AnonymBruker Skrevet 11. juni #1 Skrevet 11. juni Jeg har fulgt TV i flere sammenhenger , politikk-nyheter-vær-samfunnstoper. jeg noterte ned på ett ark hva dem kledde seg i. Menn 95,2 brukte dressjakke, normalt da det er få alternativer. Damer : 67,8 prosent brukte dressjakke /blazer. HVorfor det? Har da så mange andre muligheter, lekre topper mm. Anonymkode: b5cb4...aa1
AnonymBruker Skrevet 11. juni #2 Skrevet 11. juni Dressjakke er et klassisk og universelt plagg som passer til alle formelle anledninger. Anonymkode: 1839c...e6d 3
AnonymBruker Skrevet 11. juni #3 Skrevet 11. juni Dressjakke er pent, klassisk, komfortabelt og kan kle opp et antrekk veldig Anonymkode: 64b72...4e2 3
AnonymBruker Skrevet 13. juni #5 Skrevet 13. juni Dressjakker er så stive og ekle å bruke. Ikke er det fint heller. Vokste opp med å vere mye dresskledd. Nå har jeg en igjen og det er 10 år siden jeg jeg brukte den, og bare en gang. Anonymkode: b5cb4...aa1
AnonymBruker Skrevet 13. juni #6 Skrevet 13. juni De bruker det fordi det er pent, klassisk og nøytralt. Det er budskapet som skal være i fokus, ikke hvilken kjole eller topp de har på seg. Anonymkode: bcce9...5b2 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni #7 Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dressjakker er så stive og ekle å bruke. Ikke er det fint heller. Vokste opp med å vere mye dresskledd. Nå har jeg en igjen og det er 10 år siden jeg jeg brukte den, og bare en gang. Anonymkode: b5cb4...aa1 Dette har du nevnt før i andre sammenhenger. Ikke alle har din smak i klær. Du liker ikke at kvinner kler seg i bukser eller blazer men det gjør de kvinnene som går med blazer. Jeg synes det er fint så hva du synes bryr jeg meg ikke så mye om for å være ærlig. Det er ikke du og sin smak som styrer hva kvinner kler seg i. Blazer passer til alt så og si. Og nei de er heller ikke stive og ubehagelig. Det er igjen din subjektive mening, det er ikke objektiv fakta. Jeg har mange blazere og ingen av de opplever jeg som stiv og ubehagelig. Og en skal ikke på stortinget og i politikken for å være "lekker" og gå i "lekkre topper". Det handler ikke om det i det hele tatt. Er det ikke på tide å fokusere på noe annet enn at du synes det er helt forferdelig at ikke alle deler din smak snart? Anonymkode: e78ea...40c 6
AnonymBruker Skrevet 13. juni #8 Skrevet 13. juni Dude... LiseTV skrev (På 15.4.2025 den 20.41): Nei det er ikke fint. Selv har jeg vokst opp med dress, noe så ubehagleg som dress finnes ikke AnonymBruker skrev (På 6.5.2025 den 12.43): Hvorfor bruker så mange damer dressjakke/blazer uten på kjole og sammen med skjørt? Er det fordi en føler seg mer seriøse, særlig dem som står frem som politikere eller med gode stillinger.? Hvorfor må menn med posisjon alltid bruke dress? Ukraina sin president er ett unntak og ere vere ham. Jeg er mann men bruker nesten ikke dress, 6 år siden sist. Klær meg fint i annen type klær. Og slips har vist vorte dameplagg nå. Anonymkode: a6067...e2a AnonymBruker skrev (På 21.5.2025 den 12.03): Hvorfor må menn bruke dress, skjorte og slips alltid på Stortinget? Må vel finnes mer variasjoner. Kjedeleg å se på. Anonymkode: 23757...242 Du er jo besatt! Det er helt i orden at du foretrekker såkalte dameklær selv, men slutt å diktere hva vi andre skal like/gå med! Anonymkode: 763ea...3eb 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå