Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ville vært den ultimate drømmedagen deres hvis dere skulle feiret 5 års bryllupsdag? 🤗 

Vi giftet oss under covid og bestemte oss for å «ta igjen» litt av det ved å ferie 5 år litt skikkelig. Nå nærmer det seg, og jeg vil gjerne finne på noe spesielt!

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi dro til Paris i forbindelse med bryllupsreisen og valgte å dra på helgetur dit i forbindelse med 5 års bryllupsdag. Vi var bare turister igjen og gjorde ikke noe spesielt, vi spiste middag nakne på hotellrommet og delte en flaske vin. Vi koste oss 😊

Anonymkode: 0e445...828

AnonymBruker
Skrevet

Dette er blant de tingene jeg kunne tenkt meg å gjøre: 

• helgetur på hotell, gjerne ett av De Historiske, eller et annet sted med litt særpreg 
  • overnatting i tretopphytte, medbrakt en eller annen form for "luksuscatering" og passende drikke til 
  • en kveld på Michelinrestaurant: helst Maaemo  
  • teater, restaurantmiddag og hotell 

Anonymkode: 933ef...c6d

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

På 5 års bryllupsdag reiste vi tilbake til restauranten hvor vi hadde vår første date.

På 10 års bryllupsdag reiste vi på en helgetur til Røros

På 15 års bryllupsdag tok vi oss begge fri på en hverdag og gikk en fjelltur. Og så stoppet vi på en restaurant på vei hjem.

På 20 års bryllupsdag reiste vi tilbake til byen vi giftet oss i (vi giftet oss på en norsk ambassade)

Anonymkode: c9952...3f0

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.6.2025 den 13.52):

Dette er blant de tingene jeg kunne tenkt meg å gjøre: 

• helgetur på hotell, gjerne ett av De Historiske, eller et annet sted med litt særpreg 
  • overnatting i tretopphytte, medbrakt en eller annen form for "luksuscatering" og passende drikke til 
  • en kveld på Michelinrestaurant: helst Maaemo  
  • teater, restaurantmiddag og hotell 

Anonymkode: 933ef...c6d

Ååh fine forslag, takk! 😍

AnonymBruker skrev (På 12.6.2025 den 2.30):

Vi dro til Paris i forbindelse med bryllupsreisen og valgte å dra på helgetur dit i forbindelse med 5 års bryllupsdag. Vi var bare turister igjen og gjorde ikke noe spesielt, vi spiste middag nakne på hotellrommet og delte en flaske vin. Vi koste oss 😊

Anonymkode: 0e445...828

Wow så stas!!

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

På 5 års bryllupsdag reiste vi tilbake til restauranten hvor vi hadde vår første date.

På 10 års bryllupsdag reiste vi på en helgetur til Røros

På 15 års bryllupsdag tok vi oss begge fri på en hverdag og gikk en fjelltur. Og så stoppet vi på en restaurant på vei hjem.

På 20 års bryllupsdag reiste vi tilbake til byen vi giftet oss i (vi giftet oss på en norsk ambassade)

Anonymkode: c9952...3f0

hyggelig å gjøre noe personlig for dere 😊

AnonymBruker
Skrevet

Har du tenkt å være utro siden du skriver du skal på date?

Anonymkode: 7c4a1...932

Skrevet

Tur til en storby tenker jeg. Det er planen vår :)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.6.2025 den 15.52):

Har du tenkt å være utro siden du skriver du skal på date?

Anonymkode: 7c4a1...932

Vet du hva en date er? Hva begrepet betyr?

Ts: ta utgangspunktet i noe dere liker å gjøre sammen, og gjør noe ekstra ut av det.

Anonymkode: df158...0c4

• 1 måned senere...
Skrevet

En storbytur bare dere to, tenker jeg :) Eller en helg på spa. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...