Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og hvor gammelt er badet ditt?

Anonymkode: d783b...3e7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

30 år og falleferdig. 

Anonymkode: 55667...95b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjøkken fra 1982, bad ble renovert ca 2010.

Anonymkode: 5b877...985

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjøkken fra 2021, bad fra 2011.

Anonymkode: 56126...0ad

Skrevet

47 år og modent for utskiftning 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjøkken 2018. Fortsatt veldig fornøyd, utover at vi har byttet ut et-par av hvitevarene. 

Bad 2015, så det skal vi pusse opp neste år. 

Anonymkode: 77a2b...ad0

AnonymBruker
Skrevet

Kjøkken 20-25+, baderom 15 +.

Ikke fornøyd med noen av delene, men flytter herfra så fort jeg er ferdig med utdanningen. :)

Anonymkode: 5d1c0...0e2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kjøkken 2018. Fortsatt veldig fornøyd, utover at vi har byttet ut et-par av hvitevarene. 

Bad 2015, så det skal vi pusse opp neste år. 

Anonymkode: 77a2b...ad0

Bad med varighet på kun 10 år?

Er dere veldig mange i husholdningen?

Anonymkode: bfe30...49f

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

20 år. Ønsker nytt, men er dyrt. 

Anonymkode: 67f4c...c66

AnonymBruker
Skrevet

Kjøkkenet er 33 år og faller nesten fra hverandre.  
Jeg vet ikke hvor mye lengre jeg kan reparere skrogene som går i oppløsning.

Badet ble sist renovert for 20 år siden.

Anonymkode: 0ef5e...def

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Der vi akkurat flyttet fra var både bad og kjøkken 30 år gammelt.

Der vi snart flytter inn er begge deler fra 2025, men så er det da også en helt nybygd leilighet.

Anonymkode: 64922...c05

AnonymBruker
Skrevet

Kjøkken: 5 mnd

bad: nærmer seg vel 40 år og faller snart fra hverandre. 

holder på å pusse opp hele huset og bygger ut. Desverre er badet det siste rommet vi får tatt 🙈

Anonymkode: bd765...beb

AnonymBruker
Skrevet

Både bad og kjøkken er fra da vi bygde hus, 23 år siden. Er faktisk i forbausende god stand, så trenger ikke å bytte. Litt bruksmerker/slitasje på en benkeplate på kjøkken. Dusjhjørne trenger nye fuger.

Valgte lokal produsent, og høy kvalitet. Det lønner seg nok. Hvitt bad og lyst eggeskall skapfronter med eik innramminger på kjøkken.

Anonymkode: 1cec2...d15

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjøkkenet er vel 6 år gammelt. Badet er 23 år gammelt. Andre badet er 15 kanskje. Det er fortsatt like fint. Blir ikke brukt så mye. Er i andre etasje. Jeg tenkte jeg skulle pusse opp badet vårt. Men jeg har funnet ut at jeg vil flytte heller. Alt for stort hus når barna har flytta ut. Jeg gidder ikke det store huset no. 

Anonymkode: e9999...3c9

AnonymBruker
Skrevet

45 år. Ønsker nytt men har ikke råd. Har malt det da så det ser greit ut.

Anonymkode: b04d5...fa2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Begge deler 2016. Men kjøkkenet av forferdelig kvalitet og ikke en eneste praktisk løsning. Nøkkelklar bolig der ting var valgt ut før kjøp. Det minst brukte skapet løsner fra hengslene, alt av hvitevarer som fulgte med er av dårlig kvalitet og svikter på hver sine måter og skuffene er ikke standard bredde sånn at evnt inventar vi vil ha oppi for å gjøre det mer praktisk er ikke i passende mål. Irriterer meg daglig på det opplegget. 

Vi skal bytte kjøkkeninnredning, men vil ikke ta lån til det, så vi sparer ett års tid til. 

Anonymkode: 14746...d2b

AnonymBruker
Skrevet

Kjøkkenet ble pusset opp i sin helhet i 2008.  Fremdeles fornøyd.

Badet er et lappeteppe der gulvbelegget er det originale fra byggeår (1985), vi tapetserte om da vi kjøpte i 2002 og innredning ble byttet i 2019.  Jeg ønsker veldig å få pusset opp og få lagt fliser, men det er dyrt og badet funker jo som det er, selv om det ikke er spesielt pent eller tidsriktig.

Anonymkode: 8ac5a...f8b

AnonymBruker
Skrevet

Kjøkkenet vårt - Unoform Classic i eik med benker i stål og eik - er 20 år gammelt. Mange tror det er nytt. Vi elsker det. 

Anonymkode: 9d2b5...97f

AnonymBruker
Skrevet

huset sto ferdig for 14 år siden og vi har ikke gjort noe siden..

Anonymkode: f7038...2e5

AnonymBruker
Skrevet

Kjøkkenet er 11år gammelt. Klassisk moderne stil, som fortsatt kan være in. Alt funker enda. Eneste er at jeg har lyst å bytte kran. Vil ha en man kan dra ut. 

Badet (x2) er også 11år gammelt. Her har jeg lyst å bytte ut servanten, med ett møbel som har to vasker og få større speil. Er lei av dele vask med tenåringsgutter som skal bare når jeg står der i 5 min. Ellers er flis og alt annet bra. 

Anonymkode: 25767...8a4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...