Gå til innhold

Hvor kom den siste du hadde sex med, som var god i senga fra?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Den siste jeg syns bar god i senga var Kosovo albaner. Synd han ikke var interessert i annet enn sex. 

Anonymkode: f842d...ad4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare hatt sex med 🇳🇴. Noe annet er uinteressant 😊 

• Liker 6
  • Hjerte 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Norsk (min mann). :) 

AnonymBruker
Skrevet
Mardina skrev (1 minutt siden):

Bare hatt sex med 🇳🇴. Noe annet er uinteressant 😊 

Hvor i Norge da?

AnonymBruker
Skrevet

Frankrike

Anonymkode: 7d42f...06a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Elskerinna er fra Ukraina. Hun er 37, mannen kriger mot Putin. Jeg er 50 og sjefen hennes. 

Anonymkode: 4ee4f...be3

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvor i Norge da?

Spiller det noen rolle? 😄 Men om du må vite det, så har 2 vært fra vestlandet og 4 fra Østlandet. 

AnonymBruker
Skrevet
Mardina skrev (Akkurat nå):

Spiller det noen rolle? 😄 Men om du må vite det, så har 2 vært fra vestlandet og 4 fra Østlandet. 

Hvem var best? Vest eller øst?

AnonymBruker
Skrevet

Fra Karibien. Mannen min. Flere grunner for at han ble mannen min, for å si det sånn. 😉

Anonymkode: b56df...0ad

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Norge.

Anonymkode: 9923c...e0e

AnonymBruker
Skrevet

Oslo vest 💪🏼

Anonymkode: 7a0b9...890

AnonymBruker
Skrevet

Norge.

Anonymkode: 987fd...854

AnonymBruker
Skrevet

Nord Norge 

Anonymkode: d225c...b38

• Hjerte 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Den siste jeg syns bar god i senga var Kosovo albaner. Synd han ikke var interessert i annet enn sex. 

Typisk den gjengen der.  Hadde fantastisk sex med en fra Serbia, men fy for en drittsekk ellers.  

AnonymBruker
Skrevet

Visstnok opprinnelig fra Bø i Telemark, der de har sånn badeland. Bor på Sørlandet nå da. Ganske gal fyr, men vilt god i senga.

Anonymkode: f1ce5...ed6

AnonymBruker
Skrevet

Stockholm.

Anonymkode: 17cbb...173

AnonymBruker
Skrevet

Teisen.

Anonymkode: 63ac3...d72

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Marokko. Skjønner forøvrig hvorfor han er bedre i senga enn nordmenn, etter at jeg ble kjent med kulturen. I hans kultur får unge menn råd om å tilfredsstille kvinner, og det er ikke noe "ta hardt", "kvinner gir sex og menn får sex", snakk om rekelukt og slikt tull unge nordmenn får som (feil)opplæring. 

Ja råd og råd forsåvidt, de får rett ut at kvinnen skal og må man tilfredsstille, for annet er skamfullt, og ikke å være MANN, men udugelig. Unge kvinner (og eldre) vet også at de skal forvente nytelse og tilfredsstillelse ved sex. Å bli kalt en dårlig elsker er noe av det menn frykter mest. 

Hører mye om muslimer ditt og datt, og kvinnefiendtlige skal de liksom også være, men sex har de så definitivt en bedre kultur og forståelse av for enn nordmenn. 

Nå kommer det sikkert en som skriver noe slikt som "og kvinner da, de skal ikke yte?". Jo så absolutt. Det ene utelukker ikke det andre, men de skjønner helt faktisk at sex skal være til stor glede og nytelse for begge, og DET er hva unge lærer. Går man en tur på offentlig hammam en fredag, og skjønner litt av språket, så får man en skikkelig vekker angående hvor mye bedre kultur de har rundt sex enn oss. De er ikke flau engang over å glede seg til helga, når mannen ikke skal jobbe så mye, og er der for å stelle seg klare til det. Forventningsfulle. 

Anonymkode: 7321c...0f6

• Liker 4
  • Hjerte 3
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Hadde me samme mann eller?? 
Nå trenger han tid det har ikke jeg tid til. 
Når du tror du finner noen 🙄

Anonymkode: 86374...3a3

AnonymBruker
Skrevet

Colombia 🇨🇴

Anonymkode: 20430...133

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...