BeeKind Skrevet 12. juni #1 Skrevet 12. juni Hva ville vært den ultimate drømmedagen deres hvis dere skulle feiret 5 års bryllupsdag? 🤗 Vi giftet oss under covid og bestemte oss for å «ta igjen» litt av det ved å ferie 5 år litt skikkelig. Nå nærmer det seg, og jeg vil gjerne finne på noe spesielt! 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni #2 Skrevet 12. juni Vi dro til Paris i forbindelse med bryllupsreisen og valgte å dra på helgetur dit i forbindelse med 5 års bryllupsdag. Vi var bare turister igjen og gjorde ikke noe spesielt, vi spiste middag nakne på hotellrommet og delte en flaske vin. Vi koste oss 😊 Anonymkode: 0e445...828
AnonymBruker Skrevet 12. juni #3 Skrevet 12. juni Dette er blant de tingene jeg kunne tenkt meg å gjøre: helgetur på hotell, gjerne ett av De Historiske, eller et annet sted med litt særpreg overnatting i tretopphytte, medbrakt en eller annen form for "luksuscatering" og passende drikke til en kveld på Michelinrestaurant: helst Maaemo teater, restaurantmiddag og hotell Anonymkode: 933ef...c6d 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni #4 Skrevet 13. juni På 5 års bryllupsdag reiste vi tilbake til restauranten hvor vi hadde vår første date. På 10 års bryllupsdag reiste vi på en helgetur til Røros På 15 års bryllupsdag tok vi oss begge fri på en hverdag og gikk en fjelltur. Og så stoppet vi på en restaurant på vei hjem. På 20 års bryllupsdag reiste vi tilbake til byen vi giftet oss i (vi giftet oss på en norsk ambassade) Anonymkode: c9952...3f0 2 1
BeeKind Skrevet 13. juni Forfatter #5 Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (På 12.6.2025 den 13.52): Dette er blant de tingene jeg kunne tenkt meg å gjøre: helgetur på hotell, gjerne ett av De Historiske, eller et annet sted med litt særpreg overnatting i tretopphytte, medbrakt en eller annen form for "luksuscatering" og passende drikke til en kveld på Michelinrestaurant: helst Maaemo teater, restaurantmiddag og hotell Anonymkode: 933ef...c6d Ååh fine forslag, takk! 😍 AnonymBruker skrev (På 12.6.2025 den 2.30): Vi dro til Paris i forbindelse med bryllupsreisen og valgte å dra på helgetur dit i forbindelse med 5 års bryllupsdag. Vi var bare turister igjen og gjorde ikke noe spesielt, vi spiste middag nakne på hotellrommet og delte en flaske vin. Vi koste oss 😊 Anonymkode: 0e445...828 Wow så stas!! AnonymBruker skrev (11 timer siden): På 5 års bryllupsdag reiste vi tilbake til restauranten hvor vi hadde vår første date. På 10 års bryllupsdag reiste vi på en helgetur til Røros På 15 års bryllupsdag tok vi oss begge fri på en hverdag og gikk en fjelltur. Og så stoppet vi på en restaurant på vei hjem. På 20 års bryllupsdag reiste vi tilbake til byen vi giftet oss i (vi giftet oss på en norsk ambassade) Anonymkode: c9952...3f0 hyggelig å gjøre noe personlig for dere 😊
AnonymBruker Skrevet 17. juni #6 Skrevet 17. juni Har du tenkt å være utro siden du skriver du skal på date? Anonymkode: 7c4a1...932
AnonymBruker Skrevet 22. juni #8 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (På 17.6.2025 den 15.52): Har du tenkt å være utro siden du skriver du skal på date? Anonymkode: 7c4a1...932 Vet du hva en date er? Hva begrepet betyr? Ts: ta utgangspunktet i noe dere liker å gjøre sammen, og gjør noe ekstra ut av det. Anonymkode: df158...0c4
Stacy__ Skrevet 27. juli #9 Skrevet 27. juli En storbytur bare dere to, tenker jeg Eller en helg på spa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå