AnonymBruker Skrevet 11. juni #1 Skrevet 11. juni Jeg tenker på å reise til Portugal neste år og småbyen Sintra frister. Noen som har vært der. Er det oppskrytt eller like fint som på bilder? Anonymkode: 0ef40...972
AnonymBruker Skrevet 11. juni #2 Skrevet 11. juni Veldig koselig, men ville ikke bodd der. Vi bodde i Cascais og tok Uber til Sintra, opp til slottet. Deretter gikk vi ned til byen og kikket. Litt for liten by for min smak, derfor ville jeg ikke bodd der, men om du trives med det så er den vel verdt et besøk. Anonymkode: 5983a...cf0 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni #3 Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Veldig koselig, men ville ikke bodd der. Vi bodde i Cascais og tok Uber til Sintra, opp til slottet. Deretter gikk vi ned til byen og kikket. Litt for liten by for min smak, derfor ville jeg ikke bodd der, men om du trives med det så er den vel verdt et besøk. Anonymkode: 5983a...cf0 Takk så mye for info. Bo som i under ferien eller ville ikke bodd der permanent? Anonymkode: 0ef40...972
AnonymBruker Skrevet 11. juni #4 Skrevet 11. juni Fått anbefalt Sintra av flere jeg kjenner som har vært der. Fint å besøke en dag dersom man bor f.eks i Lisboa. Anonymkode: 90167...183 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni #5 Skrevet 11. juni Sinatra er et fint sted. Det er også Cascais og Estroil. Lisboa kan bli veldig varmt i juli-august. Beste tiden for Lisboa er juni, kjempefestival i gamlebyen mv. Anonymkode: b3693...dd8
AnonymBruker Skrevet 11. juni #6 Skrevet 11. juni Sintra er absolutt verdt å ta en tur til. Enkelt å komme seg dit med tog hvis man har base i Lisboa. Hyggelig sted, og slottet der er verdt en tur. Anonymkode: efb6b...9f7 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni #7 Skrevet 12. juni AnonymBruker skrev (10 timer siden): Sinatra er et fint sted. Det er også Cascais og Estroil. Lisboa kan bli veldig varmt i juli-august. Beste tiden for Lisboa er juni, kjempefestival i gamlebyen mv. Anonymkode: b3693...dd8 Estoril er kjedelig, Cascais er veldig fint, ta en dagstur til Sinatra, ha på gode sko!! Anonymkode: 53694...b8f
AnonymBruker Skrevet 12. juni #8 Skrevet 12. juni Sintra er kjempefint, men belag deg på lang kø på togstasjon og mye folk hvis du reiser i sesong. Mye kø i Sintra og for å komme inn på slott osv også. Personlig ville jeg heller prioritert Cascais og utforsket det stedet, både sentrum, havnen/strand, og opp til Boca de Inferno Anonymkode: 63c37...630
AnonymBruker Skrevet 13. juni #9 Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (På 11.6.2025 den 21.46): Takk så mye for info. Bo som i under ferien eller ville ikke bodd der permanent? Anonymkode: 0ef40...972 Ville verken bodd der permanent eller på ferie. Som sagt bodde vi i cascais, og det var et supert utgangspunkt for dagstur med toget inn til Lisboa, og Uber til Sintra. Anonymkode: 5983a...cf0
AnonymBruker Skrevet 14. juni #10 Skrevet 14. juni Slottet var utrolig fint. Men var på en organisert tur, så kunne ønsket mer tid i området rundt. Anonymkode: 1b635...a17
AnonymBruker Skrevet 15. juni #11 Skrevet 15. juni Rart ingen nevner azenas do mar i forbindelse med Sintra! Google! Anonymkode: 03a9b...cc8
AnonymBruker Skrevet 15. juni #12 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (17 timer siden): Rart ingen nevner azenas do mar i forbindelse med Sintra! Google! Anonymkode: 03a9b...cc8 Er ikke så rart hvis man ikke har vært der. Da kan man på en måte ikke anbefale. Anonymkode: 63c37...630
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå