. juni #3 Skrevet 12. juni Kjøp øyentrøst på helsekost ! Kan hende du syntes de funker litt ! Svir først men jo mer du bruker de så merker du lite. Er bare med engang du drypper… Jeg føler meg ofte litt mer våken av dem..bruker de fordi jeg har irriterte øyne som svir å blir rød. Er for pollen allergi, tørre øyne osv ..helt trygt Anonymkode: 8aab1...c99
Rosa Gnom Skrevet 12. juni #4 Skrevet 12. juni AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Mine er ofte røde og irriterte. Føler de også har et hint av både grått og gult i seg. Anonymkode: 2bfe2...584 Ja. Har brukt Cleareyes med stort hell. 3
AnonymBruker Skrevet 12. juni #5 Skrevet 12. juni Gratis råd: Sov bedre og lengre. Ikke se for mye på skjerm eller samme avstand hele tiden. Reis innom optiker. Er du tørr i øynene gjør noe med inneklima der du oppholder deg. Dette hjelper masse. Anonymkode: bf1c4...577
AnonymBruker Skrevet 13. juni #6 Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (23 timer siden): Mine er ofte røde og irriterte. Føler de også har et hint av både grått og gult i seg. Anonymkode: 2bfe2...584 Prøv den mørkerøde mascaraen fra Maybelline. Den gjør det hvite i øynene hvitere Anonymkode: 6c904...f4a
AnonymBruker Skrevet 13. juni #7 Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (23 timer siden): Mine er ofte røde og irriterte. Føler de også har et hint av både grått og gult i seg. Anonymkode: 2bfe2...584 Clear eyes. Kjøpes på apotek... Anonymkode: 3afd6...6dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå