Gå til innhold

Du som bruker MINIPILLE!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Opplever du noen bivirkninger?

Jeg har nylig startet i et forsøk på å dempe PMS, men egentlig føler jeg den bare gjør "super-uka" drittere og PMS-ukene litt mindre dritt. Så jevnt over en form for dritt. Slapp, tiltaksløs, litt sånn deprimert på en måte? Vanskeligere å få orgasme, selv om jeg tenker omtrent like mye på sex som før.. 

Ikke prøvd noen annen pille. 

Deres erfaringer? 

Anonymkode: 1688d...e47

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Blødde konstant i seks måneder til jeg fikk byttet til kobberspiral. Ble ganske ustabil i psyken. Får migrene med synstap av vanlige p-piller. 

Anonymkode: 6f905...8a0

Skrevet

Samme erfaring som deg, så jeg sluttet på de.ble så sint og oppfarende i tillegg… no good. 

AnonymBruker
Skrevet

Fruen min fikk økt matlyst,melk i brystene. Ble brått litt god og rund,men det var bare litt søtt synes jeg da. Gikk ikke ut over psyken/humøret hennes. Vi er alle forskjellige...

Men dette var over 30 år siden. 

Anonymkode: d40c6...4c7

AnonymBruker
Skrevet

Gi det litt tid før du bestemmer deg. Hadde lignende problemer i starten men nå er jeg kvitt både PMS og har ikke mensen i det hele tatt! Tok noen måneder før det skjedde, hadde små blødninger første månedene.

Cerazette reddet meg fra kraftig PMDD😊👏

Anonymkode: 6fa8d...b2a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk bivirkninger begge gangene jeg starta. Du må gi det noen måneder, helst tre.

Anonymkode: c8a61...651

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...