Gå til innhold

Jeg får sånn angst før jeg skal på date!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker meg veldig en kjæreste men jeg får sånn angst før en date. Angrer og vil trekke meg fra hele greia. Derfor har jeg vært på veldig få dates. Jeg har venner som er på date kjempeofte og som ikke stresser like mye med det, og jeg skulle gjerne vært sånn selv. Folk sier jeg er attraktiv men jeg føler det ikke sånn selv i det hele tatt. Noen som har noen gode råd å komme med?

Anonymkode: 72885...812

Skrevet

Dates er en fin medisin mot forstoppelse. True story!

• Nyttig 1
Skrevet

Som det meste annet er det beste å bare kaste seg ut i det. Øvelse gjør mester og ingen blir mester uten øvelse.

Anonymkode: 1198f...5bf

• Liker 1
Skrevet

Første gang jeg var på date med han jeg er sammen med nå, var jeg så nervøs at jeg nesten ikke husker noe av daten, jeg var helt svimmel. Vi var venner fra før og jeg hadde likt ham i flere måneder før jeg turte å be ham ut.

Men man må bare hoppe i det. Det er greit å være nervøs.

Anonymkode: 53559...d9e

Skrevet

Snu litt på tankegangen din. Se på en date som et treff det du skal finne ut om han er god nok for deg, i stedet for omvendt. 

Dessuten er det bare sunt å være litt nervøs. Det viser bare at du er spent og at det betyr noe for deg. 

Anonymkode: 95ead...68c

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Ønsker meg veldig en kjæreste men jeg får sånn angst før en date. Angrer og vil trekke meg fra hele greia. Derfor har jeg vært på veldig få dates. Jeg har venner som er på date kjempeofte og som ikke stresser like mye med det, og jeg skulle gjerne vært sånn selv. Folk sier jeg er attraktiv men jeg føler det ikke sånn selv i det hele tatt. Noen som har noen gode råd å komme med?

Anonymkode: 72885...812

Si ifra til daten din at du er nervøs. Er de et ordentlig menneske så hjelper de deg å slappe av. Fullt forståelig at du kan føle det slik.

Anonymkode: 1c092...f1d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Si ifra til daten din at du er nervøs. Er de et ordentlig menneske så hjelper de deg å slappe av. Fullt forståelig at du kan føle det slik.

Jeg pleier å gi en klem. Dette går så fint, sier jeg. Hvis du er nervøs, da har du forventninger. Det er bra det.

Skrevet
DeLorean skrev (44 minutter siden):

Jeg pleier å gi en klem. Dette går så fint, sier jeg. Hvis du er nervøs, da har du forventninger. Det er bra det.

Forventninger har jeg sluttet med. Det er best slik har jeg funnet ut.

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Snu litt på tankegangen din. Se på en date som et treff det du skal finne ut om han er god nok for deg, i stedet for omvendt

Dessuten er det bare sunt å være litt nervøs. Det viser bare at du er spent og at det betyr noe for deg. 

Anonymkode: 95ead...68c

Dette!!! 

Det endrer hele premisset rundt nervøsiteten (frykt for å ikke være god nok,bra nok, for å dumme seg ut etc) og dermed snus tankegangen!

Anonymkode: 2936b...4d4

Skrevet

Har vært mye nervøs selv på første date, ekkelt, men blir bedre når praten kommer igang. Hopp i det, 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...