AnonymBruker Skrevet 11. juni 2025 #1 Skrevet 11. juni 2025 Opplever du noen bivirkninger? Jeg har nylig startet i et forsøk på å dempe PMS, men egentlig føler jeg den bare gjør "super-uka" drittere og PMS-ukene litt mindre dritt. Så jevnt over en form for dritt. Slapp, tiltaksløs, litt sånn deprimert på en måte? Vanskeligere å få orgasme, selv om jeg tenker omtrent like mye på sex som før.. Ikke prøvd noen annen pille. Deres erfaringer? Anonymkode: 1688d...e47
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2025 #2 Skrevet 11. juni 2025 Blødde konstant i seks måneder til jeg fikk byttet til kobberspiral. Ble ganske ustabil i psyken. Får migrene med synstap av vanlige p-piller. Anonymkode: 6f905...8a0
Snabeltann Skrevet 11. juni 2025 #3 Skrevet 11. juni 2025 Samme erfaring som deg, så jeg sluttet på de.ble så sint og oppfarende i tillegg… no good.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2025 #4 Skrevet 13. juni 2025 Fruen min fikk økt matlyst,melk i brystene. Ble brått litt god og rund,men det var bare litt søtt synes jeg da. Gikk ikke ut over psyken/humøret hennes. Vi er alle forskjellige... Men dette var over 30 år siden. Anonymkode: d40c6...4c7
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2025 #5 Skrevet 13. juni 2025 Gi det litt tid før du bestemmer deg. Hadde lignende problemer i starten men nå er jeg kvitt både PMS og har ikke mensen i det hele tatt! Tok noen måneder før det skjedde, hadde små blødninger første månedene. Cerazette reddet meg fra kraftig PMDD😊👏 Anonymkode: 6fa8d...b2a
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2025 #6 Skrevet 13. juni 2025 Jeg fikk bivirkninger begge gangene jeg starta. Du må gi det noen måneder, helst tre. Anonymkode: c8a61...651
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå