AnonymBruker Skrevet 11. juni 2025 #1 Skrevet 11. juni 2025 Hei! Spiste nettopp seifilet og kjentes ut som jeg svelget et skarpt lite bein, det kjennes ut som det er i halsen enda, jeg kan svelge og drikke er bare en fornemmelse at noe er der og det stikker nede i brystet, pluss brekninger. Noe jeg burde være obs på om det er alvorlig, eller dra til legen å evt sjekke? Ja jeg er en engstelig person, setter pris på svar. Anonymkode: dcd97...e11
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2025 #2 Skrevet 12. juni 2025 Håper du føler deg bedre nå. Halsen er veldig sensitiv, så hvis vi svelger noe som skraper litt borti og irriterer (det kan være så lite som en hard skorpe på et rundstykke) så vil det kjennes ut som det fremdeles er der lenge etter at det er borte. Det er jo ikke mulig at beinet sitter både i halsen og i brystet på en gang. Jeg vil tippe at du har brekninger fordi du er engstelig av type og ble litt stressa. Jeg tror ikke det er alvorlig, men hvis du fremdeles er plaget i dag så ta kontakt med legen. Ikke fordi jeg tror det er farlig, men fordi det er vondt for deg å være redd. Anonymkode: 74567...6c2 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2025 #3 Skrevet 12. juni 2025 Jeg er vokst opp i en fiskerfamilie og vi svelge bein rett som det var. Ikke farlig (altså da er det så stort at du må ha spist det med vilje) og det vi gjorde var å dele en bit potet i en så stor bit vi klarte å svelge. Det dytta benet ned og i magen Anonymkode: b1a49...b6a
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2025 #4 Skrevet 12. juni 2025 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Håper du føler deg bedre nå. Halsen er veldig sensitiv, så hvis vi svelger noe som skraper litt borti og irriterer (det kan være så lite som en hard skorpe på et rundstykke) så vil det kjennes ut som det fremdeles er der lenge etter at det er borte. Det er jo ikke mulig at beinet sitter både i halsen og i brystet på en gang. Jeg vil tippe at du har brekninger fordi du er engstelig av type og ble litt stressa. Jeg tror ikke det er alvorlig, men hvis du fremdeles er plaget i dag så ta kontakt med legen. Ikke fordi jeg tror det er farlig, men fordi det er vondt for deg å være redd. Anonymkode: 74567...6c2 Tusen takk! Dette beroliget meg litt, er litt bedre i dag er nok en liten rift! Anonymkode: dcd97...e11 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2025 #5 Skrevet 12. juni 2025 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg er vokst opp i en fiskerfamilie og vi svelge bein rett som det var. Ikke farlig (altså da er det så stort at du må ha spist det med vilje) og det vi gjorde var å dele en bit potet i en så stor bit vi klarte å svelge. Det dytta benet ned og i magen Anonymkode: b1a49...b6a Tusen takk! Da satser jeg på at det kun er en liten rift!🙂 Anonymkode: dcd97...e11
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2025 #6 Skrevet 15. juni 2025 AnonymBruker skrev (På 12.6.2025 den 18.04): Tusen takk! Dette beroliget meg litt, er litt bedre i dag er nok en liten rift! Anonymkode: dcd97...e11 Så godt å høre. Håper det er helt bra nå. ❤️ Anonymkode: 74567...6c2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå