Mardina Skrevet 11. juni #42 Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvem var best? Vest eller øst? Anonymkode: f842d...ad4 Øst 😁
Mardina Skrevet 11. juni #43 Skrevet 11. juni Fighter83 skrev (3 timer siden): Norsk, fra Veggli👏 Haha, eksen min er fra Veggli 😄 Håper det ikke er han 😄 For han er virkelig ikke noe å samle på 😄
Fighter83 Skrevet 12. juni #45 Skrevet 12. juni Mardina skrev (6 timer siden): Haha, eksen min er fra Veggli 😄 Håper det ikke er han 😄 For han er virkelig ikke noe å samle på 😄 Verda er ikke stor nei😅
AnonymBruker Skrevet 12. juni #48 Skrevet 12. juni Frikere uansett etnisitet, bare synd de ofte er dårlige kjærester😂 Anonymkode: 68b35...fb2 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni #49 Skrevet 12. juni Har datet en fyr i 4 mnd nå:) beste sexen ever:) Han er fra Iran🙂 Anonymkode: 0ac76...5e6
AnonymBruker Skrevet 12. juni #51 Skrevet 12. juni AnonymBruker skrev (14 timer siden): Ut i fra dialekten din, så er det sannsynlig.. Anonymkode: f842d...ad4 Din bor i Sandnes? Anonymkode: 86374...3a3
AnonymBruker Skrevet 12. juni #52 Skrevet 12. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Din bor i Sandnes? Anonymkode: 86374...3a3 Det stemmer. Lol Men én stund sida jeg holdt på med han. Så du var sikkert neste 🤣 Anonymkode: f842d...ad4
Mardina Skrevet 12. juni #53 Skrevet 12. juni Fighter83 skrev (5 timer siden): Verda er ikke stor nei😅 La oss håpe det ikke er eksen min da 😄 Han er en fjott 😄
Fighter83 Skrevet 12. juni #54 Skrevet 12. juni Mardina skrev (8 minutter siden): La oss håpe det ikke er eksen min da 😄 Han er en fjott 😄 Uansett null sannsynlighet at det blir noe seriøst forhold pr nå mellom meg og denne karen😅
AnonymBruker Skrevet 12. juni #55 Skrevet 12. juni Mardina skrev (14 minutter siden): La oss håpe det ikke er eksen min da 😄 Han er en fjott 😄 Hahahaha...en flott som.er god i senga? Anonymkode: f842d...ad4
AnonymBruker Skrevet 12. juni #56 Skrevet 12. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hahahaha...en flott som.er god i senga? Anonymkode: f842d...ad4 Aldri så gærnt at det ikke kan brukes til noe... Anonymkode: f842d...ad4 1
Mardina Skrevet 12. juni #57 Skrevet 12. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hahahaha...en flott som.er god i senga? Anonymkode: f842d...ad4 En fjott som IKKE er spesielt god i senga 😄 Generelt sett ikke spesielt opptatt av sex, kos og kjærlighet 🤔 Men han har Aspergers, så det er nok litt av grunnen 😄
AnonymBruker Skrevet 12. juni #59 Skrevet 12. juni Mardina skrev (2 minutter siden): En fjott som IKKE er spesielt god i senga 😄 Generelt sett ikke spesielt opptatt av sex, kos og kjærlighet 🤔 Men han har Aspergers, så det er nok litt av grunnen 😄 Aah. Det har jeg og. Anonymkode: f842d...ad4
Fighter83 Skrevet 12. juni #60 Skrevet 12. juni Mardina skrev (57 minutter siden): En fjott som IKKE er spesielt god i senga 😄 Generelt sett ikke spesielt opptatt av sex, kos og kjærlighet 🤔 Men han har Aspergers, så det er nok litt av grunnen 😄 Da forstår jeg det dit hen at vi ikke har vært på samme fyr ihvertfall! + at han absolutt ikke kan betegnes som en fjott akkurat. Han er en flott og fin fyr med passe orden i sakene sine. Absolutt hel ved kan man si.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå