Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når dere er ferdige med eksamen, gjør dere noe spesielt ut av det?

Anonymkode: 462ca...3cb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sønnen min var oppe til muntlig i dag. Fikk 6. Nå feirer han med å spise en is :) 

Anonymkode: 915b2...18c

• Liker 2
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Feirer med sommerferie.

Anonymkode: 3ebef...3a8

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Sønnen min var oppe til muntlig i dag. Fikk 6. Nå feirer han med å spise en is :) 

Så fantastisk 🏆 🎉

Jeg leverte inn eksamen i går ettermiddag etter å ha levd ukevis i den berømte eksamensboblen. Og i den boblen er det lite husarbeid, lite av det meste som ikke omhandler pensum igrunn. Så da jeg hevet blikket i går etter å ha levert så ser jeg jo at det ser relativt bombet ut hos meg. 

Så jeg begynte med å ta husvasken, grundig. I dag gjekk jeg å kjøpte meg en fin blomsterbukett til meg selv og det gjør jeg innimellom men spesielt etter jeg føler jeg har fortjent det😅 Seinere skal jeg ta meg et glass vin og en spa kveld i badekaret 💅

Etter eksamen så pleier jeg å finne en behavioristisk belønning til meg selv, ved forgje eksamen kjøpte jeg meg en sekk jeg hadde ønsket meg lenge, i går kveld kjøpte jeg meg et vekt teppe jeg har sett på en stund. 

Det å gjøre sitt beste på en eksamen bør selvfølgelig være belønning i seg selv........  men jeg synes det er viktig å markere de små og store seierene i livet. Så jeg kjøper meg blomsterbuketter, et kakestykke, en sekk, jeg tar meg en spa kveld, et par pils med venner eller andre ting jeg har lyst til som belønning. Blir spennende å få sensur om 3 uker, men jeg er ved godt mot.

• Liker 3
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Skal ut å spise med samboeren etter jeg har levert i morgen. Blir koselig 

Anonymkode: f8f6e...364

AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: 04bec...255

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

👏 Godt jobbet, da er is er helt innenfor.

skreppamedleppa skrev (15 timer siden):

Så fantastisk 🏆 🎉

Jeg leverte inn eksamen i går ettermiddag etter å ha levd ukevis i den berømte eksamensboblen. Og i den boblen er det lite husarbeid, lite av det meste som ikke omhandler pensum igrunn. Så da jeg hevet blikket i går etter å ha levert så ser jeg jo at det ser relativt bombet ut hos meg. 

Så jeg begynte med å ta husvasken, grundig. I dag gjekk jeg å kjøpte meg en fin blomsterbukett til meg selv og det gjør jeg innimellom men spesielt etter jeg føler jeg har fortjent det😅 Seinere skal jeg ta meg et glass vin og en spa kveld i badekaret 💅

Etter eksamen så pleier jeg å finne en behavioristisk belønning til meg selv, ved forgje eksamen kjøpte jeg meg en sekk jeg hadde ønsket meg lenge, i går kveld kjøpte jeg meg et vekt teppe jeg har sett på en stund. 

Det å gjøre sitt beste på en eksamen bør selvfølgelig være belønning i seg selv........  men jeg synes det er viktig å markere de små og store seierene i livet. Så jeg kjøper meg blomsterbuketter, et kakestykke, en sekk, jeg tar meg en spa kveld, et par pils med venner eller andre ting jeg har lyst til som belønning. Blir spennende å få sensur om 3 uker, men jeg er ved godt mot.

Vel blåst med eksamen. Du lister opp fine ting og jeg er helt enig med deg at det er viktig å markere de små og store oppturene og seiere vi har her i livet. Det er en fin filosofi som jeg tror vi gjør altfor sjeldent mange av oss. 

Anonymkode: 462ca...3cb

AnonymBruker
Skrevet

Det markeres med å rydde og vaske alt som har forfalt de siste ukene 😅 Veldig kjedelig svar gitt. Burde være flinkere å tenke som #4, markere med små gode ting. 

Anonymkode: 0c172...811

AnonymBruker
Skrevet

Leverte master for snart 2 uker siden. Har ikke feiret, føler meg bare sliten og tom.

Anonymkode: 00a41...a5e

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Datteren her fikk 6 på eksamen innen slakting og ferskvare. Og spiste en pizza. Tenkte å ta en tur ut på middag etter vitnemål uttellingen, avslutningen på skolen

Anonymkode: 9e9f8...7eb

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal ta meg en dans og en fest neste helg når jeg er ferdig 🥳

Anonymkode: eaf5a...290

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg ble ferdig med siste eksamenen på bacheloren min tok jeg meg et glass vin og nettshoppet noen ting jeg hadde ønsket meg. Så hadde vi kake senere på dagen. Ikke feiret andre eksamener som jeg kan huske.

Anonymkode: 4a1df...ff5

AnonymBruker
Skrevet

I det året hvor jeg skrev master så var jeg med familien på ferie Frankrike. Vi besøkte en vingård og jeg kjøpte en musserende vin derfra. Jeg bestemte meg for at i det jeg hadde levert masteroppgaven så skulle jeg åpne den. Og det gjorde jeg.

Anonymkode: 9e5f5...585

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Var helt kjørt den første uka etter eksamen, så ble uformell feiring med lønningspils, dansing og tjohei uka etter. 

Anonymkode: ca615...e18

AnonymBruker
Skrevet

Sex.

Soving.

Sex.

Film.

Masse vin.

Sex.

Soving.

..

Anonymkode: ae9f2...65c

Skrevet

Feiret med en bedre middag 

Skrevet

Feiret med å ta med mann og barn ut på restaurant. 

Etter 7 eksamener dette semesteret, var det godt å spise middag med de uten skole i bakhodet.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Datteren her fikk 6 på eksamen innen slakting og ferskvare. Og spiste en pizza. Tenkte å ta en tur ut på middag etter vitnemål uttellingen, avslutningen på skolen

Anonymkode: 9e9f8...7eb

Skal du feire datters 6er? Får hun være med da?

Anonymkode: b32e2...331

AnonymBruker
Skrevet

Ikke helt det samme, men i går var jeg ferdig med siste pulje av 60 elever som jeg har hatt igjennom eksamen på 2.5 uke. Jeg feiret med et glass vin og sov som en sten før kl 22.00 

Anonymkode: 3d9f2...288

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...