Teardrop Skrevet 12. juni #1 Skrevet 12. juni Skal legge litt penger i en ny maskara denne gangen. Er så lei de billige som bare gjør at vippene drysser og sverter å man må sjekke innom alle speil man går forbi i løpet av en dag. Vurderer Jan Thomas sin. Eller Lancome sin. Noen erfaringer med disse eller noen andre?
Daisy-love Skrevet 12. juni #2 Skrevet 12. juni Min mor er glad i en fra Lancôme’s. Jeg har ikke prøvd noen av de nevnte, men vet hun er veldig fornøyd. Jeg går for billig om jeg bruker, Maybelline Sky high, og den drysser ikke her. 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni #3 Skrevet 12. juni Jan Thomas sin er veldig bra. Har ikke prøvd Lancôme, siden de tester på dyr. Anonymkode: 4b67b...1b0 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni #4 Skrevet 12. juni Ingen av dem. Idun all in one maskara i sort. Eller Idun silfir i brun. Anonymkode: 9710c...faa
AnonymBruker Skrevet 12. juni #5 Skrevet 12. juni Jeg har prøvd Sisley maskara, den er dyr og det er den eneste jeg har opplevd har smittet av. Nå er jeg tilbake til Loreal Telescopic, den sitter og smitter ikke av, ikke drysser den heller. Ikke alltid pris og kvalitet går hånd i hånd. Anonymkode: a9ef7...99c
AnonymBruker Skrevet 12. juni #6 Skrevet 12. juni Sjekk om de er hormonforstyrrende eller skadelige for helsen din! Anonymkode: 964bd...7ce 1
Capazitet Skrevet 13. juni #7 Skrevet 13. juni Anbefalar mascaraene til Essence. Billig og kjempegode
AnonymBruker Skrevet 13. juni #8 Skrevet 13. juni Jan Thomas samarbeider med norske influensere som driver med ekstrem barneeksponering og som også driver med brudd på norsk lov (umerket reklame, reklamen ikke merket for retusjert person, dårlig merket reklame m.m.). I tillegg viste en av dem nylig en story hvor hun tok på maskara, og man så tydelig hvordan den klumpet seg. Anonymkode: ae9a7...6ea 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni #9 Skrevet 14. juni Veldig fornøyd med de fra Lancome. Favoritter er dollar eyes og Kash lifting volumizing mascara. Har vannfast i begge. Anonymkode: 6cf97...7bc
AnonymBruker Skrevet 14. juni #10 Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Veldig fornøyd med de fra Lancome. Favoritter er dollar eyes og Kash lifting volumizing mascara. Har vannfast i begge. Anonymkode: 6cf97...7bc Lash lifting.... skulle det stå. Anonymkode: 6cf97...7bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå