Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har utrolig mye hår på armer og bein, og det ser forferdelig ut! (langt, mye og mørke hår) Hva kan man gjøre for å fjerne dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vokse, hårfjernekrem. Blir ikke permanent, må gjentas med hyppige mellomrom.

Ellers kan du gå til salong å få de fjernet med laser, det er permanent, men koster en formue.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er svært godt fornøyd med Brauns epilator. Det gjør litt vondt, men ikke verre enn voksing, og det blir mindre etterhvert. Og best av alt - det blir ikke skjeggstubber - som etter barbering. Hårene som kommer ut igjen er tynne og myke.

Skrevet

Tusen takk for svar. Må bare lide litt for skjønnheten :sjarmor:

Skrevet

Laser, laser, laser! :)

Koster, ja, men så er du kvitt det også. All hårfjerningen som må gjentas i det uendelige koster like mye penger etterhvert, men også MYE mere tid og ergrelse!

Skrevet

..eller du kan ta til fornuft, rette deg opp i ryggen og la det være som det er. ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Hva koster det for laser behandlig da? Man måp vel ha flere, pga. at håret er i ulike vekstfaser ?

Gjest allium
Skrevet
..eller du kan ta til fornuft, rette deg opp i ryggen og la det være som det er.  ;)

Ja det er lett, når man ser hva de fleste her skriver om saken. :ironi:

"Uappetittlig", og "urenslig" er ord som går igjen angående kroppshår på kvinner. Og da snakker vi om alt hår bortsett fra det på hodet.

Hvorfor hår på kvinner er mer urenslig enn på menn? Nei, si det. Jeg har aldri skjønt argumentet. Men det er tøft å gå mot strømmen.

Gjest allium
Skrevet
Hva koster det for laser behandlig da? Man måp vel ha flere, pga. at håret er i ulike vekstfaser ?

Ca. 4000 for hårfri bikinilinje.

Gjest Gjest
Skrevet
Ca. 4000 for hårfri bikinilinje.

Det er nærmest umulig å gi eksakt pris fordi det varierer så veldig hvor mange behandlinger man behøver. Det varierer også med hvilken lasrer som benyttes, og hvilken styrke man kan behandle på. Dessuten er det noen som behandler til de er helt, helt hårfrie, mens andre behandler til de har fått en god reduksjon, og bare behøver å shave kjapt annenhver mnd el.

Dvs at for noen koster det kanskje 6000,- mens andre betaler 9000,-.

Vær uansett nøye medå sjekke vedkommende du går til. Hva slags utstyr (det er ikke alt lys som er laser!), referanser, bilder og god info.

Gjest allium
Skrevet
Det er nærmest umulig å gi eksakt pris fordi det varierer så veldig hvor mange behandlinger man behøver. Det varierer også med hvilken lasrer som benyttes, og hvilken styrke man kan behandle på. Dessuten er det noen som behandler til de er helt, helt hårfrie, mens andre behandler til de har fått en god reduksjon, og bare behøver å shave kjapt annenhver mnd el.

Dvs at for noen koster det kanskje 6000,- mens andre betaler 9000,-.

Vær uansett nøye medå sjekke vedkommende du går til. Hva slags utstyr (det er ikke alt lys som er laser!), referanser, bilder og god info.

Ja, jeg mente selvfølgelig at det var det det kostet meg.

Skrevet
..eller du kan ta til fornuft, rette deg opp i ryggen og la det være som det er.  ;)

Ja det er sant, men det jeg vil er å få bort noe hår på armene og lår. Det ser faktisk ikke ut!

Gjest Gjest
Skrevet

Hva med å bleke det? Det gjorde en venninne av meg med samme problemet, mye og mørk hårvekst, nå vises det nesten ikke (man ser det selvfølgelig når man ser nært på armen, men det ser ikke noe rart ut når håret er så lyst. Man får kjøpt dette på Vita og lignende butikker.

Skrevet

Jeg har og kraftig og mørk hårvekst. På bena må jeg bruke epilator, for der er det så kraftig vekst at ellers måtte jeg ha shava meg minst en gang om dagen.

Under armene og bikinilinjen shaver jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...