Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Og hvor gammelt er badet ditt?

Anonymkode: d783b...3e7

Badet er nyrenovert 10 år siden ca. Kjøkkenet er fra 60 tallet. Det sto der da jeg flyttet inn og ønsker å ivareta det fremfor noe nytt. Har også ordentlig gammelt tregulv og resten av huset i stil med gammelt gårdspreg. 

Anonymkode: a2d2e...7a2

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjøkkenet er 10 år, og holder forhåpentligvis i mange år til.

Badet vet vi ikke, men muligens fra 70/80-tallet. Står øverst på prioriteringslista.

Anonymkode: fa553...a21

AnonymBruker
Skrevet

Begge er 17 år

Anonymkode: 59b52...90f

Skrevet

Kjøkkenet er ca 25 år og badet er 5 år gammelt. Det måtte vi renovere pga vannlekkasje 🙈

AnonymBruker
Skrevet

Nettopp flyttet inn i leilighet i borettslag, badet pusset opp i 2021 og nytt kjøkken i 2023,det var veldig viktig for meg å kjøpe noe der de to rommene ikke må pusses opp på mange år.

Anonymkode: 9e10d...401

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Bad med varighet på kun 10 år?

Er dere veldig mange i husholdningen?

Anonymkode: bfe30...49f

To voksne. 

Er jo lov å ønske litt fornying og modernisering :)

Anonymkode: 77a2b...ad0

AnonymBruker
Skrevet

Kjøkkenet er 1 år gammelt, veldig fornøyd 👌

Badet nærmer seg nok 25 år, men både dusj, badekar, vifte og skapinnredning er byttet siste 5 år. Og flisene er ganske tidløse og helt i orden, ingen sprekker og null lekkasje, slukene ser bra ut og varmekablene fungerer finfint. Så selv om jeg gjerne ville hatt en mer moderne look, får jeg meg ikke til å bytte det ut så lenge det funker såpass bra.

Anonymkode: b3f80...1a5

AnonymBruker
Skrevet

Både kjøkken og bad ble pusset opp 12 år siden. Jeg skulle ønske forrige eier hadde hatt råd til å legge litt mer penger på kjøkkenfrontene; de er billigste type finer fra IKEA og den under oppvaskbenken ser ut til å ha sprukket opp på en måte jeg ikke tror kan fikses med litt maling... Har også byttet ut noen av hvitevarene, men det er forventet etter ti+ år. Burde bytte fugen rundt badekaret når vi gidder. 

Anonymkode: 0ada0...856

AnonymBruker
Skrevet

Kjøkkenet er ca 60 år gammelt snekkerbygget heltre som fortsatt fungerer like fint. I huset jeg vokste opp har vi også en snekkerbygget heltrekjøkken som er snart 30 år gammelt og fortsatt skikkelig fint. Jeg har pusset opp mange kjøkken i ulike boliger opp gjennom årene og må si jeg elsker å ha et kjøkken som er så bunnsolid som det jeg har nå.

Anonymkode: 1d40d...acd

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjøkken fra 2015, bad fra 2019.

Anonymkode: 96a1d...e45

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Og hvor gammelt er badet ditt?

Anonymkode: d783b...3e7

40! Ønsker meg nytt, men ikke råd  til det nå, og det "funker" jo selv om det er upraktiske løsninger. 

Anonymkode: efa5c...029

Skrevet

Kjøkken og bad er fra byggeår 2019

AnonymBruker
Skrevet

Kjøkkenet er 15 år gammelt og fremdeles veldig fint. Innredningen er i landstil og det er steinplate. Det ene badet er ti år gammelt og det andre er to år gammelt, det ble renovert pga. vannskade.

Anonymkode: fedaa...c4e

AnonymBruker
Skrevet

Kjøkken og badene er like gamle som boligen, 2018. Badene er kjempefine, men planlegger en liten oppgradering av kjøkken innen få år, da det ikke er av veldig bra kvalitet. 

Anonymkode: 2b8f9...b66

Skrevet

Hovedkjøkkenet er fra 2003, kjøkkenet i kjelleren fra 2022, begge bad er fra 2000.

Holder seg godt alt sammen, heldigvis. Vi har planer om å pusse opp hovedkjøkkenet om 3-5 år. Badene bør tas med tiden, men foreløpig ingen hast.

Skrevet

Både kjøkken og bad er 19 år gammelt. 

AnonymBruker
Skrevet

Kjøkken 1971 og 2008, bad 1980, 2008 og 2023

Skal pusses opp denne og neste sommer 

Anonymkode: 43f34...edb

AnonymBruker
Skrevet

Kjøkkenet er 41 år, det ryker i sommer😅 badet er 13 år gammelt, det holder en stund til, selv om jeg gjerne skulle byttet det ut…

Anonymkode: 68a23...1ea

AnonymBruker
Skrevet

Kjøkkenet er fra 1985. Innredning hadde kunne trengt å males, lei mørk trevirke

Bad er 10 år, like fint som da vi kjøpte

Anonymkode: 32136...b71

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.6.2025 den 8.31):

Begge deler 2016. Men kjøkkenet av forferdelig kvalitet og ikke en eneste praktisk løsning. Nøkkelklar bolig der ting var valgt ut før kjøp. Det minst brukte skapet løsner fra hengslene, alt av hvitevarer som fulgte med er av dårlig kvalitet og svikter på hver sine måter og skuffene er ikke standard bredde sånn at evnt inventar vi vil ha oppi for å gjøre det mer praktisk er ikke i passende mål. Irriterer meg daglig på det opplegget. 

Vi skal bytte kjøkkeninnredning, men vil ikke ta lån til det, så vi sparer ett års tid til. 

Anonymkode: 14746...d2b

Er så enig med deg. Kjøkkenet her er fra 2022, også nøkkelklar Obos-leilighet. Nesten alle i blokka her har byttet det ut og vi kommer til å gjøre det ila 1-2 år. Det er helt forferdelig dårlig kvalitet på kjøkkenet og løsningene er ikke brukervennlige i det hele tatt. Har tegnet forslag og kan faktisk få nesten dobbelt så mye oppbevaringsplass bare ved å gjøre små endringer i oppsettet. 
Hvorfor dette ikke ble gjort fra utbygger er for meg en gåte, det er jo veldig lite miljøvennlig når omtrent alle 60 leiligheter i en borettslag bytter kjøkkenet innen 2-3 år etter innflytting.

Anonymkode: e7fbe...616

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...