AnonymBruker Skrevet 12. juni #1 Skrevet 12. juni Som overskriften sier, jeg får ikke orgasme med spredte ben. Jeg må ha bena samlet. Jeg kan være så tent jeg bare vil, med god gang på vibratoren, men jeg får det ikke til. Samler jeg derimot bena så vipps er jeg der. Dette er ikke et problem alene, men med partner får jeg ikke helt nytten av oralsex, fordi da må bena være spredt. noen som har samme problem? Anonymkode: f07f5...ac0 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni #2 Skrevet 12. juni Da kan du jo bare ha knærne samlet med beina opp under sex, det er jo drit sexy! Anonymkode: b0126...9bd 4
AnonymBruker Skrevet 12. juni #3 Skrevet 12. juni Har det akkurat på samme måte. Må også helst ligge på magen. Om jeg ligger på magen med beina samlet får jeg orgasme på få sekunder med å bare bruke et par fingre. Anonymkode: 56b0c...221 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni #4 Skrevet 12. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da kan du jo bare ha knærne samlet med beina opp under sex, det er jo drit sexy! Anonymkode: b0126...9bd Det funker i hvert fall ikke for min del. Beina må være strukket ut ellers forsvinner hele effekten. Anonymkode: 56b0c...221 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni #5 Skrevet 12. juni Det er letttere å stramme musklene i bekkenbunnen med samlede, strake ben, mulig derfor? Jeg gjør jevnlige knipeøvelser, hjelper meg til sterkere orgasmer i alle stillinger. Anonymkode: 54618...3cd
AnonymBruker Skrevet 12. juni #6 Skrevet 12. juni Jeg hadde nøyaktig samme problem. Jeg øvde meg med onanering, og nektet meg å ta bena sammen. Ble et par frustrerte uker, men så knakk jeg koden da kroppen liksom ble sulten nok på orgasme. Bruk både pust og å prøve å liksom få tak i riktige muskler selv om bena er spredt. Var fordi jeg samlet bena så tett at partner ikke kunne komme til jeg var så innstilt på å klare dette at ikke ga meg. Den seksuelle frustrasjon frem til jeg klarte det var vel verdt å videre kunne få orgasme også med partner. Ser noen skriver at man kan ha bena samlet også med partner, men det gikk ikke i mitt tilfelle iallefall. Jeg presset bena for hardt sammen. Anonymkode: 638cf...a6b
AnonymBruker Skrevet 12. juni #7 Skrevet 12. juni Har det også sånn, det blir liksom for åpent hvis jeg sprer bena. Mye mer stimuli når man samler dem. Cat stillingen funker bra! Ved oralsex kan partner slikke selv om bena dine er samlet. Ingen problem! Anonymkode: 51e49...07a
Bamseklemmer Skrevet 12. juni #8 Skrevet 12. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Har det også sånn, det blir liksom for åpent hvis jeg sprer bena. Mye mer stimuli når man samler dem. Cat stillingen funker bra! Ved oralsex kan partner slikke selv om bena dine er samlet. Ingen problem! Anonymkode: 51e49...07a Nnåå ja.. det blir liksom ikke helt det samme nei.. men men, man lytter til kvinnen🤭 Men løsningen da er.. at hun kan klemme sammen lårene med hodet imellom. Det er faktisk deilig å ligge med hodet i klem, og jeg tror nok det hadde fungert for TS også👏
AnonymBruker Skrevet 12. juni #9 Skrevet 12. juni Kvinner er mer komplisert "skrudd saman" en menn seksuelt, og ofte vansker med å identifisere seg. Anonymkode: 84748...667 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni #10 Skrevet 12. juni Ja.. har/hadde samme problem. Du må bare slutte å ha bena samlet, som en lenger opp i tråden sier. For min del fikk jeg kun klitorisorgasme med bena samlet i mange år.. men når jeg begynte å kombinere dildo(vibrerende) og klitorismassasje og bena spredt, så ble det så intenst at jeg kom.. helt herlig. Nå er dette min foretrukne måte å få orgasme på - både klitoris og vaginal orgasme utløser hverandre. Så du må bare øve, stå i det, og tilslutt kommer du. Oppdater oss da lykke til!! Anonymkode: 956da...d49 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå