Gå til innhold

Det lille ekstra

Fremhevede innlegg

Skrevet

Trenger litt hjelp.. Samboern min er veldig opptatt av sex,han mener 80%av forholdet er sex for han.. men han savner det lille ekstra,noe han får kick av.. jeg eier ikke kreativitet og har foreslått forskjellige stillinger og steder, samt filme og binde hverandre,men han mener at det går under normal sex..Jeg er ganske blank på disse tingene,for han har opplevd og gjort så mye mer enn det jeg har.. Noen som kan gi tips?

Videoannonse
Annonse
Gjest Shadowlyn
Skrevet

Be han finne på noen ting siden det er hans om klager men ikke er fornøyd med det du kommer med.

Skrevet
Be han finne på noen ting siden det er hans om klager men ikke er fornøyd med det du kommer med.

:Nikke:

Jeg sier meg enig med deg! Hvis han har gjort så mye før så kan du vel spørre om han har noe å foreslå? han burde jo da ha endel gode ideer på lager??

Skrevet

Jo,har jo tatt det opp med han,men han mente det at siden jeg har en verre fortid enn han mener han at jeg må finne på noe..

Gjest GreenSky
Skrevet

Verre fortid?

Om bondage, filming osv ikke er kreativt, da vet ikke jeg. Jeg synes at litt smerte kan krydre det hele, men det spørs jo hva en liker.

Å si at sex-en trenger mer kreativitet, men ikke komme med noen forslag selv, holder ikke. Da får han ta det han får.

Gjest Shadowlyn
Skrevet

For en tåpelig holding. :roll: Hadde han vært ufornøyd med alt jeg prøvde og samtidig ikke gadd å prøve selv hadde jeg gitt opp å forsøke å blidgjøre han.

Skrevet

han har prøvd alt innen binding,filming og mange plasser, og han mener at jeg skal komme opp med noe unikt.. men jeg er helt grønn på disse tingene... finnes det ingenting bortsett fa det som er vanlig?

Gjest Gjest
Skrevet

Utelukker man noen av disse tingene da sitter jeg igjen med følelsen av at han vil at du skal tillate en eller flere personer er med.

Skrevet

Enig med de andre her, han får finne på noe selv.

Skrevet

Helt enig. Han kan ikke kreve at du skal gi i sexlivet og han bare skal motta. Det skal jo gå litt begge veier, synes nå jeg.

Så finn på noe sammen, som dere begge er lystne på å prøve.

PS: Han virka som en litt rar fyr.. Hadde dette skjedd med meg, så hadde jeg sagt F.O eller finn på no sjøl :P Seriøst!

Gjest Gjest
Skrevet

Hehe, unnskyld at jeg sier det, en jeg synes typen din virker som en dust...

Men for å svare på spørsmålet ditt:

Hva med et opphissende forspill, deretter lenke han godt fast i sengen, gjerne kneble ham (men slik at han fikk puste selvsagt). Deretter kan du dusje, kle deg, sminke deg og pynte deg slik at han kan se deg (eller muligens "blindfolde" han så han bare hører deg.)

Kjærtegne han så han står, og deretter låse deg ut av leiligheten. Du drar på byen for å more deg. To-tre-fem timer senere kommer du hjem igjen og løsner han.

Vil anta at det ikke var helt i den gaten han ville du skulle overraske han med, men siden han ville du skulle finne på noe unikt...så er det det mest kreative jeg kan foreslå (ideen er forresten lest i en novelle).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...