AnonymBruker Skrevet 12. juni #1 Skrevet 12. juni En fra Tise endrer prisen på klespakkene veldig ofte. Satt noe til 200, plutselig skal hun ha 400 for det dagen etter. Hun legger også ut enkelte klesplagg fra klespakken til en dyrere pris. Kan jeg stole på Tise selgeren? Anonymkode: 70e02...5c9
AnonymBruker Skrevet 12. juni #2 Skrevet 12. juni Mange forandrer prisen hvis de får flere interessenter. Da lar de være å svare dem, forandrer prisen og venter på neste runde med svar. Som regel kommer ikke en neste runde med interessenter da prisen er blitt for høy. Disse bare lar jeg gå. De som derimot endrer prisen etter at dere har hatt dialog, de sier jeg hva jeg mener til. Men ellers er det lite å gjør med det. Anonymkode: 52b0d...559
AnonymBruker Skrevet 13. juni #3 Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (22 timer siden): En fra Tise endrer prisen på klespakkene veldig ofte. Satt noe til 200, plutselig skal hun ha 400 for det dagen etter. Hun legger også ut enkelte klesplagg fra klespakken til en dyrere pris. Kan jeg stole på Tise selgeren? Anonymkode: 70e02...5c9 Ja, det kan du, i hvert fall ikke i mindre grad bare pga. prisen justeres. Om du velger å kjøpe, så vil prisen bli den det står når du kjøper. Anonymkode: 39f93...d58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå