Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som lever i et BDSM forhold her som dom/sub?

Mannen og jeg lever et slikt, men vi har vært veldig anonyme med det så langt. Nå har jeg lyst å leve det mer også offentlig, mannen er litt skeptisk. Hvordan lever dere det?

Anonymkode: b6b30...3ed

AnonymBruker
Skrevet

Har alltid holdt det på privaten. Liker bedre å ha den hemmeligheten mellom D og s enn å innlemme "offentligheten" i forholdet. Kanskje fordi jeg er introvert, kanskje fordi jeg ikke synes det er nødvendig å involvere andre i mitt sexliv. Holder meg f eks langt unna både "miljøet" og visse parader. I min verden er seksualitet privat.

Anonymkode: a4064...aad

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hold det til privaten, vær så snill. Ikke tving andre mennesker inn i det surret deres. Det blir bare kleint og feil. 

Anonymkode: 25883...7d1

• Liker 4
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Vi lever i ett D/s forhold. Han er alltid sjefen, men folk som ikke har samtykket til å være med i vår relasjon, vet ikke det. 
Vi viser det ikke utad.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Vi har elementer av D/S i vårt forhold, men er på n’te året i utforskningsmodus.

Vi er helt ute i periferien av miljøet og er veldig private om det. Vi har begge roller hvor integritet og profesjonalitet er viktige  egenskaper og ønsker ikke at opplevd støy fra kjærlighetslivet skal forstyrre dette inntrykket.

• Hjerte 1
Skrevet

Privat.

Ikke hemmelig, men privat. 

Har ikke behov for å vise meg eller det frem 😊

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for alle tilbakemeldinger, er enig at vi ikke skal tvinge på noen. (Min søster vet og min beste venninne men ikke flere).Vi har diverse ting vi gjør ute som bare vi vet hva betyr for oss og det holder nok. 

Hvordan gjør dere med barn? Har dere barn eller valgt det bort på grunn av livsstil?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde virkelig ikke ønsket å vite om noen av mine venner, kolleger eller bekjente praktiserer dette. Bra for dere, kjør på. Men det er ikke informasjon jeg verken trenger eller ønsker. 

Anonymkode: 32d08...002

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva innebærer det å vise det offentlig egentlig? Klarer ikke helt se det for meg. 

Anonymkode: 926b2...e9a

AnonymBruker
Skrevet

Om dere ønsker å ha dynamikken åpent i noen øyeblikk vil det nok føles best i lag med andre BDSM-ere. Klubber, foreninger, å skaffe seg noen venner i riktig kategori er noe jeg kan anbefale.

Jeg har levd i samliv med en maktdynamikk, det var privat, men vi lekte av og til på klubber og hadde venner som viste av det.

Vi fikk og barn, der hadde vi lekene nedpakket og aktivitetene våre privat. Det vi sviktet på var å skjønne hvor lytt huset var, så lille menneskene våre fikk med seg helt unødvendige saker.

Anonymkode: 983ac...279

AnonymBruker
Skrevet

Hvis dere gjør BDSM ting offentlig vil folk steile og se ned på dere, for det er ikke normal oppførsel å dominere partneren sin. I beste fall så blir dere bare latterliggjort, men i verste fall blir dere anmeldt eller sendt bekymring på. 

Anonymkode: a00c5...366

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Hva innebærer det å vise det offentlig egentlig? Klarer ikke helt se det for meg. 

Anonymkode: 926b2...e9a

TS må gjerne komme med eksempler. Jeg har en eks som ønsket at jeg gikk uten truse med kort skjørt og gå foran folk i trappene på kjøpesenter. Slik at folk fikk se. Eller å gå med fjernstyrt leketøy blant folk. 

Jeg sa nei og jeg syns det er upassende. Han er en eks, for å si det sånn. 

Anonymkode: 32d08...002

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Om dere ønsker å ha dynamikken åpent i noen øyeblikk vil det nok føles best i lag med andre BDSM-ere. Klubber, foreninger, å skaffe seg noen venner i riktig kategori er noe jeg kan anbefale.

Jeg har levd i samliv med en maktdynamikk, det var privat, men vi lekte av og til på klubber og hadde venner som viste av det.

Vi fikk og barn, der hadde vi lekene nedpakket og aktivitetene våre privat. Det vi sviktet på var å skjønne hvor lytt huset var, så lille menneskene våre fikk med seg helt unødvendige saker.

Anonymkode: 983ac...279

Så ille! Jeg har vært i samme situasjon her hjemme med våre barn. Helt grusomt.

Anonymkode: f6ba1...5e3

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Nå har jeg lyst å leve det mer også offentlig, mannen er litt skeptisk.

Som du ser av svarene over, er ikke forståelsen og akseptet den store. Jeg skjønner godt mannen din, det er fort gjort å bli betraktet som konebanker og det er en sosial død.

Det er nå en ting å komme ut med at man gjør D/s ting. Hvor gjerne folk rundt en vil vite om det? Nja, begrenset - men jeg vet jo at det kan diskuteres saftig venninner imellom hvor mange de har blitt pult av og hvordan. SÅ det med åpenhet om at man er en "pervo" må egetlig justeres i forhold til hvem du omgås og hva de tåler.

Så langt åpenhet.

Å leve det ut offentlig - har du tenkt på at andre kan bli vitne til noe de vil slippe å forholde seg til?

AnonymBruker
Skrevet

TS her, takk igjen til dere som svarer 😊 

Jeg har som nevnt blitt enig med dere som skriver at vi skal holde det privat.

Det jeg tenkte på når det var å leve det ut offentlig var at mannen skulle vise at han bestemte over meg og åpnet skulle nekte meg ting og "sette" meg på plass. Og kanskje også ha et halsbånd på meg. Men er enige med både mannen og dere at det ikke er alle som kommer til å skjønne det og tro at mannen mishandler meg og de som ikke ønsker å ufrivillig være en del av det vi driver med. Så det kommer jeg altså ikke til å gjøre, vi kommer til å fortsette å gjøre det veldig sjukt når vi er ute blant andre.

Takk til der som skriver om barn. Er veldig usikker der, på den ene siden har jeg/vi lyst på barn, men på den andre siden så tror vi kanskje ikke barn og vår livsstil passer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...