AnonymBruker Skrevet 12. juni #1 Skrevet 12. juni Har selvfølgelig spurt han direkte, men han fjaser det bare bort og sier det var tull. Men nå har han sagt dette så mange ganger gjennom 3 år at det er ikke tull. Noen som tenner på at kvinnen din skryter av sexlivet deres til venninner? Har liksom tenkt at de fleste liker at sexlivet og partner er privat. Vi har ofte sex, og veldig deilig sex. Han er en uselvisk elsker og jeg får vaginal orgasmer i fleng for første gang sammen med en partner. Jeg roser selvfølgelig mannen min for den deilige sexen og sier hvor mye jeg setter pris på han og det vi har sammen. Han kan da ofte si: "hva sier venninnene dine til de deilige orgasmene du får/sexen vi har?". Men kan det tenkes at han tenner på at venninnene mine vet om at han er god i senga? Vi er 40+, skjønner ikke greia. Noen som kjenner seg igjen? Anonymkode: dcbbd...c47 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni #3 Skrevet 12. juni Første jeg tenker er æsj. Han er nok veldig stolt over tilbakemeldingen men vil helst at fler enn en dame skal vite hvor «god» han er. Anonymkode: 309d9...7f5 13
AnonymBruker Skrevet 12. juni #4 Skrevet 12. juni Vårt sexliv er privat! Ferdig med saken! Som mann ville han neppe markedsføre sin partner som utrolig villig og deilig elskerinne til sine kompiser. Det ville jo gjerne gitt dem seksuelle tanker om deg, og lyst til prøve å forføre deg. Anonymkode: ad71d...de7 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni #5 Skrevet 12. juni jeg ville svart "gode?" hatt en pause og lagt til "hva mener du?" Anonymkode: 980af...33c 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni #6 Skrevet 12. juni «Nei, det er ikke godt å si siden vi ikke snakker om det» 🤷🏻♀️😂 noen mannfolk tenner vel på tanken om at de er helt amazing i sengen og han går vel rundt å tror at venninnene dine er misunnelige og elsker tanken på det 🤷🏻♀️😅 litt umodent kanskje, men ganske uskyldig ifht mye annet. Anonymkode: 1a195...59c 3 5
Macro Skrevet 12. juni #7 Skrevet 12. juni Mange menn liker å tro de er fantastiske i senga og bedre enn alle andre menn. I hans alder er deres sexliv et minstekrav. Det hadde vært imponerende om han var en 17 år gammel gutt. 1 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni #8 Skrevet 12. juni Fordi han er usikker på seg selv? Høres merkelig ut. Jeg har overhodet ikke lyst til å snakke om sexlivet mitt med venninner, og jeg hadde virkelig ikke følt meg bekvem med at venninner snakket om sitt sexliv heller. Anonymkode: 2c82b...856 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni #9 Skrevet 12. juni Han vil du skal sette ut ord om at han er god i senga og har stor pikk. Sånt øker sikkert mannsfølelsen hans. Han burde heller informeres om at dårlig selvtillit er det mest usexy som finnes. Anonymkode: 89cee...758 9
AnonymBruker Skrevet 12. juni #10 Skrevet 12. juni Fordi han er nysgjerrig. Det er ikke vanlig blant menn å snakke om sexlivet sitt med venner, på samme måte som kvinner gjør. Anonymkode: 75c3d...7ec 2 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni #11 Skrevet 12. juni Du får bare spørre igjen. Og om han velger å «fjase» det bort så behøver du ikke godta det uten å gi han velfortjent motstand. Du kan svare at enhver voksen er fullt ut i stand til å bruke ord om egne følelser og valg av handlinger og at du forventer av en partner du skal velge å tilbringe livet med at han evner reflektere som et normalt oppegående menneske. (Du skal selvfølgelig si det på en normalt høflig måte og ikke rett fra levra, gitt at han er såpass emosjonell og irrasjonell som du beskriver han) Og så tenker jeg at «god på sex» utgjør en utmerket sexpartner. Men at det jo må mer til for at noen utgjør en god livspartner. Som, feks, evnen til å reflektere, samtale etc. Om han bare er god på sex? Kanskje endre forholdet til bare sex? Uansett er det på sin plass å gi han beskjed om at du selvsagt ikke deler hans privatliv med dine venner uten hans ettertrykkelige samtykke. Og at du forventer den samme helt grunnleggende høfligheten fra han. Anonymkode: 36d27...5bb 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni #12 Skrevet 12. juni Jeg begynner jo å lure litt på hva han kan finne på å fortelle andre veien 😬 på jobb og slikt. Jeg skjønner han priser seg lykkelig over et sunt forhold, godt sexliv med mer sex enn han orker, og kjærlighet i bøtter og spann. Men det behovet for at andre skal vite om at han er god på å tilfredstille meg, den tanken følger jeg ikke. Ihvertfall ikke i vår alder. Ts Anonymkode: dcbbd...c47 4
AnonymBruker Skrevet 12. juni #13 Skrevet 12. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du får bare spørre igjen. Og om han velger å «fjase» det bort så behøver du ikke godta det uten å gi han velfortjent motstand. Du kan svare at enhver voksen er fullt ut i stand til å bruke ord om egne følelser og valg av handlinger og at du forventer av en partner du skal velge å tilbringe livet med at han evner reflektere som et normalt oppegående menneske. (Du skal selvfølgelig si det på en normalt høflig måte og ikke rett fra levra, gitt at han er såpass emosjonell og irrasjonell som du beskriver han) Og så tenker jeg at «god på sex» utgjør en utmerket sexpartner. Men at det jo må mer til for at noen utgjør en god livspartner. Som, feks, evnen til å reflektere, samtale etc. Om han bare er god på sex? Kanskje endre forholdet til bare sex? Uansett er det på sin plass å gi han beskjed om at du selvsagt ikke deler hans privatliv med dine venner uten hans ettertrykkelige samtykke. Og at du forventer den samme helt grunnleggende høfligheten fra han. Anonymkode: 36d27...5bb Han er en utmerket livspartner, min bestevenn og samtalepartner. Ingen fare der. Jeg har ikke lagt så mye i det, har ikke lagd noen sak ut av det. Bare svart som du sier at de vet jeg er lykkelig i forholdet vårt, men at sexlivet vårt er privat, samt at jeg håper han ikke forteller gud og enhver at jeg elsker sexen vår og utleverer meg. Men nå nærmer vi oss 4 år sammen, og her i helgen kom det spørsmålet igjen etter vi hadde slukket lyset og snakket sammen om hvor heldige vi er som har funnet hverandre. Når det dukker opp noen ganger i året fortsatt så må det jo være noe han tenner litt på tenker jeg, eller? Ts Anonymkode: dcbbd...c47
AnonymBruker Skrevet 12. juni #14 Skrevet 12. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg begynner jo å lure litt på hva han kan finne på å fortelle andre veien 😬 på jobb og slikt. Jeg skjønner han priser seg lykkelig over et sunt forhold, godt sexliv med mer sex enn han orker, og kjærlighet i bøtter og spann. Men det behovet for at andre skal vite om at han er god på å tilfredstille meg, den tanken følger jeg ikke. Ihvertfall ikke i vår alder. Ts Anonymkode: dcbbd...c47 hahaha! og DER ble TS plutselig mannen som trengte validering.. Anonymkode: 980af...33c 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni #15 Skrevet 12. juni AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Han vil du skal sette ut ord om at han er god i senga og har stor pikk. Sånt øker sikkert mannsfølelsen hans. Han burde heller informeres om at dårlig selvtillit er det mest usexy som finnes. Anonymkode: 89cee...758 Det er nettopp det, stor pikk kan han ikke flagge med. Den er gjennomsnittlig kanskje pittelitt under også. Men elsker den, og den deiligste jeg har møtt, for å si det sånn 😅🤭 Nei, ikke vet jeg... Ts Anonymkode: dcbbd...c47
AnonymBruker Skrevet 12. juni #16 Skrevet 12. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): hahaha! og DER ble TS plutselig mannen som trengte validering.. Anonymkode: 980af...33c Den skjønte jeg ikke helt? Ts Anonymkode: dcbbd...c47
AnonymBruker Skrevet 12. juni #17 Skrevet 12. juni Håper ikke han tenker på henne i senga og. Anonymkode: 16a5a...daa
AnonymBruker Skrevet 12. juni #18 Skrevet 12. juni Tipper han sørger for å vanne gresset andre steder i tilfelle det blir slutt mellom dere to. Anonymkode: 8b024...558 4
AnonymBruker Skrevet 12. juni #19 Skrevet 12. juni AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Fordi han er nysgjerrig. Det er ikke vanlig blant menn å snakke om sexlivet sitt med venner, på samme måte som kvinner gjør. Anonymkode: 75c3d...7ec Det er da ikke vanlig at kvinner snakker om sexlivet sitt med venner, hvor har du det fra? Fra samme kilde som påstår at kvinner/jenter elsker å kline med hverandre? Anonymkode: 2c82b...856 4
AnonymBruker Skrevet 12. juni #20 Skrevet 12. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tipper han sørger for å vanne gresset andre steder i tilfelle det blir slutt mellom dere to. Anonymkode: 8b024...558 Han er hvert fall veldig opptatt av at han skal omtales som kjempegod i senga 🤷♀️ Anonymkode: 2c82b...856
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå