Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har akkurat vært på date med en jeg har chattet med i 3 måneder. Vi er i slutten av 40-årene. Vi møttes ute og satt og pratet ved et veldig koselig vann. Jeg er veldig tiltrukket av han. Det ble veldig mye klining og han tok meg på puppene osv. Mye klemming, kos og stirring inn i øynene. Kjemien var virkelig på plass og begge ble veldig tent. Hadde selvsagt ikke sex men hadde vi ikke vært der vi var tror jeg ikke jeg hadde klart å si nei.

Jeg har vært veldig klar på at det jeg er ute etter er et forhold, ikke bare ONS. Han har sagt han håper å finne en kjæreste.

Nå blir jeg litt bekymret for at han egentlig kun er ute etter sex, siden han var veldig «fysisk», men det var jo jeg også…men det var jo han som startet. Kjemien var jo virkelig tilstede. Tror dere at en mann som faktisk ønsker å finne en kjæreste er så «på» på første date? Eller burde jeg se røde flagg? 
 Jeg innbiller meg at det er forskjell på menn og kvinner akkurat der, men det er kanskje feil? 

Anonymkode: 3851f...d06

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du tar to dates til uten sex og lite klining. Fokuserer på prat. Og ingen sexting. Da finner du det fort ut

Anonymkode: 5ecc2...209

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg råklina med mannen på første date. Han som startet her også. Vi er fortsatt sammen nesten 20 år seinere. Er det kjemi, så er det kjemi - kjør på! 😉

• Liker 3
Skrevet

Jeg er seksuell av meg, og prioriterer det vekk i tidlig bli kjent - fase fordi det er det som passer meg best.

Jeg vet av tilfeller av mannfolk som går i begge retninger, det de mest ekstreme kun vurderer kvinner for forhold om de tidlig har sex med henne, og i andre enden mannfolk som når de er seriøse i det at de ønsker et forpliktende forhold helst venter med sex, i en slik grad at de ikke gjør noen fremstøt seksuelt på måneder.

Min gjetning er at dette er ytterpunkter, din date kan være hvorsomhelst i mellom.

God kjemi er en hyggelig ting, det er mer om han kan mistenkes for å kunne ombestemme seg eller om det ligger noe bedrag bak det han sier at han ønsker seg kjærest.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hadde sex med forloveden første date 🤗🤭

Daten varte riktignok et helt døgn da.

Kjøpt hus sammen nå ☺️

Anonymkode: 0ee2b...c85

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hadde sex med forloveden første date 🤗🤭

Daten varte riktignok et helt døgn da.

Kjøpt hus sammen nå ☺️

det er fint med sånne historier - og de er søte, og hurra for dere at det gikk så bra. MEN! Det er de færreste som får en så lykkelig slutt med sex på første date.... så egentlig er sånne historier litt irrelevante og gir ikke ts noen form for info eller hjelp. 

Anonymkode: edc95...105

• Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg har akkurat vært på date med en jeg har chattet med i 3 måneder. Vi er i slutten av 40-årene. Vi møttes ute og satt og pratet ved et veldig koselig vann. Jeg er veldig tiltrukket av han. Det ble veldig mye klining og han tok meg på puppene osv. Mye klemming, kos og stirring inn i øynene. Kjemien var virkelig på plass og begge ble veldig tent. Hadde selvsagt ikke sex men hadde vi ikke vært der vi var tror jeg ikke jeg hadde klart å si nei.

Jeg har vært veldig klar på at det jeg er ute etter er et forhold, ikke bare ONS. Han har sagt han håper å finne en kjæreste.

Nå blir jeg litt bekymret for at han egentlig kun er ute etter sex, siden han var veldig «fysisk», men det var jo jeg også…men det var jo han som startet. Kjemien var jo virkelig tilstede. Tror dere at en mann som faktisk ønsker å finne en kjæreste er så «på» på første date? Eller burde jeg se røde flagg? 
 Jeg innbiller meg at det er forskjell på menn og kvinner akkurat der, men det er kanskje feil? 

Anonymkode: 3851f...d06

Det er ikke et åpenbart rødt flagg. Om noe, ville jeg anbefalt å se an hvordan han reagerte på at klininga og klåinga ikke utviklet seg til sex. Jeg vil også anbefale å ta dette i litt rolig tempo og snakke om intensjoner og erfaringer slik at dere blir trygge på hverandre. 

Man kan ha sex tidlig og ende i et forhold, og dermed mene det var ok å ha sex tidlig. Dere kan ha sex tidlig men så finne ut at dere egentlig ikke passer sammen, og sitte etterpå og si at "hen var bare ute etter sex". Alt er avhengig av hvordan du velger å se det. Gjør det du kan stå for etterpå. 

Men er dere ute etter et ekte forhold, så må dere gjøre jobben med å bli kjent og ta stegene i det tempo som føles riktig. Det er ok å gå fort fram og det må være ok å be om å ta det rolig. 

Passe diffust svar? Men du kan ikke vente annet. Bare du kjenner situasjonen og ingen forhold er like. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

det er fint med sånne historier - og de er søte, og hurra for dere at det gikk så bra. MEN! Det er de færreste som får en så lykkelig slutt med sex på første date.... så egentlig er sånne historier litt irrelevante og gir ikke ts noen form for info eller hjelp. 

Nja. Første samboer startet som elsker, andre samboer med sex etter kort tid. 

Eksmann, sex på tredje date.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Er forsåvidt enig,men ingen kan gi TS noen relevante råd her. Alt vi kan gi er personlige preferanser,erfaringer og lignende. Det finnes ingen fasit på dette. Noen har sex på første date, gifter seg og blir gamle sammen. Noen er jomfru til de er gift,skilles og ligger videre. Det handler bare om hvor flink TS er til å kjenne igjen mennesker. Klarer hun å gjenomskue menn som bare vil ligge med henne? Jeg har hatt sex på første date flere ganger,men det var aldri min intensjon å kun ligge med de. Jeg så jo for meg en fremtid sammen med de. Derfor lå vi sammen på første date. Jeg er også en som overtenker veldig mye, så jeg kan fort virke litt intens på første date. Det betyr ikke det at jeg bare er ute etter sex av den grunn. Allerede før første date så er vi allerede gift, bor i rekkehus og lignende i hodet mitt.

AnonymBruker
Skrevet
Rosa Gnom skrev (1 time siden):

Er forsåvidt enig,men ingen kan gi TS noen relevante råd her. Alt vi kan gi er personlige preferanser,erfaringer og lignende. Det finnes ingen fasit på dette. Noen har sex på første date, gifter seg og blir gamle sammen. Noen er jomfru til de er gift,skilles og ligger videre. Det handler bare om hvor flink TS er til å kjenne igjen mennesker. Klarer hun å gjenomskue menn som bare vil ligge med henne? Jeg har hatt sex på første date flere ganger,men det var aldri min intensjon å kun ligge med de. Jeg så jo for meg en fremtid sammen med de. Derfor lå vi sammen på første date. Jeg er også en som overtenker veldig mye, så jeg kan fort virke litt intens på første date. Det betyr ikke det at jeg bare er ute etter sex av den grunn. Allerede før første date så er vi allerede gift, bor i rekkehus og lignende i hodet mitt.

Siste setning nevnte faktisk en venninne av meg tidligere idag. Ser ut som hun får drømmen sin oppfylt så det kan skje. 

Anonymkode: 93c9d...3e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...