Gå til innhold

Hvorfor spiser kjendiser/influencere nesten bare sushi/rent kjøtt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg følger flere influensere/ kjendiser, og når jeg scroller rundt så ser jeg jo hva de spiser både hjemme og ikke minst ute på eventer.

Det er alltid sushi eller rent kjøtt, og jeg lurer på om det er fordi de skal spise mat med minst mulig kalorier og mest mulig protein?

Anonymkode: 00648...38b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tviler på at de hadde lagt ut bilde av at de spiser Grandis og smågodt i sofaen. 

Anonymkode: 2c4a3...30a

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

De spiser ræl når de ikke filmer det. 

Anonymkode: 31dee...406

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor tror du at det er det eneste de spiser? Går de ikke på do siden de ikke legger det ut på sosiale media? 

Anonymkode: 812e0...765

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg følger flere influensere/ kjendiser, og når jeg scroller rundt så ser jeg jo hva de spiser både hjemme og ikke minst ute på eventer.

Det er alltid sushi eller rent kjøtt, og jeg lurer på om det er fordi de skal spise mat med minst mulig kalorier og mest mulig protein?

Anonymkode: 00648...38b

Sushi med ris er ikke akkurat kalorifattig. med ris og noe majones er det ikke slankekost. 

Anonymkode: 80f5d...f22

AnonymBruker
Skrevet

Du kan med fordel fjerne influenserne (les:levende reklameplakater) fra din feed. De poster ikke verden (sin) slik den virkelig er. Det er en illusjon. 

Anonymkode: 4fa8c...fbe

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er lite som slår en rett med gode, rene ingredienser, om det er slike alternativer på menyen når jeg spiser ute går jeg som regel for det. 

Tenker influencere gjerne har litt mer tid i hverdagen til å lage mat fra bunn, og bryr seg nok hakket mer enn folk flest om å gå på mer trendy restauranter som gjerne tilbyr slik mat. Men tipper de også spiser andre ting, man kan jo ikke vlogge 24/7 om alt. 

Anonymkode: 411ac...b2c

AnonymBruker
Skrevet

Motivasjonen for å spise noe som tar litt tid å lage er større dersom man får betalt for det.

Anonymkode: 33288...096

AnonymBruker
Skrevet

De legger jo ikke ut alt de spiser. Det du ser er en fasade og kun det de selv ønsker å vise frem. Slik er det for de aller fleste på SoMe. Det er jo den glansede versjonen av livet. Ingen som legger ut bildet av skittentøyvaska liksom.

Anonymkode: 829b5...ebe

AnonymBruker
Skrevet

De legger ut kun mat som oppleves fancy eller sunt. De ville aldri postet at de spiste sjokolade og godteri, eller tok seg noen snus, selv om de helt sikkert gjør det bak kamera.

Anonymkode: 7ef2a...b40

AnonymBruker
Skrevet

Fordi ultraprossessert mat er veldig usunnt.

Anonymkode: e20f1...212

AnonymBruker
Skrevet

De lever jo stort sett utelukkende av utseendet, og er derfor panisk opptatt av å holde vekta i sjakk.

Anonymkode: 661f6...e23

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Gjelder ikke de jeg følger 

Anonymkode: ad5f2...8a4

AnonymBruker
Skrevet

Fordi de har bedre råd enn vanlige folk?

Anonymkode: e2d9b...a70

AnonymBruker
Skrevet

Min tanke, men godt mulig at jeg tar feil er at de til vanlig inntar så mulig kokain  at de våkner med daglig hangover og over over over over kompenserer med å leve ultrasunt og kjempevegansk helt til neste helg.

Anonymkode: a541c...0e8

Skrevet

De publiserer ikke all junk food de spiser 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...