Snok1 Skrevet 17. juni #61 Skrevet 17. juni Hoveddelen av kjøkkenet er fra 1940-tallet. Det er den gode delen. Badene er langt over designalder, men lite brukt og lite slitt. Jeg overvåker risiko for lekkasjer, og de har nok mange gode år igjen. Jeg forakter trendnisser som bytter ut innredning på grunn av motehensyn, og tar ikke del i den galoppen. 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni #62 Skrevet 17. juni Alt var nytt for 5 år siden. Anonymkode: 029d9...f1e
AnonymBruker Skrevet 17. juni #63 Skrevet 17. juni Kjøkkenet er fra 2000 og Badet er 5 år gammelt 🙂 Orker ikke bytte kjøkkenet før det faller i hodet på meg. Anonymkode: 30d66...cef
AnonymBruker Skrevet 17. juni #64 Skrevet 17. juni Kjøkkenet 16 år, bad 1. 17 år bad 2. 12 år skal ikke pusse opp noe av det der blir opptil dem som overtar huset Anonymkode: 1ad67...cc8
Oppgitt78 Skrevet 17. juni #65 Skrevet 17. juni Kjøkken og bad er snart 3 år gammelt nå. Pusser opp badet hvert femte år, sånn ca. 😂
Daria Skrevet 17. juni #66 Skrevet 17. juni De eldste delene er fra 1950, de nyeste fra hhv 2005 (badet) og 2017 (kjøkkenet). Nå planlegger sameiet vedlikehold/skifte av rør, så oppussing skjer ikke før det er gjennomført.
senior Skrevet 17. juni #67 Skrevet 17. juni Kjøkken (lite) og bad har jeg laget selv, helt fra grunnen av, for rundt 20 -30 år siden. Har laget skap og skuffseksjoner selv. Det kommer til å vare ut min tid . . . og kanskje litt lenger . . . 1
Eric_B Skrevet 17. juni #68 Skrevet 17. juni Bad 1 fra 2024, bad 2 fra 2016, bad tre fra 2010. Satt inn dusjkabinett og byttet vask/skapinnredning i det eldste i fjor, men det er strengt tatt ikke oppussing når man snakker om bad. Kjøkkenet er fra 2019.
Kaisada Skrevet 17. juni #69 Skrevet 17. juni (endret) kjøkken 1 år og bad 1: 3 år, Bad 2:3 år, og bad 3: 9 år, skal oppgraderes nå grunnet endret behov i familien. Endret 17. juni av Kaisada
AnonymBruker Skrevet 17. juni #70 Skrevet 17. juni Kjøkken er 25 år, og like fint. Vi har byttet fronter 1 gang. Badet er også 25 år gammelt, vi har dusjkabinett og aldri hatt vannlekkasje. Anonymkode: 1ac63...ee4
AnonymBruker Skrevet 17. juni #71 Skrevet 17. juni Begge bad og kjøkken er fra byggeår, 2022. Det er noe forferdelig møl. Ble solgt inn som "påkostet", noe som er løgn. Det ser ikke ut som et typisk billig kjøkken, men det er det. Flere fronter har løsnet, alt av vasker og blandebatteri får uopprettelige riper av ingenting på alle rom. Riss i fuger og bom i flis. Vi har et uforklarlig hull i gulvet under kjøkkenøya, som ingen vil ta ansvar for. Utbygger slo seg konkurs, og underleverandører krangler om hvem som har skylda. Drittfolk som holder på sånn. Anonymkode: 94241...13f
AnonymBruker Skrevet 17. juni #72 Skrevet 17. juni Kjøkkenet er fra 1971. Det ser ikke ut nå, men har ikke råd til å bytte. Måtte prioritere bl.a. drenering først. Kanskje når studielånet er nedbetalt om to år... Anonymkode: 67fdf...b24
AnonymBruker Skrevet 17. juni #73 Skrevet 17. juni Huset ble bygd for seks år siden, så alt er ganske nytt. Deilig! Anonymkode: ffd0e...573
Snok1 Skrevet 17. juni #74 Skrevet 17. juni senior skrev (35 minutter siden): Kjøkken (lite) og bad har jeg laget selv, helt fra grunnen av, for rundt 20 -30 år siden. Har laget skap og skuffseksjoner selv. Det kommer til å vare ut min tid . . . og kanskje litt lenger . . . Fantastisk!
Snok1 Skrevet 17. juni #75 Skrevet 17. juni Oppgitt78 skrev (51 minutter siden): Kjøkken og bad er snart 3 år gammelt nå. Pusser opp badet hvert femte år, sånn ca. 😂 Galskap. 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni #76 Skrevet 17. juni Kjøkkenet er vel +/- 30 år, litt usikkert da jeg bare har eid huset i 11 år. Byttet hvitevarer og benkeplate. Hovedbadet er ca 11 år, valgte å renovere badet fra 60-tallet før jeg flyttet inn. Det andre badet er fra ca 1981, men brukes mest bare som toalett, så lever fint noen år til det og. Anonymkode: 052f8...f0f
Oppgitt78 Skrevet 17. juni #77 Skrevet 17. juni Snok1 skrev (20 minutter siden): Galskap. Nææ. Litt forandring fryder.. Gjør arbeidet selv, og bruker det som visningsbad for potensielle kunder.
Edie Skrevet 17. juni #78 Skrevet 17. juni Kjøkken og begge bad (samt alle andre rom) er fra byggeår (2018) og ikke gjort noe med siden. Fortsatt i god stand.
AnonymBruker Skrevet 19. juni #79 Skrevet 19. juni Kjøkken fra 1880 tallet 🙈 Komfyr og kjøleskap er nytt da. Benk, kjøpmannskap, benkeskap og overskap samt spiskammerset fra byggeår. Vi hadde den gamle komfyren (ved) frem til 1960 tallet dog. Varmtvanns beholderen i kobber er fortsatt der den var, dog ikke i bruk. Denne gikk i rør under gulvet fra en bryggerpanne som varmet vannet. Anonymkode: 3ff29...99d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå