AnonymBruker Skrevet 12. juni #1 Skrevet 12. juni Har en baby på 5.5 mnd som nå har begynt å våkne mellom kl 4 og 5. Er tydelig våken og spreller men krever ikke at jeg står opp. Er det noe som helst jeg kan gjøre for å påvirke dette? Vi legger han mellom 18 og 19, avhengig av når han virker trøtt helst ingen kommentarer om erfaringer hvor tidlig oppvåkning har vedvart lenge😇 Anonymkode: 7f8f7...54f
AnonymBruker Skrevet 12. juni #2 Skrevet 12. juni Kan det være lyset? Våkner selv rundt 4 hver natt for å tisse - da er det full lys ute og fuglekvitter. Anonymkode: 0c230...94b 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni #3 Skrevet 12. juni Kan være dere må utsette legging litt. Vi måtte det i en periode nylig. Stup trøtt kl 18 og lys boken kl 4-5. fikk så lagt henne 19.30 noen dager og nå er alt delvis normalt igjen. (Opp kl 7) Anonymkode: c6af5...b5a
AnonymBruker Skrevet 12. juni #4 Skrevet 12. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan være dere må utsette legging litt. Vi måtte det i en periode nylig. Stup trøtt kl 18 og lys boken kl 4-5. fikk så lagt henne 19.30 noen dager og nå er alt delvis normalt igjen. (Opp kl 7) Anonymkode: c6af5...b5a Våken* Anonymkode: c6af5...b5a
AnonymBruker Skrevet 12. juni #5 Skrevet 12. juni Når baby var 5 mnd her våknet han mellom 4 og 5, og hadde vanskelig for å sovne igjen. Dette varte ca 1 mnd før det gikk seg til. Det som funket for meg var å amme når han våknet og sitte å holde ham i senga, da kunne vi sove i ca 1 time lenger. Baby er nå 9 mnd og sover natta gjennom. Det er nok bare en periode dere har, men kanskje forsøke å legge senere? Vi la baby kl.20 da han var 5mnd Anonymkode: 1fc55...1ac
AnonymBruker Skrevet 12. juni #6 Skrevet 12. juni Hvor lang tid tar det før babyen sovner igjen da? Hvis den er våken, i godt humør og ikke krever noe av deg, er det jo ikke nødvendig å gjøre noe egentlig. Vet at det ikke er så lett å sovne når babyen ligger våken slik, men du kan jo i alle fall lukke øynene og slappe av. Anonymkode: d8019...c32
AnonymBruker Skrevet 12. juni #7 Skrevet 12. juni Her måtte vi heller legge inn en lur rundt kl 17:30-18 og så legge baby for kvelden kl 20-21. Anonymkode: 27c32...d29
AnonymBruker Skrevet 12. juni #8 Skrevet 12. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kan være dere må utsette legging litt. Vi måtte det i en periode nylig. Stup trøtt kl 18 og lys boken kl 4-5. fikk så lagt henne 19.30 noen dager og nå er alt delvis normalt igjen. (Opp kl 7) Anonymkode: c6af5...b5a Holdt dere henne bare våken lenger selv om hun var trøtt? Anonymkode: 7f8f7...54f
AnonymBruker Skrevet 12. juni #9 Skrevet 12. juni AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Her måtte vi heller legge inn en lur rundt kl 17:30-18 og så legge baby for kvelden kl 20-21. Anonymkode: 27c32...d29 Våknet baby av seg selv etter den duppen? Anonymkode: 7f8f7...54f
AnonymBruker Skrevet 12. juni #10 Skrevet 12. juni Ville også prøvd å utsette legginga. Fra kl 18 til kl 04 er det jo 10 timer Anonymkode: 9f6bb...6c8
AnonymBruker Skrevet 12. juni #11 Skrevet 12. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Våknet baby av seg selv etter den duppen? Anonymkode: 7f8f7...54f Nei, vi vekker sånn at siste dupp ikke blir lengre enn 20-30 min. Anonymkode: 27c32...d29
AnonymBruker Skrevet 12. juni #12 Skrevet 12. juni Am baby tilbake i søvn? Det gjorde jeg når hun våknet om natta på den alderen, da sovnet begge kjapt igjen. Anonymkode: e387f...958 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni #13 Skrevet 12. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er tydelig våken og spreller men krever ikke at jeg står opp. Hvis han ikke gråter eller viser noe annet ubehag lar du han bare ligge og ser om han finner søvnen igjen. Anonymkode: 15248...fa4
AnonymBruker Skrevet 12. juni #14 Skrevet 12. juni AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Am baby tilbake i søvn? Det gjorde jeg når hun våknet om natta på den alderen, da sovnet begge kjapt igjen. Anonymkode: e387f...958 Gjorde alltid jeg. Trengte ikke venne dem til at det er morgen kl 4. Kanskje var de sultne? Uansett sovnet de kjapt og sov videre noen timer Så gikk det bare over av seg selv. Anonymkode: c05f6...08e 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni #15 Skrevet 15. juni Kan anbefale sovgodt_sarah på Instagram for alt som gjelder babysøvn. Vår lille hadde søvnutfordringer med mange oppvåkninger og tidlige morgninger Men dette løste seg med hennes hjelp! Anonymkode: 267a6...b63
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå