AnonymBruker Skrevet 11. juni #1 Skrevet 11. juni Hvordan reagerer du både mentalt, og fysisk dersom du føler eit ekstremt savn, og behov etter sex, og nerhet, og du ikkje har en skulder å lene til i motgang i kvardagen. ? Ringer du ein venn, eller poster du ein tråd på KG så der du kan gir utrykk for din fustrasjon. ? Blir du som singel noen gang sjalu på ektepar /samboere som går hånd i hånd, og som tilsynelatende elsker hverandre, og utfyller hverandre både seksuelt i og nerhet. ? Anonymkode: 515aa...117
Soft mann Skrevet 11. juni #2 Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvordan reagerer du både mentalt, og fysisk dersom du føler eit ekstremt savn, og behov etter sex, og nerhet, og du ikkje har en skulder å lene til i motgang i kvardagen. ? Ringer du ein venn, eller poster du ein tråd på KG så der du kan gir utrykk for din fustrasjon. ? Blir du som singel noen gang sjalu på ektepar /samboere som går hånd i hånd, og som tilsynelatende elsker hverandre, og utfyller hverandre både seksuelt i og nerhet. ? Anonymkode: 515aa...117 Jobben ble min trøst. Så er det jo en del ting som får hverdagene til å gå når en har barn. Arbeid i hus å hage. men etter 27 år vart savnet så stort at eg velte å skille meg,. Før eller siden så må du se dine egne behov. Faktisk være egoistisk🙈
AnonymBruker Skrevet 11. juni #3 Skrevet 11. juni Det har aldri skjedd i voksen alder. Om kona går gjennom en periode med "kvinneproblemer" og ikke er påkoblet sex så er hun den siste jeg søker sex hos. Hun er heldigvis ikke den eneste jeg har sex med så hodet mitt er ganske tilfredsstilt 7 dager i uka. Anonymkode: fa57c...a50
AnonymBruker Skrevet 11. juni #4 Skrevet 11. juni I slike situasjoner har jeg tatt kontakt med venner og ellers gjort meg travelt opptatt med diverse. Så har jeg onanert. Anonymkode: b6a5a...1e8
AnonymBruker Skrevet 11. juni #5 Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan reagerer du både mentalt, og fysisk dersom du føler eit ekstremt savn, og behov etter sex, og nerhet, Anonymkode: 515aa...117 Kan egentlig ikke si at jeg noen gang føler på «ekstremt savn» på nærhet/sex. Sex og intimitet har ikke den funksjonen for meg at jeg trenger det for noe som helst utover at det er koselig, deilig osv. det er noe jeg liker, men ikke noe jeg trenger i den forstand at det går utover mitt mentale eller fysiske velvære uten. Heldigvis. Anonymkode: 111de...9e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå