AnonymBruker Skrevet 11. juni #1 Skrevet 11. juni Liker du for eksempel at dere kler av hverandre i løpet av en putekrig i sengen? Annen lek? Eller annen slags forspill? Slikking eller noe annet Anonymkode: 2bc82...645
AnonymBruker Skrevet 11. juni #2 Skrevet 11. juni Putekrig er veldig gøy. Jeg elsker oralsex. Det synes jeg er veldig deilig. Sexy og frekt undertøy krydrer litt. Ulike leketøy som man kan utforske sammen, og med hverandre. Jeg er litt forsiktig med det som vibrerer pga følsomhet. Massasje elsker jeg både gi og få. Det vekker sansene, så er det veldig deilig og avslappende. Når man har vekket sansene så kan man bruke fjær, lær, tunge eller andre ulike teksturer for å pirre hverandre. Krever at man har litt tid til rådighet. Å spise av hverandres kropper med frukt, sjokoladesaus eller krem 😋 Alt som kan bringe fram glede, nytelse og bare ha det gøy sammen. Anonymkode: 15daf...6ff 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni #4 Skrevet 11. juni Er singel, men det perfeke forspillet for meg hadde vært litt lekeslossing (ikke putekrig etc men holde fast, litt erting). Kjenning utenpå klær, for eks stryking utpå buksa, og så innenfor klær, for eks stryking på pupper, hånd i skrittet osv) Litt spanking og tilhørende erting, eller bruk av leketøy mens man for eksempel ser litt TV først. Slike ting. Syns ikke vanlig kyssing og kosing er så veldig seksuelt tennende at jeg blir sprengkåt akkurat 🤣 Anonymkode: 2c578...ce5 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni #5 Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er singel, men det perfeke forspillet for meg hadde vært litt lekeslossing (ikke putekrig etc men holde fast, litt erting). Kjenning utenpå klær, for eks stryking utpå buksa, og så innenfor klær, for eks stryking på pupper, hånd i skrittet osv) Litt spanking og tilhørende erting, eller bruk av leketøy mens man for eksempel ser litt TV først. Slike ting. Syns ikke vanlig kyssing og kosing er så veldig seksuelt tennende at jeg blir sprengkåt akkurat 🤣 Anonymkode: 2c578...ce5 Kyssing som er så sensuelt...Hadde ikke klart meg uten å kline. Det gjør meg sinnsykt kåt. Anonymkode: 15daf...6ff 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni #6 Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kyssing som er så sensuelt...Hadde ikke klart meg uten å kline. Det gjør meg sinnsykt kåt. Anonymkode: 15daf...6ff Litt lek med tungespissen mot øreflipp og andre erogene steder liker jeg veldig godt ❤️ Anonymkode: 2bc82...645
AnonymBruker Skrevet 11. juni #7 Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Kyssing som er så sensuelt...Hadde ikke klart meg uten å kline. Det gjør meg sinnsykt kåt. Anonymkode: 15daf...6ff Jeg liker kyssing av bryst og lår 😁 Men å kysse sånn vanling kyssing/kline for meg blir bare så, vet ikke helt...det bare får meg ikke i humøret 🤣 Anonymkode: 2c578...ce5 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni #8 Skrevet 11. juni Beføling, kyssing, massasje, å leke med og pirre hverandres erogene soner (som vi har veldig god oversikt over), fingring (med olje!). Oralsex på mer rolige pirrende måter enn å prøve å få den andre til å komme fungerer også som forspill. Skikkelig lat forspill er ofte at han ligger bak med og presser/dunker penis mot mitt underliv, mens han kjæler med med med kyss i nakken og å stryke meg over kroppen (når jeger den late), eller at jeg dvelende kjæler med hans kropp, baller og pikk, mens jeg bruker tunga på brystvorte eller hals/under armen (når han er den late). Vi blir begge kåtet opp av å kjæle slik med den andre. Forspill kan også være bruk av leketøy på hverandre. Innimellom liker vi begge at han går inni meg mens han fremdeles er slapp, og så er forspillet for oss begge at jeg kniper ham hard. Ikke bestandig helt enkelt, men får det til i samarbeid. Enklest når han er halvstiv iallefall, men litt av vitsen er at han skal være minst mulig stiv i utgangspunktet. Anonymkode: 5dd54...2df 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni #9 Skrevet 11. juni akkurat putekrig er ikke det som får kuken til å reise seg. kos, klining, oralsex, ja takk! Anonymkode: a0cdb...90e 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni #10 Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Beføling, kyssing, massasje, å leke med og pirre hverandres erogene soner (som vi har veldig god oversikt over), fingring (med olje!). Oralsex på mer rolige pirrende måter enn å prøve å få den andre til å komme fungerer også som forspill. Skikkelig lat forspill er ofte at han ligger bak med og presser/dunker penis mot mitt underliv, mens han kjæler med med med kyss i nakken og å stryke meg over kroppen (når jeger den late), eller at jeg dvelende kjæler med hans kropp, baller og pikk, mens jeg bruker tunga på brystvorte eller hals/under armen (når han er den late). Vi blir begge kåtet opp av å kjæle slik med den andre. Forspill kan også være bruk av leketøy på hverandre. Innimellom liker vi begge at han går inni meg mens han fremdeles er slapp, og så er forspillet for oss begge at jeg kniper ham hard. Ikke bestandig helt enkelt, men får det til i samarbeid. Enklest når han er halvstiv iallefall, men litt av vitsen er at han skal være minst mulig stiv i utgangspunktet. Anonymkode: 5dd54...2df Spennende, det siste der. Ofte ser MSN jo mangel på eresjon som et problem. Dere bruker det som noe godt. Herlig 😍😍 Anonymkode: 2bc82...645 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni #11 Skrevet 11. juni Klining,kyssing,stryking, teasing. Elsker å tease og bli teasa. Stryking utpå klærne. Gnikking utpå klær, småbiting. Anonymkode: 84809...cf4 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni #12 Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Spennende, det siste der. Ofte ser MSN jo mangel på eresjon som et problem. Dere bruker det som noe godt. Herlig 😍😍 Anonymkode: 2bc82...645 Vi oppdaget faktisk hvor deilig dette er for oss begge en gang han var full og ikke fikk ereksjon, men likevel var kåt. Det er faktisk veldig deilig, og utfordringen med det er oftest at det ikke tar særlig lang tid før han blir stiv, selv om han prøver å ikke bli det. Det ble han også den første gangen, da min nytelse tok presset bort fra å få ereksjon. Så ja, dette har faktisk gjort at han stresser mindre de få gangene han ikke blir stiv kjapt, for han vet at jeg virkelig nyter dette. Koser meg skikkelig. At jeg ber om dette og virkelig oppriktig ønsker og nyter det har liksom tatt brodden av å ikke bli stiv eller helstiv innimellom. Jeg kan få orgasme slik. God trening for mitt underliv er det også. 😊 (Og så sier det kanskje litt om at størrelsen ikke er det mest vesentlige for at kvinnen kan nyte. Min mann har ikke komplekser for det, men om han hadde det kunne det godt mulig fortalt ham noe.) Anonymkode: 5dd54...2df 2
Mardina Skrevet 11. juni #13 Skrevet 11. juni Klining (kyssing og berøring) og så liker jeg godt å bli kilt på ryggen 🥰
AnonymBruker Skrevet 11. juni #14 Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi oppdaget faktisk hvor deilig dette er for oss begge en gang han var full og ikke fikk ereksjon, men likevel var kåt. Det er faktisk veldig deilig, og utfordringen med det er oftest at det ikke tar særlig lang tid før han blir stiv, selv om han prøver å ikke bli det. Det ble han også den første gangen, da min nytelse tok presset bort fra å få ereksjon. Så ja, dette har faktisk gjort at han stresser mindre de få gangene han ikke blir stiv kjapt, for han vet at jeg virkelig nyter dette. Koser meg skikkelig. At jeg ber om dette og virkelig oppriktig ønsker og nyter det har liksom tatt brodden av å ikke bli stiv eller helstiv innimellom. Jeg kan få orgasme slik. God trening for mitt underliv er det også. 😊 (Og så sier det kanskje litt om at størrelsen ikke er det mest vesentlige for at kvinnen kan nyte. Min mann har ikke komplekser for det, men om han hadde det kunne det godt mulig fortalt ham noe.) Anonymkode: 5dd54...2df Så bra 💕 Anonymkode: 2bc82...645 1
sicario Skrevet 11. juni #15 Skrevet 11. juni Vi har egentlig ikke delt opp sex i «forspill» osv. hva er da «hovedrett»? «Dessert»?. Vi har det ikke sånn at vi har noen oppskrift eller rekkefølge på hva vi gjør egentlig. Om noe er forspill for vår del, så er det alt vi gjør sammen i mellom gangene vi har sex.
AnonymBruker Skrevet 11. juni #16 Skrevet 11. juni sicario skrev (13 minutter siden): Vi har egentlig ikke delt opp sex i «forspill» osv. hva er da «hovedrett»? «Dessert»?. Vi har det ikke sånn at vi har noen oppskrift eller rekkefølge på hva vi gjør egentlig. Om noe er forspill for vår del, så er det alt vi gjør sammen i mellom gangene vi har sex. Det var en fin tanke 😍 Anonymkode: 2bc82...645
feliek54 Skrevet 2. juli #17 Skrevet 2. juli AnonymBruker skrev (På 11.6.2025 den 18.46): Liker du for eksempel at dere kler av hverandre i løpet av en putekrig i sengen? Annen lek? Eller annen slags forspill? Slikking eller noe annet Anonymkode: 2bc82...645 jeg liker forspill med mye nærhet. kysse kose med hverandre. ta på og kose med hennes pupper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå