Gjest Anella255555 Skrevet 17. mars 2006 #1 Del Skrevet 17. mars 2006 jeg dater en gutt, men han gir meg en slags dårlig magefølelse. han har avlyst to dater. den ene gangen fordi han måtte passe søstern sin, den andre fordi han ble syk. greit det. jeg kan ikke si noe på det, men noe sier meg at han ljuger. vi datet i dag, også spør han meg; hvor gammel var du igjen? 29? Jeg er 25 sa jeg. alderen min har jeg fortalt han TRE ganger før. kan dette tyde på at han dater andre og forveksler meg med en annen?' jeg spurte han hvorfor han trodde jeg var 27, men han hadde ikke svar på det. hva syns dere om dette? ville dere fortsatt å date en sånn gutt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2006 #2 Del Skrevet 17. mars 2006 Nei, vi ville ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 18. mars 2006 #3 Del Skrevet 18. mars 2006 Nei, det hadde jeg nok ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. mars 2006 #4 Del Skrevet 18. mars 2006 Er du hypp på han da? Hvis du er det kan du jo ta en date til og se, men tror ikke jeg hadde giddet å prøve så mye... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. mars 2006 #5 Del Skrevet 18. mars 2006 Jeg hadde nok ikke giddet det, nei. Det hadde vitnet om at han ikke bryr seg så mye om meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anella25555 Skrevet 18. mars 2006 #6 Del Skrevet 18. mars 2006 takk for svar. om jeg er hypp?? nei ikke sånn veldig. ikke så hypp at jeg gidder å fortsette i allefall. så takker for svarene, nå skjønner jeg at det ikke bare er jeg som er sær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 18. mars 2006 #7 Del Skrevet 18. mars 2006 Nope. Hadde ikke giddet. Enig med Andria. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 19. mars 2006 #8 Del Skrevet 19. mars 2006 Er det virkelig SÅ lite som skal til før dere dropper noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 19. mars 2006 #9 Del Skrevet 19. mars 2006 Er det virkelig SÅ lite som skal til før dere dropper noen? ← ha ha haaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 19. mars 2006 #10 Del Skrevet 19. mars 2006 Jeg hadde ikke giddi å drive på med han noe lenger, nei. Når han ikke klarer å huske noe han har spurt om tre ganger, da er han egentlig ikke så interessert han heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. mars 2006 #11 Del Skrevet 19. mars 2006 Er det virkelig SÅ lite som skal til før dere dropper noen? ← Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. mars 2006 #12 Del Skrevet 19. mars 2006 Herre. Jeg må tenke meg om to ganger for å huske hvor gammel dama er. Men i dating fasen bør man vel huske slike ting. Men jeg hadde sikkert tatt en date til bare for å ha sjekket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abr@xas Skrevet 19. mars 2006 #13 Del Skrevet 19. mars 2006 Nei, om han var så lite interessert at han ikke greide å huske alderen min etter å ha spurt tre ganger, da fikk det heller være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anella255555 Skrevet 19. mars 2006 #14 Del Skrevet 19. mars 2006 nå har jeg "dumpa" han så det er litt for sent. sa jeg ikke gadd på grunn av at han løy om mye og fordi han virket så "svevende". for meg virker det som om han forvekslet meg med en annen. to ganger har han droppa ut av dates og jeg har funnet ut at han løy om både sykdom og barnepass men allikevel ville han forsette å date meg, uten at jeg forstår hvofor. bra jeg fant det ut før det hadde gått for lang tid ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anella2555 Skrevet 19. mars 2006 #15 Del Skrevet 19. mars 2006 Er det virkelig SÅ lite som skal til før dere dropper noen? ← yes. han har løyet og oppførte seg som en umoden fjortiss. hvis det er tillatt å ljuge for deg og i dine forhold så er det ditt problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 19. mars 2006 #16 Del Skrevet 19. mars 2006 det at han løy og kutta dater pga fake sykdom etc er grunnlag nok til at jeg også ville dumpa ham ja. at han ikke husket alderen derimot.... vet ikke helt jeg, hadde det bare vært det, hadde jeg nok heller flirt og bedt ham drite i det, siden han bare glemte det til neste gang likevel. jeg må tenke etter for å huske hvor gammel jeg selv er.... OG har bommet... så det å være distre er ikke det samme som uinteressert. men, som sagt, med de løgnene og den følelsen av manglende interesse, så ville jeg kutta jeg og, skjønner deg godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jane How Skrevet 19. mars 2006 #17 Del Skrevet 19. mars 2006 takk for svar. om jeg er hypp?? nei ikke sånn veldig. ikke så hypp at jeg gidder å fortsette i allefall. så takker for svarene, nå skjønner jeg at det ikke bare er jeg som er sær. ← Hvis du ikke er så veldig hypp på han uansett, så trenger du vel ingen grunn til å ikke gidde mer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2006 #18 Del Skrevet 19. mars 2006 Jeg har også en ganske så uhøflig date for tiden. Dvs vi har ikke greid å gjøre avtale om å treffes ennå, for de få mailene jeg har sendt han, har visstnok havnet i "spam"-mappen hans og det har tatt litt tid for han å finne og lese mailene (HVER gang ja)...Så at han etter tre mailer ikke greier å holde meg unna spammen, slik at vi kan rekke og finne en tid for date før helga kommer...Vel, jeg har gitt han opp. Han fremstår ikke som noen jeg virkelig vil ønske å bli kjent med i virkeligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anella2555555 Skrevet 19. mars 2006 #19 Del Skrevet 19. mars 2006 Hvis du ikke er så veldig hypp på han uansett, så trenger du vel ingen grunn til å ikke gidde mer? ← nei. men jeg ville høre andres mening rundt dette. og nå har jeg kutta han, så saken er ute av verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mindy Skrevet 22. mars 2006 #20 Del Skrevet 22. mars 2006 Så på Ophra en gang der det handlet om nettopp dette. Får du ikke respons så er typen rett og slett ikke interessert. Det er jo egentlig så enkelt som det! Har vært i sånne dilemma selv før og i ettertid ser jeg jo helt klart at de ikke har vært interessert nok. Mannfolk er ofte så pysete at de ikke klarer å si det rett ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå