Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Her om dagen var jeg med venninner på et stort kjent spa i Norge. Vi hadde bestilt massasje og jeg ble tildelt en mannlig terapeut. Alt virket greit til å begynne med selv om jeg synes han var litt spesiell. Et stund ut i timen hvor jeg slapper av på magen og er litt døsig merker jeg plutselig at han bare begynner å massere med en hånd og at han fikler med noe annet. Massasjen går også over i mer stryking og mye er øverst på låret og sete. Jeg ble helt overrasket og klarte liksom ikke å gjøre noe men nå etterpå når jeg har tenkt mer og mer på det er jeg egentlig sikker på at han filmet meg noen korte øyeblikk. Jeg synes dette er skikkelig ekkelt og vet ikke hva jeg skal gjøre med saken. Hva tenker dere?

Anonymkode: 1b5ae...099

AnonymBruker
Skrevet

Dette tilhører ikke seksualitetsforumet, men forbruker, jus og økonomi. Hvis du ikke så at massøren filmet deg så er det ganske lett for massøren å nekte for dette. Men du kan jo rådføre deg med politiet hvis du mener du har blitt filmet. 

Anonymkode: e31ac...5e7

• Liker 1
Skrevet

Du tror eller vet?  Sier ikke at det er umulig, men litt søkt også, en utrolig lett måte å miste jobben på i hvert fall..

Skrevet

Hvis du har blitt seksuell trakasert, kan du ta dette opp med polisen. De kan sniktitte på nettskyen og mobilen hans og finne bevis. 
Men desverre.. jeg tror nok dette blir henlagt. For du vet ikke om han filmet eller pillet seg i nesa?

AnonymBruker
Skrevet

Om du mistenker at du har blitt filmet, går du til spaet du har vært på, og legger inn en klage. Eller anmeldelse, men da burde du ha bevis. 

Det å tro er ikke nok.

Ut ifra historien din tror jeg det er noe du dikter opp, siden du velger å legge det på seksualitetsforumet.... Helt merkelig tankegang fra deg om du mener du er utsatt for noe straffbart. 

Anonymkode: 9e63d...e39

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...